Sterkte!quote:Op woensdag 1 december 2010 09:42 schreef ShiningStar het volgende:
wèeeeeeh... ik moet zo ook 25 minuten fietsen,
en ik ben mijn muts ook nog eens kwijt!
Het is het een of het ander. Een koud hoofd met bevroren hersenen erin of een warm hoofd met heel eventjes warrig haar.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:43 schreef Appel10 het volgende:
Muts is niet handig, dan sta ik hier op m'n stage weer een kwartier m'n haar te doen. En sokken heb ik gewoon aan hoor maar de kou komt dwars door je schoenen, sokken en broek heen.
Je ben toch niet van suiker?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:39 schreef Appel10 het volgende:
Een maandje sneeuw is leuk, al is zon 10000 keer leuker. Maar niet als je gewoon elke dag 25 minuten moet fietsen naar je stage bedrijf!![]()
Ze zouden me eigenlijk een auto moeten regelen
nog liever een uur in de file dan een half uur je tenen en oren eraf gevroren. Kortom: de kou en sneeuw moet wegblijven tot de 23e als ik vakantie heb.
Ja opa.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je ben toch niet van suiker?
Gewoon fietsen. Liever 30 minuten keihard planken op de fiets dan 31 minuten in de file
Geen enkel topic hier 'helpt'.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:57 schreef Prommelvlies. het volgende:
Mensen die zeiken dat het koud is
Tientallen topics openen over de winter/sneeuw helpt echt.
Ja dat weet ik ook niet. Past eerder bij regen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:49 schreef Appel10 het volgende:
[..]
Ja opa.![]()
Waarom zou je direct van suiker zijn als je een hekel aan vrieskou hebt.
In Suriname hebben ze tenminste goed weer!quote:Op woensdag 1 december 2010 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet. Past eerder bij regen natuurlijk.
Maar als ik schreef je ben toch geen zwarte, dan was het weer zo discriminerednd geweest
...quote:Op woensdag 1 december 2010 09:43 schreef Appel10 het volgende:
Muts is niet handig, dan kan ik steeds gel in m'n tas meenemen en sta ik hier op m'n stage weer een kwartier m'n haar te doen. En sokken heb ik gewoon aan hoor maar de kou komt dwars door je schoenen, sokken en broek heen.
Nou ja, dat kwartier is wat overdreven maar heb geen zin om hier nog weer in de wc m'n platgedrukte haar opnieuw te doen.quote:
Er is toch geen sprake van opnieuw doen? Gewoon 's ochtends je haar niet doen voordat je naar je stage gaat.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:10 schreef Appel10 het volgende:
[..]
Nou ja, dat kwartier is wat overdreven maar heb geen zin om hier nog weer in de wc m'n platgedrukte haar opnieuw te doen.
Die gel kwam er later bijquote:Op woensdag 1 december 2010 10:10 schreef Appel10 het volgende:
Nou ja, dat kwartier is wat overdreven maar heb geen zin om hier nog weer in de wc m'n platgedrukte haar opnieuw te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |