abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 21 augustus 2002 @ 21:03:37 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5480674
Lieve ET en Swets,

Het lijkt me heel moeilijk om je vader zo'n pijn te zien lijden en zo achteruit te gaan.
Ik mag hopen dat aan dit lijden snel een eind komt.

Een hele dikke kus voor jou, Swets, je vader en zijn geweldige vriendin.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5483132
ET & Swets,

Heel veel sterkte.
Meer kan ik niet zeggen....mijn vader is 14 jaar geleden overleden...na een lang ziekbed.
Laat dit onmenswaardige bestaan snel achter de rug zijn.

Dikke Knuff,

Jeannette.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 augustus 2002 @ 00:11:36 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5484243
Bijtanken is erg nodig.

Helaas is mijn werk ook nog dusdanig veeleisend dat ik ook niet altijd de aandacht aan E.T. kan geven die ik wenselijk vind. Een afweging die ik continue moet maken. Om dit weekendje in ieder geval DIE rust te hebben zit ik nu ook nog te werken om dat goed achter te laten.

Nu even 4 dagen van relatieve rust en er alleen voor haar zijn!
Kanjer ik hou van je

donderdag 22 augustus 2002 @ 00:37:48 #204
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5484721
het leven is soms zo oneerlijk....
heel veel sterkte met alles...
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_5484841
Ik heb dit hele topic met een enorm brok in mijn keel zitten lezen. Vooral die foto deed 't 'm...

Ik ken heel wat mensen die aan kanker gegaan zijn, het is een rotziekte. Hopelijk kan hij vredig gaan en kan jij met een gerust hart afscheid nemen. Als hij gaat krijgt hij in ieder geval een mooi plaatsje daarboven, dat heeft hij wel verdiend als ik alles hier zo lees.

Sterkte allebei!

pi_5484879
Ik wens jullie allebei heel veel sterkte!
pi_5492281
Getverrrrrr...sterkte!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 15:53:54 #208
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_5517990
Jullie hebben nu vast een goede tijd met elkaar, ik blijf aan jullie denken.
Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 15:57:15 #209
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5518029
quote:
Op donderdag 22 augustus 2002 00:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Bijtanken is erg nodig.

Helaas is mijn werk ook nog dusdanig veeleisend dat ik ook niet altijd de aandacht aan E.T. kan geven die ik wenselijk vind. Een afweging die ik continue moet maken. Om dit weekendje in ieder geval DIE rust te hebben zit ik nu ook nog te werken om dat goed achter te laten.

Nu even 4 dagen van relatieve rust en er alleen voor haar zijn!
Kanjer ik hou van je

Lief

Heel erg veel sterkte en ET: ik ben blij dat je iemand achter je hebt staan die je door dik en dun zal steunen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zaterdag 24 augustus 2002 @ 17:56:00 #210
521 ruby
Hell yeah!
pi_5519079
Erg aangrijpend dit allemaal...

Ik wens jullie beiden erg veel sterkte. Sorry, ik weet even niet wat ik moet opschrijven behalve dan dat ik het bijzonder klote vind voor jullie en dat ik het bewonderenswaardig vind hoe jullie hier mee omgaan.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:49:26 #211
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5547632
Pa heeft rust. Hij heeft geen pijn meer.

Zondag is hij om 11.23 overleden. Heel vredig is hij ingeslapen.

Ik had 'm vrijdagavond nog aan de telefoon vanuit Luxemburg en hoorde dat 't eigenlijk al niks meer was. Dat 't inderdaad erg hard ging. Ik wist toen al dat 't een dezer dagen over zou zijn. Toch geprobeerd nog wat leuks ervan te maken.

Zondagochtend, kwart over acht. De telefoon gaat. Z'n vriendin; dat we toch maar naar huis moesten komen. Meteen alle spullen ingepakt, ff snel een bakkie koffie naar binnen gegoten, uitgechecked en in de auto gesprongen.
Alleen even gestopt om te plassen en meteen weer door.

In de auto had ik een bepaalde vrede in me. Ik voelde dat 't niet veel meer uitmaakte of we een half uur eerder of later er zouden zijn. Op dat moment wist ik nog niet hoe of wat er aan de hand was. Maar ik had voor mezelf bedacht: Als 't om euthanasie gaat (de molen hiervoor was al in gang gezet) wachten ze zowieso wel op me, Als hij overleden is maakt 't ook niet uit of ik eerder of later ben. We zijn nog even snel thuis gestopt (kwamen we toch langs), z'n begrafenis polis opgehaald en doorgereden.
Ik voelde zo goed aan wat er aan de hand was. Ik had er vrede mee. Simone hoefde me niet meer te vertellen dat hij al overleden was toen ik binnenkwam.
We hadden het ONMOGELIJK op tijd kunnen halen.
Hij is heel vredig gegaan in de wetenschap dat ik er vrede mee zou hebben dat hij geen pijn meer heeft. Dat is voor mij het belangrijkste. Hij wist dat ik onderweg was. Dat alle anderen om hem heen zaten die belangrijk waren in zijn leven, of dat ze onderweg waren (zijn beste maat redde het ook niet op tijd)

En nu de tijd van het grote regelen. De kaarten zijn gemaakt; een hele mooie foto erop van een bepaalde tulp die m'n vader afgelopen maart nog op Cyprus had gevonden. (een heel zeldzame).

Hij ligt thuis opgebaard. Hij ligt gewoon in bed. Het is zo vertrouwd om hem op z'n eigen stekkie te zien liggen. Je verwacht elk moment dat ie nog iets wil zeggen. Er is ook thuis gelegenheid tot afscheidnemen voor de mensen die dat willen. Niet koud en afstandelijk in een of ander gebouwtje, gewoon lekker thuis met een bak koffie erbij.

Met z'n hoornvliezen is nog iemand heel blij gemaakt. Die hebben ze zondagmiddag (gewoon thuis) weggehaald. Je ziet er niets meer van. Hij ligt gewoon lekker te slapen.
De hond vervangt zijn gesnurk

't is mooi. 't is goed zo. Hij heeft geen pijn meer.
Maar ik zal 'm absoluut missen.

Dag Pa...

Geen gekke dingen doen... Niet weglopen... Tot morgen

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5547661

Heb vreselijk meegeleefd met je, en nog steeds.

Enorm veel sterkte met dit vreselijke verlies

[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 26-08-2002 21:51]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Admin maandag 26 augustus 2002 @ 21:51:12 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5547662
, ik weet ff nix
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:52:11 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_5547674
Lieve Eloise en Jeroen,

Heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit verlies.
Ik heb met bewondering jullie verhaal de laatste tijd gevolgd en hoop dat jullie voor jezelf voldoende tijd nemen om het allemaal op een rijtje te zetten.
Hou je taai!

Paul

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 augustus 2002 @ 21:52:17 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5547679
Jan slaapt en heeft vrede. Dat zie je direkt

Een knuffel voor mijn kanjer en niets dan respect

pi_5547690
Ow E.T.

Ik wens jou ( en Swets uiteraard) zoveel sterkte toe...

Het troost misschien een beetje dat hij nu rust heeft,
maar je had je pa nog niet mogen missen.

Ik denk aan jullie.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:53:55 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5547702
O ja ... Pa,

Niet op 't ijs!! 't houdt niet!!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5547717
Ik ben voor jou, je vader en rest van familie blij om te lezen dat het zo vredig is afgelopen.

Sterkte de komende dagen voor iedereen!

* calvobbes weet effe ook niks meer te zeggen

Trouwste user 2022 maandag 26 augustus 2002 @ 21:55:49 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_5547743
Godverdomme.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_5547744
Heel veel sterkte ET: met alles. Fijn dat je pa zulke goeie oogjes had (of maakt dat niet uit met hoornvlies? Ik had op moeten letten tijdens biologie)!! Daar zal hij idd iemand zeer blij mee hebben gemaakt: fijn dat hij dat nog kon betekenen voor iemand.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 augustus 2002 @ 21:56:07 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5547750
Ach E.T., wat jammer dat jullie niet langer van elkaar hebben mogen genieten, maar gelukkig lees ik dat je er vrede mee kunt hebben. Dat maakt het iets draaglijker denk ik. Veel sterkte, ik hoop dat jullie je vader een mooi en waardig afscheid kunnen geven.

Liefs, Renée

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2002 @ 21:56:12 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5547753
Sterkte.
Weet ook niks nu...
Wat is het leven soms hard.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5547782
Sterkte
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 26 augustus 2002 @ 21:58:17 #224
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_5547787
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:49 schreef E.T. het volgende:
-knip-

De hond vervangt zijn gesnurk

't is mooi. 't is goed zo. Hij heeft geen pijn meer.
Maar ik zal 'm absoluut missen.

Dag Pa...

Geen gekke dingen doen... Niet weglopen... Tot morgen

Gecondoleerd, en sterkte. Is een raar gevoel, vrede verdriet. Maar hij heeft rust nu. Zorgen jullie dat je die ook vindt, of blijft houden.
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 21:53 schreef E.T. het volgende:
O ja ... Pa,

Niet op 't ijs!! 't houdt niet!!

'T zal me niet verbazen als hij nu ff moet lachen.
Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
pi_5547788
omg!

Wat schrik ik toch nog van dit droevige bericht Papa ET is niet meer. Hij heeft geen pijn meer, hoeft niet meer te lijden.

Wat is het snel gegaan allemaal en voor hem misschien toch nog te lang.

'Fijn' dat je er zo'n 'goed' gevoel bij hebt, dat je er vrede mee hebt lieve ET. Iets beters kan ik je ook niet toewensen in deze situatie.

Wij wensen jou en Jeroen heel veel sterkte.

#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')