Hehe succes, dat werkt echt niet bij mijquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
Dit is gewoon een afleidings tactiek, telkens als ze nu mijn username zien in het spel zien ze mijn foto voor zich en heb ik weer een kill er bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Het werkt!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe succes, dat werkt echt niet bij mijZelfs Rossdale...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nevermind, snelle gang langs PartyFlock, Twitter (ik volg je) en Hyves leert me dat je de real deal bent. Wees welkom!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik geloof je fobo niet.
Gelieve een foto met wat BO-xbox360-kliekje-bewijs.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Genoeg bewijs?
Nou...NEE...het is namelijk TAKKE KOUD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Doopy-X- op 02-12-2010 17:03:53 ]
Dat is mij gister ook overkomen door wat mensen uit het kliekje, afkomstig uit fucking Boxtel. Gingen me direct toevoegen op Hyves & Twitter omdat ze vonden dat ik mooie blauwe ogen hadquote:
Wie is zanger bob en waarom heeft ie als zanger geen microfoon?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef tliciouz het volgende:
Laten we het nu weer over het spel hebben oke?
Zanger bob is fyah van fok. Is een Belg maar hij is tof. En geen geld voor een mic.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is zanger bob en waarom heeft ie als zanger geen microfoon?
Check mijn fobo, heeft Frankii maandagavond gemaakt omdat zanger bob irritant deedquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is zanger bob en waarom heeft ie als zanger geen microfoon?
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check mijn fobo, heeft Frankii maandagavond gemaakt omdat zanger bob irritant deed
Wie in je fobo is het zusje van Hunter?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check mijn fobo, heeft Frankii maandagavond gemaakt omdat zanger bob irritant deed
Huh?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie in je fobo is het zusje van Hunter?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nvm, ik haal weer mensen door de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |