Mooie little planet!quote:Op woensdag 1 december 2010 03:24 schreef SlamD het volgende:
Probeer ik ook even te pronken met mijn oude veren. Hoewel ik wel moest valsspelen aangezien ik de brug niet helemaal op de foto had staan.
[ afbeelding ]
[edit]
Sorry. Wist niet dat het een sneeuwthema was.
leuk initatief maar is qua verzendkosten vanuit NZ niet te doen...jammerquote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef edcetera het volgende:
Mag ik de Kaaskoppen in dit topic nog wijzen, naar dit leuk initiatief:
Nederland - Buitenland - Kerstruilpakket
Als ik volgend jaar thuis ben voor Kerst lijkt het me een leuk idee en dan wil ik er misschien wel meer dan 1 sturen/ontvangen.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:26 schreef edcetera het volgende:
Mag ik de Kaaskoppen in dit topic nog wijzen, naar dit leuk initiatief:
Nederland - Buitenland - Kerstruilpakket
Dit komt allemaal erg ongelukkig over...hiervoor ga je noet naar het buitenland toe..quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:47 schreef revpolen het volgende:
ben momenteel totaal ongelukkig hierzo
mis me meisje en me kind ( komen pas over 27 dagen )
me werk is wel super leuk! maar rij elke avond met super veel pijn in me knie naar huis,
en daardoor zie ik het me geen 6 dagen in de week doen.. ( wat ze wel verwachten hierzo )
zit er nu over na te denken om of 3 dagen in de week te gaan werken ( wat uiteraard ook veel minder oplevert ) en meer tijd aan me meisje en kind te geven.
en dan na 6 maanden terug te keren naar Nederland
waarom nog 6 maanden blijven?
Vrienden/familie hebben al tickets gekocht tot die tijd..
heb nu net een nieuwe auto gekocht.
ben bezig met informatie in te winnen om die naar Nederland te krijgen ( iemand enig idee wat dit kost? )
Ik zat evne op je profiel te lurken en zie dat je al heel wat stappen hebt ondernomen ondanks je relatief jonge leeftijd...vader, geemigreerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef revpolen het volgende:
neuh wil me hele leven hier al heen
en denk als me vrouwtje en kind er zo zijn ik me al heel stuk beter voel
tot die tijd ga ik gewoon door met werken
en anders half jaartje relaxxen
kan het gelukkig missen
Inderdaad Maarten, het eerste jaar heb je vaak nog dat vakantiegevoel omdat alles nieuw en nog leuk isquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:27 schreef maartena het volgende:
Het eerste jaar, en eigenlijk de eerste twee jaar zijn het zwaarst.... zeker in landen met een zware cultuurschok, en waar je de lokale taal niet goed kent.
Cultuurshock en lokale taal valt wel mee op Aruba denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:27 schreef maartena het volgende:
Het eerste jaar, en eigenlijk de eerste twee jaar zijn het zwaarst.... zeker in landen met een zware cultuurschok, en waar je de lokale taal niet goed kent.
min karretjequote:Op dinsdag 7 december 2010 05:00 schreef revpolen het volgende:
hihi
de auto dealer had me geld nog niet ontvangen ( vanuit NLrekening.. )
zeg die breng je leen auto maar terug krijg je wel ff de mijne te
leen... komt die dit naar me werk brengen
van mij mag het nog ff duren! voor me geld hierzo is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |