2cv | woensdag 1 december 2010 @ 04:40 |
Ik ben op zoek naar een orginele Citroën BX 10 Dommage. De staat waarin hij zich bevindt kan me niet zo heel veel schelen, als de prijs maar aangepast is aan de staat waarin deze zich bevindt. Een sloper (met of zonder kenteken) mag dus ook. Voor de leken, hier is een BX 10 Dommage aan te herkennen: - Alleen in 1985 geleverd (voor de kentekenkenners) - Stalen motorkap - Stalen kofferklep - Turboloze 954cc benzine motor (zoals uit de AX10E) van 42pk - 4 versnellingen - Geen brandstofmeter (is vervangen door een waarschuwingslampje) - Geen dagteller - Geen interval voor de ruitenwisser - Rubber vloermatten - Afwasbare grijze skai bekleding - Geen hoofdsteunen op de voorstoelen - Geen slot op de tankdop - Ruiten in de achterportieren kunnen niet open en zijn in 1 deel in plaats van 2 delen - Plaatwerk rood of blauw met lichtgrijze strepen over de spatborden - Dommage typeplaatjes op de kofferklep, motorkap en dashboard - Orginele Citroën trekhaak - Gevulde picknickmand (niet met eten maar met bordjes en bestek enzo) met Dommage-logo er op (kans is nihil dat die er nog bij zit natuurlijk) - Geen aanstekerplug maar een kurkentrekker Dikkek ans dat bepaalde dingen in de loop der jaren veranderd zijn, maar dat is niet erg. Als het van orgine maar een Dommage is/was. | |
Inlognaam | woensdag 1 december 2010 @ 06:29 |
Ik denk niet dat je die hier op Fok! gaat vinden. Dr zijn er maar 17 van verkocht las ik waarvan ik vermoed dat er misschien nog maar een of twee rondrijden, misschien drie. | |
Merlijn | woensdag 1 december 2010 @ 09:07 |
Voor zover ik weet heeft een Citroën BX 10 Dommage nooit bestaan en is dat een grap geweest. Zie ook http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/1901/ | |
Prowl | woensdag 1 december 2010 @ 09:45 |
http://members.fortunecity.com/citf1/bx10dom.html Waarom zou je dat willen? Ga dan op zoek naar een Digit, veel toffer ![]() | |
2cv | woensdag 1 december 2010 @ 15:59 |
Kaal = tof, kan er ook niets kapot gaan ! En het is natuurlijk bijzonder omdat er (inderdaad) maar heel weinig van gebouwd zijn en er daarvan minder dan 10% ook geleverd is. nadeel is dat ik daarmee weer een speld in een hooiberg zoek ![]() | |
Prowl | woensdag 1 december 2010 @ 16:49 |
Speld, je bedoeld glas splinter van 3 mm ![]() | |
2cv | woensdag 1 december 2010 @ 16:54 |
Niet geschoten is altijd mis ![]() | |
Garbageman | woensdag 1 december 2010 @ 17:28 |
1 april is pas volgend jaar. Trés dommage dat je nooit zo'n model zal vinden. | |
2cv | vrijdag 3 december 2010 @ 02:34 |
Schop ! | |
2cv | maandag 6 december 2010 @ 01:16 |
Alweer schop ! | |
leolinedance | maandag 6 december 2010 @ 10:40 |
En jij gelooft echt dat die auto bestaan heeft? ![]() | |
Prowl | maandag 6 december 2010 @ 11:06 |
Waarom bouw je er niet zelf 1? ![]() | |
Garbageman | maandag 6 december 2010 @ 12:36 |
Ik ben vooral benieuwd hoe je die metalen achterklep gaat maken ![]() ![]() Ik zou dan eerder op zoek gaan naar een type 1 BX 1.4 | |
2cv | dinsdag 7 december 2010 @ 00:01 |
Waarom zou ik er zelf 1 maken ? Ik wil voor eens in mijn leven eens een orginele auto hebben. | |
Dubbeldrank | dinsdag 7 december 2010 @ 00:02 |
Vanaf hier graag alleen reageren als je iets aan te bieden hebt! ![]() | |
2cv | vrijdag 10 december 2010 @ 09:55 |
Mag omhoog schoppen niet meer ? ![]() | |
leolinedance | vrijdag 10 december 2010 @ 13:13 |
Die auto bestaat niet dus kun je niet aanbieden ![]() | |
Erasmo | zondag 12 december 2010 @ 15:51 |
Is een 4TC niet wat voor je? | |
2cv | zondag 12 december 2010 @ 20:46 |
Nah, onbetrouwbaar ding. En sommigen hebben niet eens een chassisnummer of papieren ! | |
Dubbeldrank | zondag 12 december 2010 @ 21:28 |
Broodje aap wat ik op verschillende fansites lees, als de TS mij kan overtuigen dat het ding echt bestaat gaat het topic weer open! |