Nee, de grootste deur van EFFEKTIV is 78x40... Wat je omschrijft is wel echt BONDE ben ik bang...quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Thnx voor je antwoord
Balen! Maar bij nader inzien is het misschien Effektiv? De rechthoekige deur is 141 cm lang en bijna 35 cm breed en de vierkante deur is 70 cm bij 70 cm. Maar ik zie die maten niet bij de losse deuren van de Effektiv kasten.
Shit! Bedankt voor je snelle antwoord!quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, de grootste deur van EFFEKTIV is 78x40... Wat je omschrijft is wel echt BONDE ben ik bang...
Kun je nog iets met je verzekering regelen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Shit! Bedankt voor je snelle antwoord!
Alhoewel dit natuurlijk wel de mogelijkheid biedt om een nieuwe kast te kopen. Always look on the bright sight of life!![]()
Ja ik denk het wel. Ik ga er maandag iig even voor bellen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je nog iets met je verzekering regelen?
Dat IKEA dit niet doet heeft sowieso niks te maken met arbo technische redenen, maar meer met het algemene veiligheidsbeleid van IKEA. Over het algemeen lopen er bij de Makro iets minder mensen en sowieso minder kleine kinderen. Bij IKEA lopen/rennen veel kinderen door de stellingen, letten niet op zaken zoals een heftruck en trekken zich al helemaal niks aan van gangen die ze door een stelling inlopen terwijl deze afgesloten is.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef sproetjes het volgende:
hadden mijn pa en ma laatst ook, moesten tot na 21.00 wachten op een aantal handgrepen die nog van boven uit een stelling gehaald moesten worden. Ze hebben ze uiteindelijk wel gewoon gekregen en mogen afrekenen na 21.00. Snap dat met die hele stelling en arbo sowieso niet echt, bij de makro sluiten ze ook gewoon een gang af als ze iets boven uit een stelling moeten halen, zo dat de klanten geen "gevaar" lopen.
misschien zeg ik nu wel iets heel doms trouwens..
Heb je je aankoopbewijzen nog? Dan even naar de klantenservice van je IKEA vestiging gaan. Welke front heb je?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:47 schreef Funksoldier het volgende:
Handig topic. Gelijk even gebruik van maken.
Bijna 3 jaar geleden complete Faktum keuken gekocht. Nu laat de folie van vaatwasser deur los en MDF zet uit doordat er altijd stoom in de hoeken uit de vaatwasser komt. Valt dit (nog) onder garantie?
tnx. Ga ik ff doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je je aankoopbewijzen nog? Dan even naar de klantenservice van je IKEA vestiging gaan. Welke front heb je?
Ondertussen hebben wij voor de gelakte fronten een speciale vaatwasserfront gekregen. Dus dan zou dit probleem minder gemakkelijk mogen gebeuren. Maar het is eigenlijk al vreemd dat je vaatwasser stoom 'lekt', want dat zou absoluut niet mogen...
ADEL... ow dan is het meer een gevalletje foute lijm...quote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
tnx. Ga ik ff doen.
We hebben de Adel. Er werd toen gezegd tegen ons dat dit normaal is, dat er daarom ook een 'stoomstrip' tegen het werkblad geplakt diende te worden, maar het is dus het front wat nu loslaat en uitzet.
Nee, voor zover ik weet kunnen we die informatie niet terug kijken in een systeem... Artikelnummers verdwijnen op een gegeven moment uit ons verkoopsysteem en na verloop van tijd ook uit de overige systemen voor zover ik weet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Cyan het volgende:
Bartjebart kun jij ergens in een of ander Ikea systeem nakijken of er nog een prijslijst is van de Bodenkast? Ik heb dit namelijk nodig voor de verzekering en aangezien de kast al bijna 10 jaar oud is heb ik natuurlijk geen bonnetje meer.
Volgens mij gaan die uit het assortiment...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef CarOnline het volgende:
Weet iemand toevallig of de Ingolf keukenbank nog weer terug komt?
Nu ben ik er eindelijk overuit dat ik hem ECHT wil, is ie niet meer op voorraad in Hengelo.
En Duiven. En nog maar 1 in Utrecht...
Shit shit shit!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die uit het assortiment...
Als ik naar mijn vaatwasser kijk, is het bovenste (de horizontale) afsluitrubber niet lang genoeg, elke zijde 3 mm te kort....quote:Op woensdag 29 december 2010 19:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ADEL... ow dan is het meer een gevalletje foute lijm...
Maar ik zou ook zeker eens kijken naar je vaatwasser!
Sorry voor de late reactie. Thnx voor je aanbod! Maar ik heb inmiddels de leverbon gevonden met daarop de bedragen (in guldens)quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik weet kunnen we die informatie niet terug kijken in een systeem... Artikelnummers verdwijnen op een gegeven moment uit ons verkoopsysteem en na verloop van tijd ook uit de overige systemen voor zover ik weet.
Er is 1 mogelijkheid en dat is een oude catalogus. Ik heb hier nog wel wat versies liggen...Dus ik wil eventueel wel wat dingen opzoeken.
In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaidquote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef sproetjes het volgende:
hadden mijn pa en ma laatst ook, moesten tot na 21.00 wachten op een aantal handgrepen die nog van boven uit een stelling gehaald moesten worden. Ze hebben ze uiteindelijk wel gewoon gekregen en mogen afrekenen na 21.00. Snap dat met die hele stelling en arbo sowieso niet echt, bij de makro sluiten ze ook gewoon een gang af als ze iets boven uit een stelling moeten halen, zo dat de klanten geen "gevaar" lopen.
misschien zeg ik nu wel iets heel doms trouwens..
Krijgen jullie als VAPS winkel hetzelfde kerstcadeau?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid![]()
Tja als ze bij de Makro dat risico willen lopen... stel je voor er rent een kind zo'n afgesloten gang in, zoals Bartjebart ook al zei... moet maar net iets fout gaan dan![]()
En sowieso, je kunt wel een gang afzetten, maar dan moet je ook nog eens met de reachtruck naar die gang toerijden, dan moet je hoe dan ook door een gedeelte van het magazijn rijden waar wel klanten zijn.
Dan heb je weer het kleine kind dat opeens aan komt rennen... de reachtrucks die we gebruiken wegen 3700kg zonder lading, zelfs als je langzaam rijdt geeft dat een flinke klap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |