Plaatje in OP was een screenshot met daarboven iets als "je bent ingelogd als tong80"quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ben zo weg. Moet afzwemmen voor behaarden. Sorry bejaarden.
Houden jullie het topic levend ?
laat je het even weten als je verdrinkt ?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Houden jullie het topic levend ?
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef tong80 het volgende:
Glij baan qua schaatsen. Glijen op een baan.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Driepink het volgende:
die laatste snap ik niet
tong die uitleg geeft over 1 vn zijn grappen is ook nog nooit voorgekomen he ?
wordt dit een uitzondering ?
Mijn straal is harder.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik vind mijn woordspelingen toch subtieler.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Aww. Toen was die nog schattig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een Excel-bestand met alle users van dat moment met user 7889 als laatstgeregistreerde met niet minder dan 2 posts.
131?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:58 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog een Excel-bestand met alle users van dat moment met user 7889 als laatstgeregistreerde met niet minder dan 2 posts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |