Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Fogel het volgende:
Vermakelijke topics: Verjaardagen in een kring en Verjaardagen in een kring #2
Ik vraag me af waarom het eigenlijk zo is in NL...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Hahazo herkenbaar in NL. Dat is hier wel anders, gelukkig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Fogel het volgende:
Vermakelijke topics: Verjaardagen in een kring en Verjaardagen in een kring #2
Geen idee..... bij ons loopt iedereen gewoon overal rond, inclusief de Nederlandse vrienden die ik heb. Binnen en buiten inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef Fogel het volgende:
Ik vraag me af waarom het eigenlijk zo is in NL...
En gelukkig is het hier ook (voor Nederlandse begrippen) totale chaos met mensen die gewoon op random plekken in of buiten het huis zijn.
Om 18:00 of 20:00 eten? Dan zijn de restaurants hier nog niet eens openquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef maartena het volgende:
Nederlanders zijn wel meer een routinevolk volgens mij.... er dient tussen 18:00 en 18:30 gegeten geworden. Bij mij is dat allemaal veel losser, soms om 18:00, soms om 20:00, tis maar net hoe het uitkomt, en wanneer wie zin heeft in koken.
Huh? Als ik in Argentinie zo rond 20:00 de stad binnen wandel voor een hapje, wil je zeggen dat ik dan nergens terecht kan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef flipsen het volgende:
Om 18:00 of 20:00 eten? Dan zijn de restaurants hier nog niet eens open
Dat zou wel kunnen, maar ik denk dat het als raar word gevonden. Meeste Argentijnen eten pas rond 21.00-22.00 las ik een keer. Weet niet of het waar is hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Huh? Als ik in Argentinie zo rond 20:00 de stad binnen wandel voor een hapje, wil je zeggen dat ik dan nergens terecht kan?
Siquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef maartena het volgende:
Huh? Als ik in Argentinie zo rond 20:00 de stad binnen wandel voor een hapje, wil je zeggen dat ik dan nergens terecht kan?
In de weekenden de volgende dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Diconnected het volgende:
Dat zou wel kunnen, maar ik denk dat het als raar word gevonden. Meeste Argentijnen eten pas rond 21.00-22.00 las ik een keer. Weet niet of het waar is hoor
Ik heb het een keertje in Italie meegemaakt in een heel klein plaatsje. Net aangekomen met de auto, hongerig, maar we mochten het restaurant niet in om 19:50. Kom maar terug over 40 minuten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef maartena het volgende:
kijk dat is heel wat anders dan de conservatieve mentaliteit hier in het diepe zuiden van NZ waar om 6 uur 's avonds de restaurants vol zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar ik denk dat het als raar word gevonden. Meeste Argentijnen eten pas rond 21.00-22.00 las ik een keer. Weet niet of het waar is hoor
Ik zit momenteel in Maleisië tot 21 februari en dit was ook 1 van mijn grootste ergernissen ! Ze maken ook veel gebruik van die draadloze stickjes ipv van een modem/router wat wij in Nederland kennen.quote:Hier ook weinig te melden. Gewoon elke dag werken. Ben sinds oktober Luang Prabang niet uit geweest. Verder begint het ontzettend trage internet me hier steeds meer op de zenuwen te werken
Same here. Nu moet ik wel zeggen dat Laos ietsje conservatiever ingesteld is dan Thailand dus alles minder laat open blijft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 03:25 schreef Gaoxing het volgende:
Hier wordt prompt om 6 uur gegeten, want 7 uur naar bed, half 8 licht uit
Thai eten ook vrij vroeg, maar dan zijn er wel markten/standjes met eten tot diep in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |