Ik weet zo weinig te zeggen.
Ik weet alleen dat het leven onrechtvaardig is, en als ie ook maar een klein beetje op jullie leek was het een geweldige kerel.
ET en Swets, ik denk aan jullie.
gecondoleerd
nikky & gelly
Er leven veel mensen met jullie mee...
quote:En ondanks (misschien wel juist daardoor) dat dat cyber is..
Op maandag 26 augustus 2002 22:02 schreef Mike het volgende:
Gecondoleerd en sterkte.Er leven veel mensen met jullie mee...
Gewoon je verhaal kwijt kunnen.. Een luisterend oor..
't ene moment een heel rustig gevoel bij mezelf.. 't volgende moment echt papa's kleine meid...
't is een vreselijke emotionele achtbaan...
go with the flow
leef met jullie mee
Heel veel sterkte voor jou en Swets..
[Dit bericht is gewijzigd door static op 26-08-2002 22:10]
Heel veel sterkte met dit verlies.
Dikke knuf Jessie en Bo
Sterkte.
Hoe cru het ook klinkt, voor hem is het beter zo en zoek daar ook troost in om je normale leven weer op te pakken volgende week of wanneer dan ook.
Vergeten zul je hem toch nooit en dat weet hij ook wel want hij had het niet beter kunnen treffen met zo'n dochter als jij.
Bart
Lieve Eloise en Jeroen, mijn innige deelneming.
Barb
Ik kan niets anders doen dan in gedachte een stukje met jullie meehuilen en virtueel twee armen om jullie heen slaan om te knuffelen.
Gecondoleerd en veel, heel veel sterkte met het verwerken en het gemis.
Jacq.
quote:OT:
Op maandag 26 augustus 2002 22:38 schreef spookvrouw het volgende:
Eloise en Jeroen,Ik kan niets anders doen dan in gedachte een stukje met jullie meehuilen en virtueel twee armen om jullie heen slaan om te knuffelen.
Gecondoleerd en veel, heel veel sterkte met het verwerken en het gemis.
Jacq.
Gecondoleerd E.T en Swets.
Meissie, om je vader te moeten missen...*slik*...
Je wéet dat het zo beter is, en je bent blij dat hij nog zo gelukkig was op jullie huwelijksdag, maar het blijft zo verdomd oneerlijk. Die klóteziekte.
Ik vind dat je je wel erg goed houdt, is het al wel allemaal tot je doorgedrongen? Niets onderdrukken hoor, schreeuw en huil als het moet.
Heel veel sterkte voor jullie en de vriendin van je vader.
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 26-08-2002 22:47]
Gek eigenlijk, je vertelt het zo levensecht dat je bijna die rust weet over te brengen. Ik denk dat je trots kan zijn op je vader, maar hij ook zeker trots is op jou.
Sterkte beide verder
quote:We weten van elkaar dat 't goed is.
Op maandag 26 augustus 2002 22:58 schreef Brad het volgende:
Hij heeft eindelijk zijn rust....Gek eigenlijk, je vertelt het zo levensecht dat je bijna die rust weet over te brengen. Ik denk dat je trots kan zijn op je vader, maar hij ook zeker trots is op jou.
Sterkte beide verder
Pa en ik.. Wij samen tegen de rest van de wereld
't is goed, ik ben verdrietig, ik ben blij, 't is over.
Ik ben er heilig van overtuigd dat hij nog meekijkt en dat hij nog kleine E.T.'tjes en/of Swetsjes hier rond zal zien lopen.. Dat is onwendbaar
Dat ie vanaf weet ik veel waar nog kan toezien hoe eventuele kleinkinderen nog op Jeroen of mij lijken. Hoe ze zijn streken meekrijgen.... En hoe zijn vriendin nog als een moeder voor mij zal zijn, en een oma voor zijn kleinkinderen..
Ik heb rust, ik heb vrede.. Ik ben blij dat ik 't van me af heb kunnen schrijven.
Er zullen nog veel moeilijke momenten komen.. Maar wat Pa en ik hadden kan niemand ons ooit meer afnemen
En hij is zoooo blij dat z'n kleine meissie gelukkig is en dat ie daar nog getuige van mocht zijn
De tranen die nu (veelvuldig) vloeien zijn bijna meer van ontroering dan van verdriet
ik herken het gevoel zo ontzettend goed. het is goed zo!
Heel veel sterkte.
quote:En vergeet je wijze uitspraken niet. Het is goed zo, en hij heeft geen pijn meer.
Op maandag 26 augustus 2002 21:49 schreef E.T. het volgende:'t is mooi. 't is goed zo. Hij heeft geen pijn meer.
Maar ik zal 'm absoluut missen.Dag Pa...
Geen gekke dingen doen... Niet weglopen... Tot morgen
Natuurlijk ga je hem missen.
Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken.
gecondoleerd, en heel veel sterkte.
hij heeft nu rust.
ik heb je vader zo kort gezien maar herinner me vooral zijn liefdevolle en trotse blikken die hij steeds jouw kant opwierp.
De ontroerende toespraak, de lach op zijn gezicht bij de grapjes van de ambtenaar, de kracht die hij ondanks zijn beperkingen uitstraalde.
gecondoleerd meisje en mijn deelneming ook voor Jeroen en Simone.
Heel veel sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |