wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm jij fokt al 11 jaar op dit moment ?
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm jij fokt al 11 jaar op dit moment ?
Dat kan alleen in de toekomst, aangezien je het verleden niet meer kan veranderen en hij al Fokker is sinds dag 1 (om het zo maar te zeggen) ..user 78hondernogwat.. dus die KLEINE verbetering in het verleden schiet niet op..quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:52 schreef dakraam het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk zeg alleen dat er ruimte is voor verbetering.
mijn hoogtepunt is mijn eerste topic... verder eigenlijks niets bijzonders geweestquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 20 seconden al het hoogtepunt uit jouw ouevre gevonden.
Volgende week sneeuw?
Die indruk had ik al.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
mijn hoogtepunt is mijn eerste topic... verder eigenlijks niets bijzonders geweest
Mijn meeste topics hadden iig bijna altijd meer dan 2 zinnenquote:
Doe eens voor een keer een andere smiley onder je posts. Gewoon omdat 10 jaarquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe eens voor een keer een andere smiley onder je posts. Gewoon omdat 10 jaar
Ik had pakjesavond bij mijn moeder en bij de oma van Jelle en Mijntje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat de beste man vanavond een extra portie saté bestelde bij de Chinees om dit te vieren.
Ik had wel verwacht dat je voor het feestje nog ff had gegeten. Het is toch een soort gewenning geworden natuurlijk - een bezoek op vrijdag aan de Chinees.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had pakjesavond bij mijn moeder en bij de oma van Jelle en Mijntje.
Dan ga ik naar huis met voor twee weken macaroni en Chili concarne.
Legendarisch. Voor eeuwig vereeuwigd in mijn gedachtenquote:
Doodzonde man! Probeer het nog eens!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef tong80 het volgende:
Zit ik een briljante post te maken over mijn culinaire recensie in een wok restaurant.
Klik ik op het verkeerde knopje.
GVD
Aaah, arme jongen... Wil je een lolly?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef tong80 het volgende:
Zit ik een briljante post te maken over mijn culinaire recensie in een wok restaurant.
Klik ik op het verkeerde knopje.
GVD
Even nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Doodzonde man! Probeer het nog eens!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik ben echt benieuwd of Tong ooit aan de 1 miljoen posts komt. Ik denk dat ik niets teveel zeg, wanneer ik zeg dat zijn leven dan wel voltooid is.
Dudequote:
quote:
Waarom zit er 2 uur verschil tussen de posts...?quote:
Waarom heet jij Masterofthetelecasterquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef masterofthetelecaster het volgende:
waarom heet hij trouwens zo?
waar zijn die andere 79 tongen gebleven?
gefeliciteerd trouwens, voor zover we mogen aannemen dat je gefeliciteerd moet/wilt worden met een dergelijk jubileum.
Ik wilde me eerst masterofthetelecaster noemen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:11 schreef masterofthetelecaster het volgende:
waarom heet hij trouwens zo?
vertel ik over tien jaar welquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Waarom heet jij Masterofthetelecaster!!!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |