Idd. Daar zit eigenlijk niemand op te wachten. Gooi Koop er ff in. Bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Sersjee het volgende:
Ik zit deze kerstperiode overdag vol in de Sky Radio, dus kerstplaten prima, maar dan wel die van the Kinks, the Darkness en meer van die toffe dingen, want de Mariah Careys en Wham!'s van deze wereld ga ik sowieso al doodgegooid worden...
En dan zijn er ook nog mensen die hier kippenvel van krijgen zo heb ik gehoordquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:24 schreef alors het volgende:
BLoed uit mijn oren, vreselijk dit
Kan er geen verbod komen op dit soort heiligschennis?
Daar moet nodig es een folder voor Schoonenberg Hoorcomfort in de bus gegooid wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:25 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die hier kippenvel van krijgen zo heb ik gehoord
Ik voorspel dat Feyenoord voor de kerst nog een keer gaat winnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
Ik voorspel dat dit rond de kerst nog een hit gaat worden.
Uiteraard. Tegen Willem II.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Feyenoord voor de kerst nog een keer gaat winnen.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Feyenoord voor de kerst nog een keer gaat winnen.
Ik wel, en anders tegen Excelsior.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn geld anders niet op te zetten.
Ik hoor alleen wel weer een MetMichiel chaos-edit aankomen met tig keer mensen die 'hallo' zeggen... zoiets als de Beep Beep Song.quote:
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor alleen wel weer een MetMichiel chaos-edit aankomen met tig keer mensen die 'hallo' zeggen... zoiets als de Beep Beep Song.
Die heb ik al een maand om en aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:53 schreef Sirolf het volgende:
De gevoelstemperatuur ligt morgen overdag tussen de -13 en -17...![]()
Ik ga m'n sjaal, wanten en muts maar eens opzoeken...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:07 schreef Sersjee het volgende:
Mumford & Sons doen het best leuk qua knapperend haardvuur muziekje, maar imho gaat er toch niks boven Fleet Foxes met dit weer...
Feyenoord heeft het idd altijd lastig in Tilburgquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn geld anders niet op te zetten.
zag en hoorde hem gelijktijdig via twitter en radio. goede suggestie!quote:
Mmmmmmmontrealquote:geloof ik dan maar die is heeeel moooi oja en being alone at christmas van Miss mMontreal
Belachelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef borisz het volgende:
TedX streamt de hele dag behalve de afsluiter van HAns Teeuwen![]()
Europese overwinning waarmee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej, de eerste Europese overwinning is een feit. Pizza en spelen tegen Italie. Het heeft geluk gebracht. Ik ga vaker pizza eten. YES!
Ik las het gefeliciteerd Hans en Donarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej, de eerste Europese overwinning is een feit. Pizza en spelen tegen Italie. Het heeft geluk gebracht. Ik ga vaker pizza eten. YES!
Dank!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik las het gefeliciteerd Hans en Donar
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef themauster het volgende:
Ah ik zie dat Radio Noord zondagmiddag de hele middag Beatles middag heeft
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
31 december alle 50 goudquote:
Ede Staal isquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:50 schreef themauster het volgende:
[..]
31 december alle 50 goudWaar standaard Ede Staal op 1 staat
Tofquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Maurice de halve selectie van de FC liep ook rond in Plaza. Heb o.a. Ruud Hesp gezien, Carcia, Matavz en nog een paar.
Had je Hesp niet gevraagd of ie niet beter bij Roda had kunnen blijven? had ie tenminste afgelopen weekend gewonnenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Maurice de halve selectie van de FC liep ook rond in Plaza. Heb o.a. Ruud Hesp gezien, Carcia, Matavz en nog een paar.
Nou.... heb het overwogen maar de man is 3x zo groot dan ik. Andere keer dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had je Hesp niet gevraagd of ie niet beter bij Roda had kunnen blijven? had ie tenminste afgelopen weekend gewonnen![]()
Jammer, ik vond 'm wel een mooi strak lijntje hebben in die zwarte shirts.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Doei Veenstra. Hierna Corton. Gaat vet worden.
Dik!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer, ik vond 'm wel een mooi strak lijntje hebben in die zwarte shirts.
Haha Sirolf wat een briljant filmpjequote:
Daaamn, die is vet!quote:
en dat doet weer mij aan dit denkenquote:
Weergaloosquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en dat doet weer mij aan dit denken
Steephselquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Steephsel het volgende:
Goedenavond, SR10 bijna
Alles goed hier?
Damn, te lang !!! Dat kan toch helemaal niet Timoerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Steephsel het volgende:
Lang niet geweest inderdaad, een jaar ongeveer
je bent echt zo'n SR Fokkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:36 schreef Steephsel het volgende:
Lang niet geweest inderdaad, een jaar ongeveer
Hoi Hans ik ben Stephan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, te lang !!! Dat kan toch helemaal niet Timoer. Zelfs je avatar is gesloopt! Maar welkom. Mijn naam is Hans
.
Nou daar kan ik het weer mee doen, bedankt hèquote:
Hoi Stephan, Pino aka Patrick hier.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Hoi Hans ik ben Stephan.
[..]
Nou daar kan ik het weer mee doen, bedankt hè
Hoi Stephanquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:39 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Hoi Hans ik ben Stephan.
[..]
Nou daar kan ik het weer mee doen, bedankt hè
-15quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Mensen pas op morgen! Door de harde wind voelt het aan als - 15 ! Weekend schijnt weer warmer te worden.
Generatiegenootje, dat word een jubileummfeestquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi Stephan, Pino aka Patrick hier.
Ben na SR09 hier gekomen
dan wordt het -13,5quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Mensen pas op morgen! Door de harde wind voelt het aan als - 15 ! Weekend schijnt weer warmer te worden.
In de avond wordt het ook vreselijk koud. In het weekend gelukkig weer + 25. Kan niet wachten.quote:
zal lekker aanvoelen bij het kranten bezorgen. doe wel wat rustiger aan dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef -Hans- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |