sterkte
ik heb ook mijn vader verloren aan kanker, en dit soort topics halen alles weer naar boven
Neem de tijd die je nog met je vader hebt... Geniet ervan... Het is verschrikkelijk zwaar en moeilijk, maar ik weet zeker dat je sterk genoeg bent om het te kunnen.
Liefs,
prrrrrrr
Sterkte allebei..
Sterkte, zoek steun bij elkaar (de hele familie), je gaat elkaar nodig hebben.
Ik wens je heel erg veel sterkte en kracht toe.
Liefs,
Proppie
Veel zinnigs kan ik niet schrijven, alleen dat ik jullie allebei heel erg veel kracht toewens.
Manon
Gister was nog een uitslag van z'n bot-scan binnengekomen. Z'n botten zijn vreselijk broos door de kanker. Dit heeft er al voor gezorgd dat z'n heupgewricht gescheurd is (vandaar de pijn die hij daar steeds had) en ook diverse andere botten scheurtjes vertonen.
Morgen gaan alle doktoren met elkaar vergaderen, ze gaan alle uitslagen van scans, echo's, foto's en kweek bij elkaar optellen en dan kunnen ze misschien vertellen hoe ze zijn resterende tijd zo aangenaam mogelijk kunnen maken. Ze kunnen dan zien om wat voor soort kanker het gaat. Ze weten wel al dat chemo geen optie is, ze zijn wel al aan 't bestralen in de hoop dat de tumoren in z'n ruggewervels krimpen.
We krijgen dan een gesprek met de artsen, en alle vragen die naar boven komen zullen dan beantwoord worden.
Gelukkig hebben we de ondertrouw alvast naar voren kunnen trekken. Dat gaat nu morgen gebeuren. We kunnen dan (over 2 weken) op zeer korte termijn beslissen wanneer en waar. Natuurlijk in overleg met de arts, 't mooiste zou zijn natuurlijk als hij weer een beetje mobiel is en met zo weinig mogelijk pijn.
Ook de vakantie wordt een vraag voor de artsen. Is 't verantwoord om op vakantie te gaan..
M'n avondje weg van gisteravond heeft me goed gedaan. Ik heb nu weer wat emotionele veerkracht zodat de klap morgen wat makkelijker op te vangen is. Want het zal vast nog wel een klap zijn...
Ik word hier helemaal koud van. God, wat zou ik jullie graag behoeden toch zoiets vreselijks. Maar helaas het gebeurt en mijn woorden kunnen niet helpen.
Ik weet als geen ander hoe het voelt om je vader te verliezen. Ik denk dat iedere vrouw altijd wel papa's kleine meisje zal blijven. Hij is die grote sterke man die je optilde als je was gevallen, je tranen wegveegde als je verliefdheid niet beantwoord werd. (en in mijn geval ook de stop eruit draaide als ik de muziek te hard had staan )
Nu zijn de rollen bij jullie omgedraaid. Ik weet dat het zo ontzettend moeilijk is om sterk te blijven, maar je zult kracht vinden.
Jullie bruiloft zal nu een extra dimensie krijgen, het is iets om daarom des te meer te koesteren. Maar je weet waarom je het doet en ook dit maakt je sterker.
Wees open naar elkaar toe, zeg tegen je vader hoe je je voelt, spreek alles uit. Geniet van elke seconde dat hij nog bij je in de buurt is. Grijp het leven vast met alle handen die je daarvoor nodig hebt.
Ik hoop zo dat je vader jullie bruiloft nog meemaakt. Ik zal hem moeten missen en dat is zelfs na 10 jaar nog erg.
Een hele dikke voor jullie allemaal. Ik hoop dat deze woorden jullie ook maar iets aan sterken.
Dutchie
ik kan jullie alleen maar een dikke knuffel geven, want woorden schieten altijd tekort.
Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Wat afschuwelijk allemaal... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve: geniet van de tijd die je nog hebt met je vader. Praat zoveel mogelijk met hem, leg zoveel mogelijk vast (op papier, op foto's) en wees er voor hem als hij je nodig heeft. Hij zal er ook voor jou zijn, nu en na zijn dood. Want je verliest wel zijn lichaam, maar niet zijn wezen. Ehm, dat klinkt wat zweverig maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Heel veel sterkte!
Liefs, Renée en een dikke kus van Christan!
ik wil zo graag iets tegen jullie zeggen, maar weet niet wat. Ik leef zo ontzettend met jullie mee!
Nou ja, dan zeg ik maar wat al zo vaak gezegd is: geniet nog zo veel mogelijk van je (schoon-)vader. Lach, huil, praat en knuffel met hem. Doe de dingen samen met hem die je altijd nog had willen doen (voor zover mogelijk). Misschien nog een mooie foto van hem maken?
Bij dit soort dingen kan ik me bijna nooit voorstellen dat de wereld gewoon doordraait. Ik weet niet of jullie dit gevoel kennen. Het is ongelooflijk, kan niet, mag niet...
Nogmaals ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen en opvangen.
Ik blijf dit topic volgen.
Duch
Heel veel sterkte morgen!!
En ook bedenken dat de ondertrouw een bevestiging van jullie liefde voor elkaar is.
Veel sterkte en veel geluk
Heel veel liefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |