Probeer het eens met de Standby-knop ipv de Volume-knop. Zo werkt het bij de meeste universele namelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:38 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookVolgens de instructies moet het lampje aan blijven, maar zodra ik de
'volume up' toets indruk gaat het lampje weer uit......
Welke kleur? Groen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Loll het volgende:
Weet iemand nog een 50 mw laser true liefst supergoedkoop xd. Moet nl. Een nieuwe i.v.m. Slechte bic laser.
Helaas, dan stuurt ie geen IR signaal uit....quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Probeer het eens met de Standby-knop ipv de Volume-knop. Zo werkt het bij de meeste universele namelijk
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef gers het volgende:
weet iemand nog een controller met het uiterlijk van een nes/famicon ?
http://www.thinkgeek.com/electronics/retro-gaming/ba5a/ zoietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:02 schreef Loll het volgende:
[..]
is het heel raar dat ik niet snap wat je bedoelt?
Ze zijn er wel, grijs met blauwe/paarse knopjes als ik het goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:42 schreef gers het volgende:
weet iemand nog een controller met het uiterlijk van een nes/famicon ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |