Inderdaad. Ik ben onder de indrukquote:
Klinkt heerlijk idd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke
Wat is deze baas, mijn god
Wat een fucking heldenalbum, nu al
Ik krijg het gevoel dat als er een 'quote:
Ja idd ,ik ben dol op dat dingquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat als er een ''-PI bestond, dat je het zou gebruiken als standaard.
sorryquote:
Dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja idd ,ik ben dol op dat ding
[..]
sorry
min vrouw is dan om te schietenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo ben ik altijd als ik ongesteld ben
Daarom val ik op jequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe dat zijn de meeste wel, maar ik ben raar
Heb ik hier ook al last vanquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Koen66 het volgende:
ik ben teveel tegelijk aan het doen nu, val regelmatig ff stil
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
We kunnen niet echt reageren op die post
Leven? Dat heb ik nietquote:
Dat bespreek je maar in R&P ofzoquote:
Waarom? Ik heb er geen problemen mee als het rustig is.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
VerZin dan iets leuks waar we op kunnen reageren L.no of Michhas
Weh? Huh?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
VerZin dan iets leuks waar we op kunnen reageren L.no of Michhas
Nee ik ben bang van R&Pquote:
Goed zo!quote:
Laura?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil een leuke discussie ofzo of iig een leuk gespreksonderwerp!
666quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
o god, wie wil een trio typ 999
Ik had het over een andere Lauraquote:
Zing een liedje en tel tot 10quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
Het lukt nog steeds niet met mijn Canon remix
Ik wordt er helemaal gek van
Daar heb ik geen geduld voor zonder medicatiequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zing een liedje en tel tot 10
okee dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geduld voor zonder medicatie
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee dan weet ik het niet
Ik merk het, je werkwoordspelling overleeft het niet..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:30 schreef Michhas het volgende:
Het lukt nog steeds niet met mijn Canon remix
Ik wordt er helemaal gek van
Dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik merk het, je werkwoordspelling overleeft het niet..
Ik ben niet zieligquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen mannetje
Dat heb je zelf eens gezegd. Ah de Hero. Is dat een fijn ding?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Huh?
Hoe weet jij dat ik een HTC heb?
Ik heb een Hero
Je kunt het niet vaak genoeg zeggenquote:
Nee precies iedereen in deze SC is tofquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt het niet vaak genoeg zeggen
Ja klopt, niet gedacht dat je dat onthouden hadquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb je zelf eens gezegd. Ah de Hero. Is dat een fijn ding?
Ik heb nu een LG GT540 met Android 2.1 maar ik wil ook graag HTC. En nee ik neem geen aboquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, niet gedacht dat je dat onthouden had
Ja het is echt een superchille telefoon, nooit meer wat anders dan een HTC met Android
Dat doe ik elke ochtend.quote:
Heel zachtjesquote:
Oké oké, ja HTC heeft gewoon ervaring met Android en touchscreens. Sowieso blijft HTC de marktleider wat betreft smartphones, dus de keuze was voor mij snel gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb nu een LG GT540 met Android 2.1 maar ik wil ook graag HTC. En nee ik neem geen abo
Hier gelukkig niet maar die zooi ligt er nog welquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hier verdwijnt het al ondertussen
Dan blaas je met je kont zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja even blazen en het is woesj weg
Zo hard kan ik niet blazenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaja even blazen en het is woesj weg
Nee vrouwen poepen niet en laten ook geen schetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan blaas je met je kont zeker?
truste kerelquote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
Maar als ik de weerprofessoren zo hoor gaat de winter na morgen (welke dramatisch koud wordt) een stapje terug doen. In het weekend alweer boven nul (en regen natuurlijk)
was meer omdat er voor mijn post 8 minuten niets geroepen isquote:
Ja, mensen gaan naar bed of zijn moe. Ik maak het ook niet al te laatquote:
owja ik was even druk bezigquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was meer omdat er voor mijn post 8 minuten niets geroepen is
wordt bij mij geheid ook niet al te laatquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mensen gaan naar bed of zijn moe. Ik maak het ook niet al te laat
Bij jou is het al vrij laatquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt bij mij geheid ook niet al te laat
moe
ja ik moet morgen ook weer 9 uur opquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt bij mij geheid ook niet al te laat
moe
Dat is een luxe tijd zegquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik moet morgen ook weer 9 uur op
Tja hoef pas half 11 te beginnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een luxe tijd zeg
Mijn wekker gaat helaas al om 6.15am
wat een tijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en wekker loopt om 5:30 alweer af
Lekker hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja hoef pas half 11 te beginnen
Ouch, nog vroeger dan bij mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en wekker loopt om 5:30 alweer af
Niet zeuren jijquote:
liever iets eerder weg om de file op de A4 voor te zijnquote:
Ja, gelukkig wel. Over een uur ben ik hier niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet zeuren jijBij jou is t nu nog 22:02
Ik mis je nu alquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Over een uur ben ik hier niet meer
Ik werk 4 dagen per week en dan gaat mijn wekker om 6.15am. De rest van de week kan ik doen wat ik wil (3 dagen per week dus)quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maandag rij ik 10 voor 11 van huis weg
Dinsdag 9 uur
Woensdag 10 uur
Donderdag Half 9
Vrijdag half 9
ik heb 3 dagen school en 2 dagen stage en dan nog 1 dag werkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen per week en dan gaat mijn wekker om 6.15am. De rest van de week kan ik doen wat ik wil (3 dagen per week dus)
En 1 dag Ploertendoderenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen school en 2 dagen stage en dan nog 1 dag werken
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja lichamelijk ook heel zwaar!
Dat is best een drukke week danquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen school en 2 dagen stage en dan nog 1 dag werken
ja dat is een leuke bijkomstigheid!!quote:
Ja nogal, moet ook nog fokkenquote:
Morgen gevoelstemperatuur van -15.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
zow het begint me te waaien hier.......
Blij dat ik niet buiten loop
bah, ben gelukkig lekker binnen aan het fokkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Morgen gevoelstemperatuur van -15.
En ik mot een half uur op die teringfiets zittenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bah, ben gelukkig lekker binnen aan het fokken
Ik geef je wel een slingerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En ik mot een half uur op die teringfiets zitten
Lekker in de sneeuw of regenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En ik mot een half uur op die teringfiets zitten
Sneeuwquote:
Ik zou niets liever willenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kom maar tegen me aan liggen!
Die mogelijkheden hebben we al toegepast hoorquote:
JEEEH EINDELIJKquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
Morgen alweer de laatste maand van het jaar
Ja over 45 minquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
Decemberquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
Met veel seks.quote:
En dan zit je bij mijquote:
heb je nog illusie om eens iets buiten te kunnen doen op je verjaardagquote:
A State Of Trance 500quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je nog illusie om eens iets buiten te kunnen doen op je verjaardag
ik was deze maand jarig
Oke gefeli nog!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je nog illusie om eens iets buiten te kunnen doen op je verjaardag
ik was deze maand jarig
Je bent nu 20?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whahaahahahah
Ehhhh nee
Long time ago
Ah 44 jaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
66 betekent niet dat ik de 66e Koen was die zich bij Fok registreerde
oh jammerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Ze is moequote:
Volgens mij ben je net zo jong als mijn moeder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Truste schatjequote:
Yep, kan van een hoop hier de pa zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net zo jong als mijn moeder.
Van mij wel jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, kan van een hoop hier de pa zijn
Je bent de [GRTDOJW] vader.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, kan van een hoop hier de pa zijn
Dag Tante Lien, ook een vaste bewoonster hier dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Je bent de [GRTDOJW] vader.
Ik ben tante Lien, nice to meet you.
En Yvonne?quote:
Ja, ik ben nog nieuw, maar voel me wel thuis.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dag Tante Lien, ook een vaste bewoonster hier dus
hehehequote:
Ik zou t niet wetenquote:
ik kwam hier een dikke week terug voor t eerst langs in het spoor van Lutte en Symphonic vanuit de TAL SC. Voel me hier ook al aardig thuisquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog nieuw, maar voel me wel thuis.
Precies. Niets aan te doen en het gaat steeds snellerquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je doet er helaas alleen zo verdomde weinig aan
Ben hier overigens ook nog geen week actiefquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam hier een dikke week terug voor t eerst langs in het spoor van Lutte en Symphonic vanuit de TAL SC. Voel me hier ook al aardig thuis
yep, als ik jarig ben voelt het alsof dat een maand ervoor ook al zo wasquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Niets aan te doen en het gaat steeds sneller
Ja, ik ook bijna een weekje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam hier een dikke week terug voor t eerst langs in het spoor van Lutte en Symphonic vanuit de TAL SC. Voel me hier ook al aardig thuis
Niet meer vieren. Alleen elke 5 jaar ofzoquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, als ik jarig ben voelt het alsof dat een maand ervoor ook al zo was
* Stuart is door niemand geronseldquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
zo te lezen zijn de vaste bewoners nieuwe medebewoners aan het ronselen hier
Ik ook niet echt, Lutte had een linkje in de TAL SC gezetquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart is door niemand geronseld
Ben daar een paar keer geweest. Te veel aangezien ik ook in KSC meedoequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Maar de TAL SC is ook nog steeds gezellie. Alleen vanavond zat er geen hond
Daar ben ik dan weer nooit geweestquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben daar een paar keer geweest. Te veel aangezien ik ook in KSC meedoe
Daar zijn de mensen iets ouder. Ook leuk hoor. Probeer maar eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer nooit geweest
technisch gezien zou ik me er dus thuis moeten voelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen iets ouder. Ook leuk hoor. Probeer maar eens
Ja, in principe welquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
technisch gezien zou ik me er dus thuis moeten voelen
Je hebt gelijk. Welterustenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er een eind aan breien
morgen gaat de wekker weer veel te vroeg
welterusten all
jij ook truste kerelquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook maar slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Ja hier gelukkig ook! Ik dacht bijna dat mijn benen er net af gingen vriezen op de fiets.. brrrrr.... snel naar de zomer!quote:Op woensdag 1 december 2010 07:38 schreef Koen66 het volgende:
Op kantoor is het gelukkig lekker warm
Michhas!quote:Op woensdag 1 december 2010 07:41 schreef Michhas het volgende:
En NBT
Het zal bij mij op kantoor ook wel lekker warm zijn
helaas moet de winter nog beginnen...quote:Op woensdag 1 december 2010 07:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja hier gelukkig ook! Ik dacht bijna dat mijn benen er net af gingen vriezen op de fiets.. brrrrr.... snel naar de zomer!
Dat kan je toch niet voorstellenquote:Op woensdag 1 december 2010 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas moet de winter nog beginnen...
Ben bang voor een koude langdurige winter.......quote:Op woensdag 1 december 2010 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet voorstellenWord het nog erger!! Nooooooo!
Wij in grtdojw "luisteren" naar iedereen, helaas die weergoden niet inderdaad, misschien in januari dan maar een weekendje turkije boeken! Daar is het warm!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben bang voor een koude langdurige winter.......
Als ik de keuze had zou het inderdaad ook intussen al maart/april zijn
Mja, naar mij luistert toch al niemand he, de weergoden al helemaal niet
Dat moet pas over 30 dagen eiquote:Op woensdag 1 december 2010 08:06 schreef Michhas het volgende:
Ojaaa fijne december allemaaaaaalwoohooo
* Michhas popt een champagnefles open
Lul niet jij. Jij zit nu met je bikini op Scheveningenquote:
Als ik mag kiezen dan kies ik de Carribean of Bali ofzo. Heb het niet zo op Turkijequote:Op woensdag 1 december 2010 08:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Wij in grtdojw "luisteren" naar iedereen, helaas die weergoden niet inderdaad, misschien in januari dan maar een weekendje turkije boeken! Daar is het warm!
Koenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen dan kies ik de Carribean of Bali ofzo. Heb het niet zo op Turkije
Zolang het maar warm is, Turkije is denk ik dan toch wel het meest dichtbij!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen dan kies ik de Carribean of Bali ofzo. Heb het niet zo op Turkije
Was het maar zo'n feest!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lul niet jij. Jij zit nu met je bikini op Scheveningen
Aaaaahwquote:
Jij werkt ook nooit? Heb je überhaupt wel een baan?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
AaaaahwHey ben er weer vandoor. Boodschappen
Geniet jij met volle teugen dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:19 schreef Michhas het volgende:
Niks mis met dit weer, men zeurt teveel
Volgende week ga ik werkenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij werkt ook nooit? Heb je überhaupt wel een baan?
FARTquote:
's Ochtends altijd even strontverkoudenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ojee, toch niet ziekjes aan het worden he?
Als dat de kou verjaagt primaquote:Op woensdag 1 december 2010 08:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met zijn allen in koor!
Pomtiedomtiedom, ladiedadieda!
Ben ik de josti welquote:Op woensdag 1 december 2010 08:35 schreef tdrone het volgende:
ik speel de achtergrond trom!
boem tssk boem tssk boem tssk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoi baasquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik de josti wel
zal ik het geluid maar er bij maken voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ting ting ting ting ting tingWat doe ik hier?
Klinkt als een redelijke grtdojw band!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi baas
Huppel en NBT, jullie zijn de achtergrondzangeressen, tdrone op de drums, koen voor de vocalen, PD op de gitaar, en Michhas uiteraard achter het keyboard
Redelijk? REDELIJK? Met Michhas achter de keyboard klinkt alles opperbaasquote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt als een redelijke grtdojw band!![]()
Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa
Zal ik maar niet zingen danquote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Redelijk? REDELIJK? Met Michhas achter de keyboard klinkt alles opperbaas
Dan zijn we een geweldige band!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Redelijk? REDELIJK? Met Michhas achter de keyboard klinkt alles opperbaas
Mn fotoquote:
Dat is Ez heul nietquote:
quote:
Ze noemen een josti een blonde godquote:
Jouw triangel?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ah, die man die de triangel mag bespelen
Degene die dat zegt is zelf met een extra chromosoom geboren.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze noemen een josti een blonde god
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Degene die dat zegt is zelf met een extra chromosoom geboren.
En Michhasquote:Op woensdag 1 december 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen allemaal de mij gedag zei
En extra kusjes voor NBT en Huppel![]()
playerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 1 december 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
Ssssst, dat zouden we toch niet in het openbaar doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
En Michhas
Oeh Eze, viezerik hihi
quote:
Kom eens brengenquote:Op woensdag 1 december 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
*jaloersquote:Op woensdag 1 december 2010 08:58 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen ga ik je zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uhuquote:Op woensdag 1 december 2010 08:58 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen ga ik je zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij hebt mij al vaker gezien.quote:
Truequote:
Lucy in the Sky with Diamondsquote:Op woensdag 1 december 2010 09:03 schreef Michhas het volgende:
Dan ben ik loesoe in de sky met diamonds om mjin nek bitch, diamonds om mijn nek, looesooeeee in sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |