Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 december 2010 02:03 schreef Drinky het volgende:
haaha die ondertitel kon beter zijn "Geert Wilders op iPad" snap je 't?
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:01 schreef pedo-poes het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat een neger geert wilders beschermt..?
Hoezo, zijn negers fout dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef YellowstickersNshit het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat het woord neger word gebruikt alsof dat oke is?
Wat is er mis met een neger dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef YellowstickersNshit het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat het woord neger word gebruikt alsof dat oke is?
uh ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:01 schreef pedo-poes het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat een neger geert wilders beschermt..?
Neger muziek klinkt juist wel oké... goede beats ookquote:Op woensdag 1 december 2010 14:28 schreef YellowstickersNshit het volgende:
wat is er mis met een neger?? niks man dat wil ik juist zeggen , kijk hoe het word gebruikt, lekker neger muziek aan het luisteren, dat klinkt niet oke
Nee, want het geluid van katoen heeft een slechte akoestiek.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:29 schreef YellowstickersNshit het volgende:
negermuziek, ken jij niet eens...negermuziek? je bedoelt slavenmuziek dan , vind je dat goed klinken?
chappo
Ja, blijf anders vooral in het verleden leven. Als het in jouw hoofd "neger = slaaf" is, dan is er iets mis met jou.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:34 schreef YellowstickersNshit het volgende:
of jij ontkent dat het ook vooral afrikaanse slaven waren toen ...of wacht...negers zoals in jullie woorden
Afrikaners... oh wacht, dat is ook niet goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Wat moeten we dan zeggen? Zwarte? Bruine? Dat klinkt al helemaal zo verkeerd.
Zongebruinde makkersquote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Afrikaners... oh wacht, dat is ook niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |