abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4405775
.......................................

sterkte

ik heb ook mijn vader verloren aan kanker, en dit soort topics halen alles weer naar boven

pi_4405785
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 1 juni 2002 @ 16:03:25 #53
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4407392
Jeetje, wat een gruwelijk verhaal

Neem de tijd die je nog met je vader hebt... Geniet ervan... Het is verschrikkelijk zwaar en moeilijk, maar ik weet zeker dat je sterk genoeg bent om het te kunnen.

Liefs,
prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  FOK!fossiel zaterdag 1 juni 2002 @ 16:21:10 #54
2628 Karin
pi_4407529
Lieve Eloise en Jeroen,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte

pi_4407536
heel veel sterkte
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zaterdag 1 juni 2002 @ 17:08:46 #56
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4407986

Sterkte allebei..

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 1 juni 2002 @ 20:11:25 #57
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4410074
Ik kan niet meer zeggen, dan heel veel sterkte en succes ermee! ik hoop voor jou dat hij er bij is bij je trouwdag!
STERKTE!!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4410209
Ik weet helemaal niets te zeggen, behalve heel veel sterkte!!
  zaterdag 1 juni 2002 @ 20:34:12 #59
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_4410276
Jeetje..................
woorden schieten tekort. tranen vloeien..........

Heel veel sterkte allebei.

pi_4410936
Sterkte...
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  zaterdag 1 juni 2002 @ 22:28:46 #61
27702 mixxy
my prrrrrrecious!
pi_4410973
sterkte meid!
[url=http://members.lycos.nl/mixx/]nu ook AH bonuskaarten[/url] - [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27702]fotoboek[/url]
pi_4411158
er IS hier gewoon niks om op te zeggen behalve:

Sterkte, zoek steun bij elkaar (de hele familie), je gaat elkaar nodig hebben.

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 2 juni 2002 @ 00:31:23 #63
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_4412281
Ik heb hier geen woorden voor. Lieve Eloise en Jeroen, alle sterkte en kracht voor jullie die jullie nodig zullen hebben de komende tijd ! Ik ben in gedachten heel dicht bij jullie !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 2 juni 2002 @ 00:37:33 #64
22259 Fogerty
slapende account
pi_4412344
Jee, wat vreselijk....
Heel veel sterkte gewenst!
Hieperdepiep hoera!
  zondag 2 juni 2002 @ 00:53:18 #65
24895 proppie
also known as Donja
pi_4412528
E.T.....wat vreselijk voor je.
Ik weet waar je doorheen gaat. Ik heb mijn vader aan dezelfde ziekte (op dezelfde plekken ) verloren. 1 1/2 jaar geleden.
Ik ken de pijn, de leegte die je nu voelt, dat onwerkelijke gevoel..... Onmacht, woede, verslagenheid.
Het is erg moeilijk. Het enige dat ik je kan meegeven, is dat je vanaf nu (voor zover je dat al niet deed) zoveel mogelijk tijd met je vader zou moeten doorbrengen.
Zeg hem alles wat je wil zeggen. Knuffel met hem, praat met hem, lach en huil met hem. Haal herinneringen met hem op. Deze tijd die je nog met hem hebt, is heel erg moeilijk en verdrietig, maar maak er voor later (hoe raar het ook klinkt nu) een bijzondere herinnering van.Zoek steun bij diegenen die van je houden. En verbaas je niet over mensen die afstand van je nemen omdat ze niet weten hoe ze hiermee om moeten gaan en met jouw verdriet.

Ik wens je heel erg veel sterkte en kracht toe.

Liefs,
Proppie

telkens als ik tegen de lamp loop, neem ik een stukje licht mee....
pi_4412810
*stil*
  zondag 2 juni 2002 @ 02:02:23 #67
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_4413137
Gos meid wat erg, wat zwaar en wat oneerlijk!

Veel zinnigs kan ik niet schrijven, alleen dat ik jullie allebei heel erg veel kracht toewens.

Manon

zondag 2 juni 2002 @ 12:34:01 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4414778
Gisteravond een avondje weg geweest. Even er helemaal tussenuit en even proberen Pa wat naar de achtergrond te schuiven. Redelijk gelukt. Erg vermoeiend, maar ik had 't even nodig en heb nu weer 't idee dat ik er weer even tegenaan kan. (Natuurlijk had ik pa wel ff gebeld)

Gister was nog een uitslag van z'n bot-scan binnengekomen. Z'n botten zijn vreselijk broos door de kanker. Dit heeft er al voor gezorgd dat z'n heupgewricht gescheurd is (vandaar de pijn die hij daar steeds had) en ook diverse andere botten scheurtjes vertonen.

Morgen gaan alle doktoren met elkaar vergaderen, ze gaan alle uitslagen van scans, echo's, foto's en kweek bij elkaar optellen en dan kunnen ze misschien vertellen hoe ze zijn resterende tijd zo aangenaam mogelijk kunnen maken. Ze kunnen dan zien om wat voor soort kanker het gaat. Ze weten wel al dat chemo geen optie is, ze zijn wel al aan 't bestralen in de hoop dat de tumoren in z'n ruggewervels krimpen.
We krijgen dan een gesprek met de artsen, en alle vragen die naar boven komen zullen dan beantwoord worden.

Gelukkig hebben we de ondertrouw alvast naar voren kunnen trekken. Dat gaat nu morgen gebeuren. We kunnen dan (over 2 weken) op zeer korte termijn beslissen wanneer en waar. Natuurlijk in overleg met de arts, 't mooiste zou zijn natuurlijk als hij weer een beetje mobiel is en met zo weinig mogelijk pijn.
Ook de vakantie wordt een vraag voor de artsen. Is 't verantwoord om op vakantie te gaan..

M'n avondje weg van gisteravond heeft me goed gedaan. Ik heb nu weer wat emotionele veerkracht zodat de klap morgen wat makkelijker op te vangen is. Want het zal vast nog wel een klap zijn...

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 juni 2002 @ 13:11:46 #69
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4415090
Lieve E.T. en Swets,

Ik word hier helemaal koud van. God, wat zou ik jullie graag behoeden toch zoiets vreselijks. Maar helaas het gebeurt en mijn woorden kunnen niet helpen.
Ik weet als geen ander hoe het voelt om je vader te verliezen. Ik denk dat iedere vrouw altijd wel papa's kleine meisje zal blijven. Hij is die grote sterke man die je optilde als je was gevallen, je tranen wegveegde als je verliefdheid niet beantwoord werd. (en in mijn geval ook de stop eruit draaide als ik de muziek te hard had staan )
Nu zijn de rollen bij jullie omgedraaid. Ik weet dat het zo ontzettend moeilijk is om sterk te blijven, maar je zult kracht vinden.
Jullie bruiloft zal nu een extra dimensie krijgen, het is iets om daarom des te meer te koesteren. Maar je weet waarom je het doet en ook dit maakt je sterker.
Wees open naar elkaar toe, zeg tegen je vader hoe je je voelt, spreek alles uit. Geniet van elke seconde dat hij nog bij je in de buurt is. Grijp het leven vast met alle handen die je daarvoor nodig hebt.
Ik hoop zo dat je vader jullie bruiloft nog meemaakt. Ik zal hem moeten missen en dat is zelfs na 10 jaar nog erg.

Een hele dikke voor jullie allemaal. Ik hoop dat deze woorden jullie ook maar iets aan sterken.

Dutchie

Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 2 juni 2002 @ 13:36:16 #70
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_4415298
Lieve Eloise en Jeroen,

ik kan jullie alleen maar een dikke knuffel geven, want woorden schieten altijd tekort.

hofleverancier van sterretjes :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 juni 2002 @ 15:49:56 #71
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4416350
Lieve E.T. en Swets,

Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Wat afschuwelijk allemaal... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve: geniet van de tijd die je nog hebt met je vader. Praat zoveel mogelijk met hem, leg zoveel mogelijk vast (op papier, op foto's) en wees er voor hem als hij je nodig heeft. Hij zal er ook voor jou zijn, nu en na zijn dood. Want je verliest wel zijn lichaam, maar niet zijn wezen. Ehm, dat klinkt wat zweverig maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Heel veel sterkte!

Liefs, Renée en een dikke kus van Christan!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4416561
Lieve Eloise en Jeroen,

ik wil zo graag iets tegen jullie zeggen, maar weet niet wat. Ik leef zo ontzettend met jullie mee!

Nou ja, dan zeg ik maar wat al zo vaak gezegd is: geniet nog zo veel mogelijk van je (schoon-)vader. Lach, huil, praat en knuffel met hem. Doe de dingen samen met hem die je altijd nog had willen doen (voor zover mogelijk). Misschien nog een mooie foto van hem maken?

Bij dit soort dingen kan ik me bijna nooit voorstellen dat de wereld gewoon doordraait. Ik weet niet of jullie dit gevoel kennen. Het is ongelooflijk, kan niet, mag niet...

Nogmaals ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen en opvangen.

Ik blijf dit topic volgen.

Duch

#geen
  maandag 3 juni 2002 @ 00:31:52 #73
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_4422461
Ik wens jullie heel veel sterkte.

Take care.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  Admin maandag 3 juni 2002 @ 00:37:28 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4422518
Wat moet morgen een vreemde dag zijn.
Uitslag arts, ondertrouw,
met wat voor gemengde gevoelens moet je zo'n dag ingaan

Heel veel sterkte morgen!!
En ook bedenken dat de ondertrouw een bevestiging van jullie liefde voor elkaar is.

Veel sterkte en veel geluk

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 3 juni 2002 @ 08:43:38 #75
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_4424174
Heb hier weinig woorden voor...
Het enige dat ik jullie wil zeggen, probeer te genieten van de tijd samen met hem, dat zal heel moeilijk zijn, maar deze tijd is zo ontzettend belangrijk...

Heel veel liefs

Kabouters, dié zijn pas rendabel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')