Vraagprijs: 400 euro
Af te halen in HeilooDit is mijn desktop PC, ik heb besloten om hem te verkopen omdat ik eigenlijk alleen nog maar mijn Macbook Pro gebruik.
Specs:
-CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 (G0 stepping)
-CPU koeler: Cooler Master Hyper Z600 (koeler zonder fans, lekker stil dus)
-Moederbord: Asus P5Q-SE
-Geheugen: 4GB DDR2 1066 (PC2-8500)
-GPU: MSI N275GTX Twin Frozr OC (Nvidia GTX275)
-Twee harde schijven: 1X 500 GB, 1X 320 GB, beiden SATAII 7200 RPM
-Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W
-Kast: Cooler Master Centurion 5 (er zitten een paar lichte krasjes op maar ik vind het zelf niet storend)
De CPU heeft sinds een paar maanden na aankoop tot nu altijd op 3,0 GHz gedraaid in plaats van de standaard 2,4 GHz. Dit was geen enkel probleem dankzij de Hyper Z600 koeler. De Q6600 is van de G0 stepping, deze blijft op veel lagere temperatuur dan de Q6600 met G3 stepping bij overklokken, hierdoor heeft de CPU nooit op hogere temperaturen dan zo'n 60 graden Celsius gedraaid. Ik raad aan om de Q6600 gewoon op de 3,0 GHz te houden, dit heeft bij mij echt nooit stabiliteitsproblemen opgeleverd, zelfs niet bij stresstests zoals Prime 95.
De videokaart is nooit overgeklokt geweest, behalve dan de standaard lichte overklok die MSI al heeft gedaan bij dit specifieke model van de Nvidia GTX275.
De PC draait de games die ik wel eens speelde zonder enige moeite op de hoogste instellingen: Left 4 Dead (2), StarCraft II, Unreal Tournament III en Modern Warfare 2. Ook bewerkte ik wel eens video's in AVCHD 1080P in Sony Vegas, dit deed de PC ook prima.
Er staat op dit moment Windows 7 op. Deze zal ik er helaas moeten afhalen voor de verkoop want ik heb deze kopie gekregen van de Hogeschool van Amsterdam en ik mag 'm niet zomaar doorverkopen.
![xEws8.jpg]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dubbeldrank op 06-12-2010 22:01:10 ]