abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90444926
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Cyan het volgende:

[..]

Thnx voor je antwoord
Balen! Maar bij nader inzien is het misschien Effektiv? De rechthoekige deur is 141 cm lang en bijna 35 cm breed en de vierkante deur is 70 cm bij 70 cm. Maar ik zie die maten niet bij de losse deuren van de Effektiv kasten.
Nee, de grootste deur van EFFEKTIV is 78x40... Wat je omschrijft is wel echt BONDE ben ik bang...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90444971
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, de grootste deur van EFFEKTIV is 78x40... Wat je omschrijft is wel echt BONDE ben ik bang...
Shit! Bedankt voor je snelle antwoord!
Alhoewel dit natuurlijk wel de mogelijkheid biedt om een nieuwe kast te kopen. Always look on the bright sight of life! ;)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_90445744
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Cyan het volgende:

[..]

Shit! Bedankt voor je snelle antwoord!
Alhoewel dit natuurlijk wel de mogelijkheid biedt om een nieuwe kast te kopen. Always look on the bright sight of life! ;)
Kun je nog iets met je verzekering regelen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90448512
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kun je nog iets met je verzekering regelen?
Ja ik denk het wel. Ik ga er maandag iig even voor bellen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:15:37 #180
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_90540904
Hello, ik heb laatst in de koopjeshoed een IKEA PS NYBYGGE gekocht. Alleen ik heb niet zo goed opgelet bij het demonteren. En nu weet ik niet meer hoe ik dat ding in elkaar kan zetten. Ik kan ook geen handleiding hiervan vinden online. Iemand die een foto voor mij kan maken? Of kan ik ergens anders een handleiding krijgen. Many thx!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_90574022
Wat een hel met die Ikea zeg. Gisteravond in filiaal Haarlem voor Pax kasten. Voorraad was meer dan voldoende. Kom je daar: vak leeg.
Medewerker: ja, pallet is zoek dus we boeken het af en dan komt het uiterlijk vrijdag weer binnen.
Iets later zien we de verloren pallet staan, beetje hoog alleen.
Medewerker: ja, we mogen die tijdens openingsuren niet uit de stelling halen (Arbo). Belt u morgenochtend maar om er twee te reserveren.

Zojuist gebeld : ja, we mogen eigenlijk niet reserveren voor dat filiaal, maar ik ga toch bellen. Even later: ja, ze hebben ze niet op voorraad.

Ik: bel nog maar eens want ik weet precies waar de pallet staat en ze zouden die gisteravond of vanmorgen voor openingstijd naar beneden halen.

Later: ja, meneer, de pallet is niet naar beneden gehaald en dus is het onverkoopbaar op dit moment.

WAT NOU !! Er worden dus toezeggingen gedaan, maar die bloftes worden niet nagekomen ?! Dus er staat nog steeds een pallet te verpieteren en ik ben weer het zaadje ?

Nu in de wacht om een klacht in te dienen (alsof dat gaat helpen). Verhaal uitgelegd en ze gaat met de vestiging bellen,. Heb niet het idee dat ze nu ineens wel de pallet eruit gaan halen. En wie zegt mij dat hij er morgen wel staat ? Wat een service....NOT !!

Edit : verbinding verbroken. KAN ER OOK NOG WEL BIJ !!!!

Edit 2: dik een uur later is men bereid om vanavond om 09:00 uur 2 kasten " uit te draaien ", maar dan zit ik heeeeel ergens anders, dus dat is geen optie. Eind van de middag was beter geweest maar dat mogen ze dus niet van de Arbo.

Dus moet ik vanmiddag maar hopen dat ze in het filiaal Amsterdam 2 kasten hebben liggen zodat ik die kan meenemen. Anders wordt het morgenochtend een behoorlijke rit vanuit mijn woonplaats heen-en-weer naar het filiaal in Haarlem. Dikke, dikke zucht.............

[ Bericht 8% gewijzigd door WebbySP op 29-12-2010 12:02:55 ]
  woensdag 29 december 2010 @ 12:09:57 #182
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_90576080
hadden mijn pa en ma laatst ook, moesten tot na 21.00 wachten op een aantal handgrepen die nog van boven uit een stelling gehaald moesten worden. Ze hebben ze uiteindelijk wel gewoon gekregen en mogen afrekenen na 21.00. Snap dat met die hele stelling en arbo sowieso niet echt, bij de makro sluiten ze ook gewoon een gang af als ze iets boven uit een stelling moeten halen, zo dat de klanten geen "gevaar" lopen.

misschien zeg ik nu wel iets heel doms trouwens..
pi_90580341
Handig topic. Gelijk even gebruik van maken.

Bijna 3 jaar geleden complete Faktum keuken gekocht. Nu laat de folie van vaatwasser deur los en MDF zet uit doordat er altijd stoom in de hoeken uit de vaatwasser komt. Valt dit (nog) onder garantie?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_90584073
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef sproetjes het volgende:
hadden mijn pa en ma laatst ook, moesten tot na 21.00 wachten op een aantal handgrepen die nog van boven uit een stelling gehaald moesten worden. Ze hebben ze uiteindelijk wel gewoon gekregen en mogen afrekenen na 21.00. Snap dat met die hele stelling en arbo sowieso niet echt, bij de makro sluiten ze ook gewoon een gang af als ze iets boven uit een stelling moeten halen, zo dat de klanten geen "gevaar" lopen.

Dat IKEA dit niet doet heeft sowieso niks te maken met arbo technische redenen, maar meer met het algemene veiligheidsbeleid van IKEA. Over het algemeen lopen er bij de Makro iets minder mensen en sowieso minder kleine kinderen. Bij IKEA lopen/rennen veel kinderen door de stellingen, letten niet op zaken zoals een heftruck en trekken zich al helemaal niks aan van gangen die ze door een stelling inlopen terwijl deze afgesloten is.
pi_90584149
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Funksoldier het volgende:
Handig topic. Gelijk even gebruik van maken.

Bijna 3 jaar geleden complete Faktum keuken gekocht. Nu laat de folie van vaatwasser deur los en MDF zet uit doordat er altijd stoom in de hoeken uit de vaatwasser komt. Valt dit (nog) onder garantie?
Heb je je aankoopbewijzen nog? Dan even naar de klantenservice van je IKEA vestiging gaan. Welke front heb je?

Ondertussen hebben wij voor de gelakte fronten een speciale vaatwasserfront gekregen. Dus dan zou dit probleem minder gemakkelijk mogen gebeuren. Maar het is eigenlijk al vreemd dat je vaatwasser stoom 'lekt', want dat zou absoluut niet mogen...
pi_90587245
Bartjebart kun jij ergens in een of ander Ikea systeem nakijken of er nog een prijslijst is van de Bodenkast? Ik heb dit namelijk nodig voor de verzekering en aangezien de kast al bijna 10 jaar oud is heb ik natuurlijk geen bonnetje meer.
pi_90592513
Weet iemand toevallig of de Ingolf keukenbank nog weer terug komt?
Nu ben ik er eindelijk overuit dat ik hem ECHT wil, is ie niet meer op voorraad in Hengelo.

En Duiven. En nog maar 1 in Utrecht... :o
Screw them.
We're going home.
pi_90595616
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je je aankoopbewijzen nog? Dan even naar de klantenservice van je IKEA vestiging gaan. Welke front heb je?

Ondertussen hebben wij voor de gelakte fronten een speciale vaatwasserfront gekregen. Dus dan zou dit probleem minder gemakkelijk mogen gebeuren. Maar het is eigenlijk al vreemd dat je vaatwasser stoom 'lekt', want dat zou absoluut niet mogen...
tnx. Ga ik ff doen.

We hebben de Adel. Er werd toen gezegd tegen ons dat dit normaal is, dat er daarom ook een 'stoomstrip' tegen het werkblad geplakt diende te worden, maar het is dus het front wat nu loslaat en uitzet.
pi_90596597
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

tnx. Ga ik ff doen.

We hebben de Adel. Er werd toen gezegd tegen ons dat dit normaal is, dat er daarom ook een 'stoomstrip' tegen het werkblad geplakt diende te worden, maar het is dus het front wat nu loslaat en uitzet.
ADEL... ow dan is het meer een gevalletje foute lijm...
Maar ik zou ook zeker eens kijken naar je vaatwasser!
pi_90596684
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Cyan het volgende:
Bartjebart kun jij ergens in een of ander Ikea systeem nakijken of er nog een prijslijst is van de Bodenkast? Ik heb dit namelijk nodig voor de verzekering en aangezien de kast al bijna 10 jaar oud is heb ik natuurlijk geen bonnetje meer.
Nee, voor zover ik weet kunnen we die informatie niet terug kijken in een systeem... Artikelnummers verdwijnen op een gegeven moment uit ons verkoopsysteem en na verloop van tijd ook uit de overige systemen voor zover ik weet.

Er is 1 mogelijkheid en dat is een oude catalogus. Ik heb hier nog wel wat versies liggen...Dus ik wil eventueel wel wat dingen opzoeken.
pi_90596731
quote:
11s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef CarOnline het volgende:
Weet iemand toevallig of de Ingolf keukenbank nog weer terug komt?
Nu ben ik er eindelijk overuit dat ik hem ECHT wil, is ie niet meer op voorraad in Hengelo.

En Duiven. En nog maar 1 in Utrecht... :o
Volgens mij gaan die uit het assortiment...
pi_90597077
quote:
Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij gaan die uit het assortiment...
Shit shit shit!
Ben nu in Hengelo,(restaurant haha) zal t even navragen nog.
Ohh dat zou echt balen zijn!
Screw them.
We're going home.
pi_90621759
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ADEL... ow dan is het meer een gevalletje foute lijm...
Maar ik zou ook zeker eens kijken naar je vaatwasser!
Als ik naar mijn vaatwasser kijk, is het bovenste (de horizontale) afsluitrubber niet lang genoeg, elke zijde 3 mm te kort....
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:45:12 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_90684677
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90713883
Even een vraagje aan de medewerkers over de bezorgservice: Kan ik een grove tijd aangeven waarop ik m'n zooi bezorgd wil hebben? Ik werk bijv. overdag tot 16.00, zou het kunnen dat ik aangeef dat het in de avond bezorgd moet worden, of gaat dat niet? En als dat niet gaat, kan ik dan wél een dag aangeven? Dat ik morgen al ga en het vrijdag pas bezorgd wil hebben ofzo?
  zondag 2 januari 2011 @ 18:26:28 #196
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_90754966
Hallo, de Zweedse wensen nog iedereen...heb een vraagje: een jaartje terug stond ik met LED lampjes in m'n handen die je kan inbouwen in een (laminaat)vloer, ronde LED lampen die 7 mm dik waren...deze kan ik nu nergens meer vinden, wil ze in de trap en/ of vloer gaan maken.

Weet iemand of ze er nog zijn? BVD!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_90757288
Weet iemand hier hoeveel Dioder-modules ik aan elkaar kan sluiten? :)

Ik heb twee van die meerkleuren setjes gekocht. Daar zitten 4 lichtstrips per setje bij, een adapter, een bedienknop, en een verdeelpunt.

Je kan vier van die strips ieder aan het verdeelpunt hangen. Alleen omdat ik twee van die sets heb (en dus acht strips), leek het mij wel handig om ze allemaal op één verdeelstation aan te sluiten - Bespaart een stopcontact, en tevens verkleuren ze dan alle acht in dezelfde kleur.

Kan dat, of trekt de meegeleverde adapter dat niet?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_90763795
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, voor zover ik weet kunnen we die informatie niet terug kijken in een systeem... Artikelnummers verdwijnen op een gegeven moment uit ons verkoopsysteem en na verloop van tijd ook uit de overige systemen voor zover ik weet.

Er is 1 mogelijkheid en dat is een oude catalogus. Ik heb hier nog wel wat versies liggen...Dus ik wil eventueel wel wat dingen opzoeken.
Sorry voor de late reactie. Thnx voor je aanbod! Maar ik heb inmiddels de leverbon gevonden met daarop de bedragen (in guldens) :)
pi_90765731
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef sproetjes het volgende:

In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid :D

Tja als ze bij de Makro dat risico willen lopen... stel je voor er rent een kind zo'n afgesloten gang in, zoals Bartjebart ook al zei... moet maar net iets fout gaan dan :{
En sowieso, je kunt wel een gang afzetten, maar dan moet je ook nog eens met de reachtruck naar die gang toerijden, dan moet je hoe dan ook door een gedeelte van het magazijn rijden waar wel klanten zijn.
Dan heb je weer het kleine kind dat opeens aan komt rennen... de reachtrucks die we gebruiken wegen 3700kg zonder lading, zelfs als je langzaam rijdt geeft dat een flinke klap.
pi_90765973
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Royyy het volgende:

[..]

In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid :D

Tja als ze bij de Makro dat risico willen lopen... stel je voor er rent een kind zo'n afgesloten gang in, zoals Bartjebart ook al zei... moet maar net iets fout gaan dan :{
En sowieso, je kunt wel een gang afzetten, maar dan moet je ook nog eens met de reachtruck naar die gang toerijden, dan moet je hoe dan ook door een gedeelte van het magazijn rijden waar wel klanten zijn.
Dan heb je weer het kleine kind dat opeens aan komt rennen... de reachtrucks die we gebruiken wegen 3700kg zonder lading, zelfs als je langzaam rijdt geeft dat een flinke klap.
Krijgen jullie als VAPS winkel hetzelfde kerstcadeau?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')