abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:06:27 #151
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4770331
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 22:04 schreef Necertje het volgende:
Maak er een fijne dag van en alvast gefeliciteerd
pi_4770388
Swets & ET,

Alvast van harte gefeliciteerd en maak iets moois van jullie dag morgen.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:10:36 #153
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_4770412
Maak er idd een hele goede, gedenkwaardige dag van. Vreugde en sterkte gewenst.
Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
  Moderator woensdag 26 juni 2002 @ 22:11:06 #154
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_4770426
Ook van mij alvast felicitaties.

Dat het een onvergetelijke dag mag worden.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 26 juni 2002 @ 22:13:22 #155
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_4770473
Maak er een hele mooie dag van en alvast gefeliciteerd !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  woensdag 26 juni 2002 @ 23:04:13 #156
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4771818
Tnx allemaal

Ik heb gewone, normale trouwstress (bestaat zoiets?)

Met m'n vader is alles geregeld voor morgen. De rolstoeltaxi etc. Hij voelde zich vandaag hartstikke goed vertelde hij door de foon "Als ik me morgen net zo voel als vandaag kan ik de foxtrot nog wel met je dansen morgen "
Hij is nu redelijk goed uit bed. Dat houdt ie wel een uurtje of 2 a 3 vol zonder pijn..

En maandag gaat hij naar huis!!!!!! We hadden niet gedacht dat hij ooit nog uit het ziekenhuis zou komen, maar 't gaat toch gebeuren. Hij gaat 'logeren' bij z'n vriendin (LAT relatie) Voor iedereen een stukje rust in de tent. Z'n vriendin zit nu hele dagen (ze is er elke ochtend om een uur of 9) aan z'n bed.. zij heeft dan ook gewoon lekker d'r eigen spulletjes enzo om zich heen, wij kunnen makkelijker in- en uitlopen. Koffie staat klaar (toch wel heel lekker als je dik een uur in de auto hebt gezeten).. Ze hebben er alletwee heel veel zin in. Gaan ze toch nog samenwonen (daar hadden ze wel vage plannen voor, voor als haar jongste dochter uit huis zou gaan...)

Simone, je bent een kanjer!!!!! Als m'n vader jou niet had gehad.. dan had ik 't nog zo net niet geweten.

en nu moet ik nog slapen vannacht..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 27 juni 2002 @ 00:54:40 #157
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_4773867
New couple Swetsenegger (to be today),

Heel veel plezier, geluk en ben blij voor jullie dat jullie Pa met allen die jullie lief zijn getuige zullen zijn van jullie geloof in elkaar.

Doe het met die foxtrot maar rustig aan maar niet minder intens.

Much hapiness &

"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 27 juni 2002 @ 00:57:18 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4773895
Ziet er dus goed uit, qua ontwikkelingen, nu.

Hoop dat jullie, met z'n allen, straks een onvergetelijke dag hebben.

Veel geluk en gezondheid toegewenst en maak er wat van.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 juni 2002 @ 15:53:48 #159
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4780946
* spookvrouw gooit mega veel sterretjes naar naar ET en Swets, en wenst jullie, ondanks de schaduwrandjes, een superfijne dag toe

Dikke kusszzz

hofleverancier van sterretjes :)
pi_4782328
Op dit moment zijn jullie getrouwd

Ik hoop dat de dag precies zo verloopt als jullie wensen

Gefeliciteerd allebei!!!

#geen
  zaterdag 6 juli 2002 @ 21:42:12 #161
3011 E.T.
pi_4911505
We hebben dus een superdag gehad
(*verwijst naar Trouwtopic*)

Met Pa gaat 't wel aardig. Van de week een paar slechte dagen gehad.. We dachten aan een terugslagje vanwege alle drukte van de laatste tijd.. Maar er bleek lucht in zijn morfine te zitten ?? En tja, dat doet dan natuurlijk z'n werk niet goed, met als gevolg vreselijk veel pijn... maar nieuwe cassette in de pomp en alles doet 't weer

Verder heeft ie 't prima naar z'n zin, zo samenwonend . De kat ligt op 't voeteneind van z'n bed, de hond naast 'm.. de wijkverpleegster is een schat van 'n meid.. Gewoon 'normaal' eten en niet dat ziekenhuisvoer..
Voorlopig ziet hij 't wel weer ff zitten

Heb van de week z'n vriendin een bos bloemen gegeven.. M'n vader die de hele tijd maar kaarten en bloemen krijgt.. Zij had ook wel eens wat verdient vond ik

Kortom.. naar omstandigheden gaat 't allemaal wel aardig

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 juli 2002 @ 12:54:31 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4928014
Fijn om te horen dat je vader zijn draai thuis weer een beetje gevonden heeft Stukken beter dan in zo'n ziekenhuis natuurlijk, hoe zorgzaam ze er ook zijn. Hopelijk duurt deze relatief goede fase een hele tijd!

Waar vind ik jullie trouwtopic?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 juli 2002 @ 12:57:01 #163
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4928047
hofleverancier van sterretjes :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 juli 2002 @ 11:53:00 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4940529
quote:
Op maandag 08 juli 2002 12:57 schreef spookvrouw het volgende:
Hier Rewimo:
Trouwen en zo (deel 3)
Dank je wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 22:44:55 #165
3011 E.T.
pi_5163334
En ondertussen zijn we zomaar drie weken verder.

Pa ligt prima in z'n bed
Met de morfine is z'n 'kankerpijn' goed onder controle. Weinig tot geen pijn en nog steeds heel helder van geest.

Alleen z'n catheter Om de haverklap verstopt dat ding door gruis en troepjes in z'n urine. En op 't ogenblik wordt dat dus een keer of vijf (!) per dag doorgespoeld. Vorige week in drie dagen tijd twee keer een compleet nieuw catheter aangelegd. (Swets is acuut impotent voor het komende halfjaar door de pijn die hij bij m'n vader gezien heeft) Helaas is bij de laatste keer het wandje tussen plas- en spermabuis beschadigd en dit ettert nu wat. En is dus heel gevoelig. En om de haverklap weer zo'n verpleegster om 't hele spul door te spoelen. Niet echt prettig dus.

Hij geeft zelf aan dat hij heel goed weet dat 't niet lang meer duurt. Hij voelt 't in z'n lichaam. Als 't nog een maand duurt is 't lang Vanmorgen heeft hij nog wel een belofte gedaan aan iemand die naar Z-Afrika ging op vakantie voor 16 dagen: hij moet en zal de foto's zien

Doordat hij zo helder is, is hij nu ook al van alles aan 't regelen. Vorige week, terwijl mijn broer en z'n vrouw en wij erbij waren, alles doorgesproken met hoe hij 't graag zou willen zien als hij z'n ogen definitief dichtdoet. En hoe en wat met z'n erfenis. Emotioneel dagje dus voor ons allemaal. Aangezien mijn broer en ik allebei zoiets hebben van "zoals jij het wilt gebeurt 't ook gewoon" en mijn vader dus volledig in al z'n beslissingen zullen steunen geeft dat toch een stuk rust bij hem.

En ik? Ik blijf een keer of drie, vier per week heen en weer rijden. En ik merk nu echt aan mezelf dat dit z'n tol begint te eisen. En dan is 't nog niet eens alleen het heen en weer rijden. Als ik bij m'n vader ben is 't allemaal 'goed', maar toch ook zwaar... En dan komen er nog eens wat onverwachte dingen bij: een miskraam hier (waar we nooit op gerekend hebben en dus des te harder aankomt), schoonzusje in het ziekenhuis..
Gelukkig was ik halve dagen aan 't werk en heb ik een heel meelevende leidinggevende. (de halve dagen dat ik er niet was werd ik niet ziek gemeld.. dat gaf zo veel romplomp en gezeur wat ik nu niet kon gebruiken over zsm reintegreren enzo). Maar afgelopen maandag hebben mijn collega's me naar huis gestuurd. Ik kon niet meer. M'n collega gaf even een blijk van steun (arm om me heen, 'hoe gaat het?') en ik barstte spontaan in huilen uit. M'n chef ging even met pz overleggen over zorgverlof e.d. en wil me nog steeds absoluut niet ziekmelden. En de eerstkomende paar weken willen ze me niet zien daar
Een paar dagen ging 't wel aardig, maar vandaag was 't weer helemaal mis met me. Geen directe aanleiding maar vanmorgen: nergens zin in, wilde alleen maar apatisch op de bank hangen. Vanmiddag toch maar naar pa toegegaan.. even langs zijn eigen huis, ik zou wat dingen voor 'm regelen.. Ik beschadig de velg van onze nieuwe auto.. Dikke tranen.. en jeroen even gebeld.. Even iets op de bank regelen voor m'n vader.. Dat ging ook al niet zoals het zou moeten.. Weer tranen in de auto.. En vanmiddag liep weer dat catheter niet door en moest dus weer (voor de derde keer vandaag) doorgespoeld worden. Ik ben in de auto gestapt en vanaf 't moment dat ik Jeroen weer zag, had ik 't weer helemaal gehad.
Niets interesseerde me meer, ik wilde niks meer, .. Ik had 't gewoon weer helemaal gehad. Met als resultaat weer een huilbui vanavond. En ik heb nu ook nog niet het idee dat de oxazepam die ik ingenomen heb werkt...

Ik denk dat ik toch maar naar de raad van velen (en Jeroen voorop) ga luisteren en maandag maar weer een afspraak bij de huisarts ga maken.. 't gaat niet meer met alleen maar oxazepam. 'T word me ff teveel nu..

Ik hoop dat deze bui morgen weer wat overgewaaid is en dat ik morgen alles weer wat zonniger kan zien want dit soort dagen komen toch ongemerkt steeds vaker voor.. en daar wil ik vanaf! (al is 't op een chemische manier)
Ik wil zo graag de laatste momenten die ik met m'n vader heb genieten tussen het geregel door. Genieten van de herrinneringen die tussendoor vallen in gesprekken.. en op dagen als dit kan ik dat niet

en dit soort dingen zijn dan ook weer aanleiding om je verder schuldig en ongelukkig te voelen.. Weer een dag niets in huis gedaan zodat Jeroen na een dag hard werken de afwas van twee dagen staat te doen.. Weer tranen...
Pff.. als ik 't zo nog eens terug lees wordt 't echt hoog tijd voor een bezoekje aan de huisarts..

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 26-07-2002 22:53]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juli 2002 @ 22:46:41 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_5163353
De afwas is klaar !

vrijdag 26 juli 2002 @ 23:01:03 #167
3498 Barb
Graduated Fool
pi_5163493
*knuffelt ET*

'k Denk veel aan jullie

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 26 juli 2002 @ 23:37:01 #168
3011 E.T.
pi_5163810
en de combi oxazepam en alcohol gaat dus echt op..

ik rol nu om van de slaap na 2 wijntjes..

nog even voor de geintresseerden: pa op onze trouwdag met zijn vriendin en z'n beste maat:

zaterdag 27 juli 2002 @ 01:03:57 #169
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_5164828
Heel veel sterkte en geluk.....
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_5167803
*editje*

Veel geluk in jullie huwelijk!!!

Admin zaterdag 27 juli 2002 @ 11:40:38 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5167845
Nu wordt het moeilijker en moeilijker E.T.
Iedere dag telt nu en je voelt aan jezelf dat je op begint te raken.
Ook je miskraam moet verwerkt worden en alles rond je vader.
Ik ben blij dat je werk zo begripvol is.
En natuurlijk dat jeroen zo'n ontzettend gave vent is.
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, maar neem deze dagen alle tijd en rust die je nodig hebt, je hebt je energie hard nodig, er komt strax nog zoveel op je af, en ja huisarts is een hele wijze stap.
En E.T?
Je Pa is een superman!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_5172814
Succes met alles ET...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5172871
Lieve E.T.
Ik moest toch even slikken toen ik de foto zag.

Het is oneerlijk allemaal,
een ander woord heb ik er niet voor.

Blijf hem zien als die grote sterke vader,
want dat is ie nog steeds.
Geniet van de tijd die jullie nog hebben,
voor de echt waardevolle momenten zijn vaak geen woorden nodig.

Heel, heel veel sterkte.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 27 juli 2002 @ 22:55:54 #174
28072 H-Ahli
AKA H-Hippie
pi_5172882
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 22:44 schreef E.T. het volgende:
En ondertussen zijn we zomaar drie weken verder.

-knip-

En 'k ben jullie niet vergeten. Nog meer sterkte toegewenst.
Up and swimming (maar nu even helemaal niet meer up).
pi_5172925
E.T. heel veel sterkte

Tis voor mij al bijna weer 3 jaar geleden, maar als ik dit zo lees

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')