Oke succesquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:51 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Zekers!
Ik gooit alvast de laptop uit.. Alles in de voorbereiding.
Wie weet tot morgen!
Hoi teefquote:
IK BEN NAAKTquote:
JA DAT OOKquote:
Ik niet.quote:
quote:
Neequote:
DIE STAAT AL AAN BIJ IEMAND HAHAHAAHquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DIE STAAT AL AAN BIJ IEMAND HAHAHAAH
Ja, moet zo naar buiten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis hastikke koud
kleed je aan
quote:
In Ergenshuizen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Shit, dan kom ik wel naar je toe, waar woon je?
HOI DW JE HEBT JE CAPSLOCK TOETS AAN STAANquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DIE STAAT AL AAN BIJ IEMAND HAHAHAAH
Nee echt?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
HT heeft een note erbij, evenals PD.
En: eens met TT.
Hoi trouwensquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
HT heeft een note erbij, evenals PD.
En: eens met TT.
Ja, na een TR van mij. Er is een user die mij constant lastig valt, lees FB maar, meer mensen vinden hem irritant. Maar nu stop ik met erop in te gaan, want ik heb al een waarschuwingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:12 schreef tdrone het volgende:
1 note voor jou HT!Positief of negatief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen vierkantequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vierkant.
En is goed lekkerding, lufjoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |