wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm jij fokt al 11 jaar op dit moment ?
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm jij fokt al 11 jaar op dit moment ?
Dat kan alleen in de toekomst, aangezien je het verleden niet meer kan veranderen en hij al Fokker is sinds dag 1 (om het zo maar te zeggen) ..user 78hondernogwat.. dus die KLEINE verbetering in het verleden schiet niet op..quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk zeg alleen dat er ruimte is voor verbetering.
mijn hoogtepunt is mijn eerste topic... verder eigenlijks niets bijzonders geweestquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 20 seconden al het hoogtepunt uit jouw ouevre gevonden.
Volgende week sneeuw?
Die indruk had ik al.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
mijn hoogtepunt is mijn eerste topic... verder eigenlijks niets bijzonders geweest
Mijn meeste topics hadden iig bijna altijd meer dan 2 zinnenquote:
Doe eens voor een keer een andere smiley onder je posts. Gewoon omdat 10 jaarquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe eens voor een keer een andere smiley onder je posts. Gewoon omdat 10 jaar
Ik had pakjesavond bij mijn moeder en bij de oma van Jelle en Mijntje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat de beste man vanavond een extra portie saté bestelde bij de Chinees om dit te vieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |