SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Roces bij deze, discussie is voorbij, ik heb mijn punt gemaakt.
Ik zal net als hiervoor niet reageren op jouw posts.![]()
En dames, hebben jullie allemaal zand in jullie kutjes? Kap nou eens met dat geflame. Stelletje internethelden...![]()
Ik wil naar huis om te spelen!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:20 schreef KeFFuR1208 het volgende:
En dames, hebben jullie allemaal zand in jullie kutjes? Kap nou eens met dat geflame. Stelletje internethelden...Niet nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 12:20 schreef Michhas het volgende:
Roces bij deze, discussie is voorbij, ik heb mijn punt gemaakt.
Ik zal net als hiervoor niet reageren op jouw posts.![]()
![]()
Iemand anders ook het gevoel dat BO saai aan het worden is? Op zombies na dan.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Jeej nu gaat iedereen lief doen![]()
Maar @Dr. Pringles: door glitch is nog niet gefixt, kon op die manier mooi de 6 kills met crossbow achievement halen (ik ben zo een triesten trophywhore)
![]()
Ja man...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand anders ook het gevoel dat BO saai aan het worden is? Op zombies na dan.
Die sniperlobbies die we doen zijn wel geniaal![]()
![]()
totaal niet! MP Demolition verveeld nooit!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand anders ook het gevoel dat BO saai aan het worden is? Op zombies na dan.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
Bij MW2 speelde ik de hele avond. Bij BOPS ben ik er wel klaar mee na 2 uurtjes. En MW2 speelde ik online ook vaak gewoon alleen, bij BOPS is er geen drol aan als je alleen speelt.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iemand anders ook het gevoel dat BO saai aan het worden is? Op zombies na dan.![]()
Dit.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij MW2 speelde ik de hele avond. Bij BOPS ben ik er wel klaar mee na 2 uurtjes. En MW2 speelde ik online ook vaak gewoon alleen, bij BOPS is er geen drol aan als je alleen speelt.![]()
@ Keffur: Serieus? Ik probeer die achievement steeds te halen, lukt gewoon niet. Zelfde geldt ook voor die ballistic knife achievement.
Gister speelde ik ook in me eentje, maakte 2 kills en deed me xbox gewoon maar uit.. Gevolgd door een dikke gaap.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Wat raar dat je geen vrienden hebt. met je 'kanker dit kanker dat'.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bij MW2 speelde ik de hele avond. Bij BOPS ben ik er wel klaar mee na 2 uurtjes. En MW2 speelde ik online ook vaak gewoon alleen, bij BOPS is er geen drol aan als je alleen speelt.![]()
sorry kon t niet laten
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Iemand anders nog problemen met het internet? Verbinding flikkert er steeds uit.rice rice baby tututututedudududum![]()
Die moet ik vanavond ook even proberen te halen. Kreeg gister maar geen ballistic knife uit die mystery box getrokkenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
@ Keffur: Serieus? Ik probeer die achievement steeds te halen, lukt gewoon niet. Zelfde geldt ook voor die ballistic knife achievement.![]()
Oja moet ook nog die "Easy Rhino" halen maar ik vind Dead Ops niet leuk![]()
![]()
Ah, dus ik ben niet de enige die hem stiekem al zat is.
Gisteren voor de lol maar eens MW2 erin gepropt, maar met zo weinig spelers online lag je de tent uit.
Dat is dus ook niet leuk.
Toch weer BO erin, 3 keer hangen in 10 minuten.
Zelfs lag in de lobby.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat raar dat je geen vrienden hebt. met je 'kanker dit kanker dat'.![]()
sorry kon t niet laten![]()
![]()
ik ben 1ste prestige, level 15 dacht ik. Ik ben redelijk goed, maar met welke modes kan ik de meeste exp verdienen, ik speel domination en ik krijg rond de 3-4k, per macht zonder match bonus en challenges.“The Beatles saved the world from boredom.”![]()
Het kon ook niet langer dan 17 minuten duren hé... Gast kap nou eens en ga iets nuttigs vertellen over BO ofzoquote:Op woensdag 1 december 2010 12:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat raar dat je geen vrienden hebt. met je 'kanker dit kanker dat'.![]()
sorry kon t niet laten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: