abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89347207
Terwijl het 2 dagen buiten de koelkast (in de, koude, oven) heeft gestaan.
M'n huisgenootje begon me walgend aan te kijken: dat eet je toch niet meer op! Ik ben niet zo'n zeikerd maar twijfel stiekem ook wel :P Wat zeggen jullie?
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:23:55 #2
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_89347264
Beetje suiker dr bij en proeft als nieuw :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_89347334
Gewoon wegpleure.
gr gr
pi_89347354
Dat deeg gaat melig smaken man , echt smerig
Ik vries het nooit in !
pi_89347373
Is niet lekker nee .
Al zul je er ook weer niet ziek van worden :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89347432
ach lekker invriezen en wanneer je weer zin hebt extra warm in de oven pleuren, extra nieuwe strooi kaas erover en klaar is kees.
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:34:34 #7
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_89347675
Eerst twee dagen laten uitdrogen en dan nog eens de vriezer in. Maak dan gewoon nieuwe lasagne.
pi_89347907
Hij was heeeel lekker hoor! Ik denk dat ik er een pleur kaas op gooi en dan nog lekker op eet O+ Mijn vraag was eigenlijk of ik er nie tziek van word :)
pi_89349723
Probeer het uit. Heb je een goede overlijdensrisicoverzekering? *)
Want zelf opnieuw iets simpels als verse lasagne maken is natuurlijk te veel werk voor je? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89349749
Ik zeg: opeten en daarna hier even terugkoppelen wat de gevolgen zijn. :7
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop