Heel veel sterkte hoor.
Sterkte ET en Swets
Op dit soort momenten besef je pas goed hoe waardevol het leven is.
Mijn eerste reactie: Dit kan toch niet waar zijn?
Ik schrik heel erg en zit met tranen in mijn ogen.
Woorden schieten te kort.
Meissie toch, wat vind ik dit erg voor je
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, woorden lijken zo hol, zo leeg, zo nutteloos.
Ik kan me zo goed voorstellen dat je zoveel pijn hebt, zoveel verdriet.
Ik ben wel blij dat die lieve Jeroen jou zo goed kan steunen.
Lief meisje, héél erg veel sterkte gewenst. Ik zou willen dat ik meer kon zeggen maar ik voel me gigantisch tekortschieten. Wat erg allemaal voor je
In gedachten geef ik je een dikke knuffel.
Duch
Het is allemaal zo oneerlijk
Wat een verdriet
Wat een pijn
En alles wat ik kan doen is je sterkte wensen.
Sterkte meiske
sterkte meid.. en jij ook jeroen, het zal jou dubbel pijn doen, vanwege je schoonvader natuurlijk maar ook vanwege het verdriet wat je in eloise ziet en waar je zo machteloos tegenover staat..
het laat weer eens zien hoe breekbaar en klein wij zijn:
dit keer kanker, het had ook een van de talloze kleine bloedvaatjes in je hersenen kunnen zijn, het had ook een stuurfout van een tegenligger kunnen zijn.
maar hij heeft geleefd!
die kanker heeft hem nu vrijwel inwendig uitgehold, maar al die tijd heeft hij er niets van gemerkt, heeft hij gewoon doorgeleefd.
zijn jaren zijn in ieder geval niet vergiftigd met talloze behandelingen met al hun negatieve bij-effecten, met een geleidelijke wrede afbraak door een kanker dat zich wellicht toch niet liet zou hebben laten stoppen
hij deed ook dit op zijn manier: pas toen hij letterlijk bijna instortte, gaf zijn lichaam zijn geheim prijs.
maar voor die tijd heeft hij zich niet laten kisten!
verder kan ik alleen maar beamen wat yvonne ook al zei: jullie zijn hier altijd welkom!
De tranen schieten in mijn ogen bij dit verhaal en de woorden die ik zeggen wil blijven in mijn keel steken.
Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen, steun op elkaar, huil met elkaar en vooral geniet van de laatste dagen, weken, maanden met je vader.
Sterkte ET, dit moet zo verschrikkelijk moeilijk zijn.
Woorden schieten te kort!
Geniet van je vader nu het nog kan. Haal mooie herinneringen op en blijf hem herinneren zoals hij is. Lach, huil en praat veel samen.
Swets, ook voor jou veel sterkte. Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen!
meer als jullie heel veel sterkte wensen kan ik helaas niet doen. dus: heeeeel veeeeeel sterkte de komende periode!
Ik hou van jullie ........
Dikke knuffel van....
Karin jullie schoonzus.....
Sterkte Eloïse en Jeroen natuurlijk ook
Ik hoop voor jullie dat je vader nog bij jullie bruiloft kan zijn en dat je nog veel goede momenten met elkaar hebt.
Sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |