quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef jna het volgende:
Lieve god, laat het als ik wakker word alstublieft zomer zijn.
Sneeuw is wel mooi ja...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
Oh jongens wat koud. Maar toch vind ik sneeuw wel heel leuk staan altijdMaar het moest eens niet zo koud zijn verdulleme.
Niet zo pessimistisch jongen. Alles ziet er reuze schattig uit gelijk. Alleen vond ik het net toen ik op de tram, trein & bus stond te wachten ook niet zo tof eigenlijk. Bibber.quote:
Sneeuw is vooral leuk als je vrij bent en zelf mag beslissen of je naar buiten gaat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch jongen. Alles ziet er reuze schattig uit gelijk. Alleen vond ik het net toen ik op de tram, trein & bus stond te wachten ook niet zo tof eigenlijk. Bibber.
gelukkig ga ik de kant op waar de rest vandaan komt! nooit geen file of opstoppingen!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:43 schreef IccceeeCold het volgende:
Morguhhh! Koud maar gelukkig geen gezeik op de weg vandaag
jna is zo zwart als de nachtquote:
Wat errug!quote:
quote:Beste Etc,
Dat vak COVxxxx ken ik niet, heb ik nooit gedoceerd en kan ik dus ook niet beoordelen,
Groet
Sjaaa..dat is school, tientallen mailtjes sturen om je eigen punt te krijgen die al is nagekekenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Etcetera het volgende:
Sommige docentenCijfer teruggekregen, verkeerde vakcode erbij dus het komt niet in mijn cijferlijst. Ik mailen. HIj terugmailen
[..]![]()
![]()
![]()
Hij hééft het al nagekeken, hoe fucking moeilijk kan het nou zijn danHeb teruggemaild dat hij het al heeft nagekeken, dat ik het cijfer nodig heb en als hij dat niet kan of wil veranderen hij me maar moet doorsturen naar iemand die dat wel kan. De lul. Blij dat ik nooit les van hem heb gehad zeg.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:12 schreef IccceeeCold het volgende:
Stagedag zit er bijna weer op! Nog maar 20 minuten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |