Is ie wel maar ik ga dus niet op een datingsite en ik weiger weer een boer te doenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:58 schreef eNGine10 het volgende:
Nee dus. Huppel kan blijkbaar best nog even wachten, zo groot is de nood niet
Goed idee! Huppel heeft binnenkort seks met m'n halve vriendengroep. Geen dank huppelquote:
Voorbereiden op het concert bedoel ik dusquote:
Gangbangquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed idee! Huppel heeft binnenkort seks met m'n halve vriendengroep. Geen dank huppel
Ja ook datquote:Op woensdag 1 december 2010 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voorbereiden op het concert bedoel ik dus
Toch denk je er steeds aanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef NBT het volgende:
Dat voorbereiden is al weer voorbij, we hadden het over iets anders toch
je bent liev!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch denk je er steeds aanHet was lief bedoeld
Als ik mijn dag heb wel jaquote:
Volgens mij doe jij niet aan dagen maar halve dagen dan!quote:
hehe part-time jaquote:Op woensdag 1 december 2010 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij niet aan dagen maar halve dagen dan!
neem voor mij ook wat meequote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef NBT het volgende:
Ik ga vandaag voor een broodje subway als lunch!
Die meatball is wel lekker, alleen zo verdomd lastig te eten.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef NBT het volgende:
Ik ga vandaag voor een broodje subway als lunch!
Het word voor me gehaald, lang leven dominantie!quote:
Ik ga voor de beruchte subwayclub!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die meatball is wel lekker, alleen zo verdomd lastig te eten.
Goed topic he?quote:
Ja maar dat is iets andersquote:
Ja als je wil meedoen, dan moet je maar bellenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja als je wil meedoen, dan moet je maar bellen
Nu stort mijn leven in elkaarquote:
Niet waar!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu stort mijn leven in elkaar
Ooh ja. FOK!seks iddquote:Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Niet waar!Wij hebben het op fok! toch leuk!
quote:
Vraag yvonnequote:
Als jij nou eens wat meer post zal dat het vast worden!quote:
Blijkbaar wel hequote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef NBT het volgende:
Ik heb trouwens gemiddeld 14 post per dag! Dat kan toch niet?
dat is toch netjesquote:Op woensdag 1 december 2010 11:24 schreef NBT het volgende:
Ik heb trouwens gemiddeld 14 post per dag! Dat kan toch niet?
Mogguhquote:
Waar haalt iedereen de tijd vandaanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef Michhas het volgende:
aantal posts: 9264 (gemiddeld 51 per dag
Leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen de tijd vandaan![]()
Mogge trouwens!
Koffieslet!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Mogge trouwens!
Werkquote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Mogge trouwens!
quote:
Komt door de kouquote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
Erg he.... normaal lullen we door, en nu...................... pfffffffffffffff
Ja nogalquote:
nog 15 min... ben er klaar voor.. alles rommelt..quote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja nogalIk heb trekkkkkk, me collega gaat pas om 12 uur
Eet mij op.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja nogalIk heb trekkkkkk, me collega gaat pas om 12 uur
Dit doet me aan die Duitse zieke geest denkenquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit doet me aan die Duitse zieke geest denken
Ja nu opeensquote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
Hebben jullie ook sneeuw op de achtergrond van de posts ineens? Ik wil het niet
Oja, nu zie ik het ookquote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
t Is al zo koudquote:Op woensdag 1 december 2010 11:41 schreef eNGine10 het volgende:
Ezechielkquote:Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
Ik vind het lelijk en irritant. Wie is hier verantwoordelijk?!
quote:
Forum heeft waarschijnlijk 2 windows in het style sheetquote:Op woensdag 1 december 2010 11:46 schreef NBT het volgende:
bij sommige post is het gewoon wit nog... vaaaaaaag
Klinkt gezellig die standquote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef tdrone het volgende:
hier staat de verwarming wel op standje crematie
Zo is het maar net!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de echte die-hards die nog iets overhebben voor hun hobby!
Ik was even weg en gelijk zijn jullie een stuk verderquote:
Nee, we wachten nooit dat weet je tochquote:Op woensdag 1 december 2010 12:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik was even weg en gelijk zijn jullie een stuk verderwachten jullie niet op mij?
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, we wachten nooit dat weet je toch
Klinkt goedquote:Op woensdag 1 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ik ga dit straks maken:
Chicken Satay
Makes 10 skewers
Marinade
Small piece ginger use one eighth of a teaspoon grated ginger
1 clove garlic
Juice of 1 lime
1 tbs soy sauce
1 tbs runny honey
1 tsp peanut butter (smooth or crunchy)
2 small chicken breasts cut into long strips
Sauce
100g crunchy peanut butter
75m coconut milk
75ml water
1 tbs sweet chilli sauce (or to taste)
1 tsp soy sauce
You will also need 10 wooden skewers soaked in water for 30 minutes
Thanks Annabel Karmel
Doe de gember weg en ik eet mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ik ga dit straks maken:
Chicken Satay
Makes 10 skewers
Marinade
Small piece ginger use one eighth of a teaspoon grated ginger
1 clove garlic
Juice of 1 lime
1 tbs soy sauce
1 tbs runny honey
1 tsp peanut butter (smooth or crunchy)
2 small chicken breasts cut into long strips
Sauce
100g crunchy peanut butter
75m coconut milk
75ml water
1 tbs sweet chilli sauce (or to taste)
1 tsp soy sauce
You will also need 10 wooden skewers soaked in water for 30 minutes
Thanks Annabel Karmel
Ja, is best lekker. We hebben hier geen satesaus zoals in Nederland dus moet ik zelf maar aan de slagquote:
dat gaat je vast wel lukkenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is best lekker. We hebben hier geen satesaus zoals in Nederland dus moet ik zelf maar aan de slag
Het is in het verleden gelukt dus ik vertrouw erop dat het vandaag ook weer gaat lukkenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dat gaat je vast wel lukken
Dat kunnen ze op gatwick niet zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is in het verleden gelukt dus ik vertrouw erop dat het vandaag ook weer gaat lukken
Met sinaasappelsapquote:Op woensdag 1 december 2010 12:16 schreef tdrone het volgende:
ik maak sate saus met
sinasappelsap
water
ketjap
en pindakaas
smaakt een beetje anders maar wel snel gemaakt
Gatwick is ver weg van hierquote:Op woensdag 1 december 2010 12:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kunnen ze op gatwick niet zeggen
quote:
Huppel zegt Erm je iets? Is daar wat te beleven?quote:
Nee, jij mij wel?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
ANNNEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTT
Zou je mij op mn knieen willen zien?
Jupquote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
Wat?Zei ik nou iets heel doms?
Ginger is gember toch?
Hiquote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef NBT het volgende:
Jeej waar komen al die mensen vandaan! Goedemiddag!
Ik was verstopt!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:26 schreef NBT het volgende:
Jeej waar komen al die mensen vandaan! Goedemiddag!
Ja zegt mij wel iets. Is echt eng dichtbijquote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huppel zegt Erm je iets? Is daar wat te beleven?
Ik ga werken, zegt ie.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was verstopt!
en ik ga me ook weer verstoppen!
Nee, nu kan je net zo goed gezellig blijven!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was verstopt!
en ik ga me ook weer verstoppen!
Hee!quote:
Heb net geïnformeerd voor een accommodatie daar in januari. En anders kunnen we altijd nog in Emmen gaan stappen denk ik, als dat met de taxi beetje bereikbaar is.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zegt mij wel iets. Is echt eng dichtbij![]()
Uhm in de zomer wel. Dan vaak feesten enz op Ermerzand/Ermerstrand.
En anders kom je maar bij mij een biertje halen
Ik wil ook wel taxi spelen voor je dan hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb net geïnformeerd voor een accommodatie daar in januari. En anders kunnen we altijd nog in Emmen gaan stappen denk ik, als dat met de taxi beetje bereikbaar is.
Nu krijg ik zin om dat ook bij mijn thuis te doen voor kerst. De hele behang in de huiskamer in sneeuwvlokjes veranderen.quote:
Neeeeejoh!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om dat ook bij mijn thuis te doen voor kerst. De hele behang in de huiskamer in sneeuwvlokjes veranderen.
Naam heb ik vaker van je gehoordquote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook wel taxi spelen voor je dan hoor![]()
En dan kan je beter in Emmen gaan stappen. De Zwetser
Hey dat ken ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook wel taxi spelen voor je dan hoor![]()
En dan kan je beter in Emmen gaan stappen. De Zwetser
Boh dat past niet in George hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 12:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Naam heb ik vaker van je gehoordZal het onthouden.
We gaan met ongeveer 20 man dus je moet dan wel aantal keer op en neer rijden gok ik. Of rijd je tegenwoordig bus?
hahaha, heel belangrijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat past niet in George hoor![]()
Maar zeg het ff wanneer je gaat. Dan kom ik ook wel ff stappen. En die 10 wanhopige vrienden van je bewonderen natuurlijk
Als het doorgaat het weekend van 28 januari. Maar heb gemaild of we welkom zijn want ik meer dan de helft van de accommodaties laten ze geen groepen jongeren. Maar ik zal het nog wel laten weten als we boekenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dat past niet in George hoor![]()
Maar zeg het ff wanneer je gaat. Dan kom ik ook wel ff stappen. En die 10 wanhopige vrienden van je bewonderen natuurlijk
Nogal! Het is hier echt dodelijk saai!quote:Op woensdag 1 december 2010 12:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doet mij deugt te horen! Verveel je je nog een beetje op je werk?
Ai, da's minder! Maar ik ga vanmiddag naar Sinterklaasquote:Op woensdag 1 december 2010 12:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Nogal! Het is hier echt dodelijk saai!
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik zwart benquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
Die sneeuw op de achtergrond is best irritant
haha.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik zwart ben
Nee, dat zijn mensen zonder ziel.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:24 schreef Myraela het volgende:
Wat?Zei ik nou iets heel doms?
Ginger is gember toch?
Ik zwijg nu wel evenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Reageer eens op de paintquote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mensen zonder ziel.
Je mag ook niet praten met je mond vol.quote:
Goeiequote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:03 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een kutsneeuw op de achtergrond, zie hem nu pas![]()
![]()
![]()
Deepthroatenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je mag ook niet praten met je mond vol.
ik heb ook sneeuw hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 13:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn instellingen zijn anders, ik heb niet de standaard achtergrond
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie ik dan je posts nog wel?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:07 schreef Annnet het volgende:
Als je je scherm genoeg naar beneden kantelt, zie je de sneeuw niet.
Sorryquote:
Ik zie de sneeuw ook niet als ik de monitor uit zetquote:Op woensdag 1 december 2010 13:07 schreef Annnet het volgende:
Als je je scherm genoeg naar beneden kantelt, zie je de sneeuw niet.
Ja hallo ik moet mijn archief wel aanvullenquote:
Ja?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi Michiel, ik zie in mijn boek dat jij dit jaar stout bent geweest
Wat ben je toch een boefje!quote:
Snoepjes gestolen? Gespiekt? De vaas van je ouders gebroken en de kat de schuld geven?quote:
Doe mij ook!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef tdrone het volgende:
vandaag hadden we broodjes met zalm op het werk
Ja, je moet gespanked worden!quote:
true. ik ben al aan het klagen. ik stop gewoon met S&G door deze background.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo ik moet mijn archief wel aanvullen
Jaaa, over dat hé, we gaan niet meer naar Spanje, we hebben ons nu gevestigd in Ruslandquote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef L.no het volgende:
Hè verdorie.
Op naar Spanje dit jaar met de andere pieten.
[noobmode] wat is S&G [/noobmode]quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef Annnet het volgende:
[..]
true. ik ben al aan het klagen. ik stop gewoon met S&G door deze background.
Bullshit.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jaaa, over dat hé, we gaan niet meer naar Spanje, we hebben ons nu gevestigd in Rusland
Jawel, maar té veel kinderen gingen stout doen om vervolgens naar Spanje te gaanquote:Op woensdag 1 december 2010 13:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Bullshit.
Jij bent niet de echte sinterklaas hè.
Stuur me dan naar een ander warm land. Dat verdien ik wel door het hele jaar stout te zijn. Dat is zwaar hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jawel, maar té veel kinderen gingen stout doen om vervolgens naar Spanje te gaan
Dat kan ik mij trouwens wel voorstellen, voor zo'n braaf meisje als jij is het natuurlijk heel zwaar om je gedrag voor één heel jaar te veranderen, in dat geval, goed gedaan! Wacht hier maar even, dan haal ik MexicoPiet opquote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Stuur me dan naar een ander warm land. Dat verdien ik wel door het hele jaar stout te zijn. Dat is zwaar hoor.
GEFELICITEERD MEVROUW U HEB EEN VOETREIS VOOR 2 PERSONEN NAAR TURKIJE GEWONNEN!11!!!!1!!!!EINZ!!!EEN!!quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Horen ze te huilen en moeten ze vragen of ze mijn "staf" mogen zien![]()
Ongeveer hetzelfde als deze 2 samen:quote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat betekent die emotion eigenlijk?
en die betekenen?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als deze 2 samen:![]()
Baas jongenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
I loooove it when a plan comes together.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ja toch, ik ben best weel een kwaliteit user al zeg ik het zelf.quote:
kijk mij geniaal zijn emoticonquote:Op woensdag 1 december 2010 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat een zelfkennisquote:Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja toch, ik ben best weel een kwaliteit user al zeg ik het zelf.
ik kan je wel wat anders wit gevenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
EN ALS IK S AVONDS SLAPEN GA! DAN DROOM IK VAN EEN WERELD VOL WITTECHOCOLAA!!!!
Gást, dat nummer is geniaalquote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
witte chocolaawitte chocolaaquote:Op woensdag 1 december 2010 13:43 schreef honkeytonk het volgende:
Achter elkaar afspelen natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 13:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik moet kiezen! Cola light of witte chocolade song!
quote:
heb je een linkje voor mequote:Op woensdag 1 december 2010 13:47 schreef honkeytonk het volgende:
ga volledig overstag 7 glazen per dag! Of het van de dentist wel mag? Ach ik heb toch schijt
Zet je er wel druk achter?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:48 schreef lipjes het volgende:
naja weet je wat, ik ga scheiten, tot zo
Scheit ze!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:48 schreef lipjes het volgende:
naja weet je wat, ik ga scheiten, tot zo
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:50 schreef tdrone het volgende:
ik ben geloof ik heel populaire bij moeders die single zijn
de hele tijd die reclames
Ik bij volslanke mensenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:50 schreef tdrone het volgende:
ik ben geloof ik heel populaire bij moeders die single zijn
de hele tijd die reclames
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 13:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
zullen we een clubje oprichten
the milf attractors![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |