Dat gebeurt je maar 1 keer... Bekijk het ander, de rest van je leven kun je veilig door de sneeuw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijntot je een keer wel op twee sneeuwvlokken op je tichel gaat en je rug breekt en twee jaar mag revalideren
dan piep je wel anders
Ook jij
Dat is wel gigantisch balen, hoe erger de leraar/lerares hoe stommer een vak is, vooral als je er moete mee hebt. En dat is zonde met zo een vak als Frans.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet echt, spijbel morgen wel, die lerares is zon gigantisch kutwijf
Dan moet je er wel veel van drinken hoorquote:
het is gewoon stom woordjes lerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel gigantisch balen, hoe erger de leraar/lerares hoe stommer een vak is, vooral als je er moete mee hebt. En dat is zonde met zo een vak als Frans.
Waar ging het over misschien kan ik je via PM helpen?
Goed punt , veel zuipen veel plezier veel bierquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan moet je er wel veel van drinken hoor
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat gebeurt je maar 1 keer... Bekijk het ander, de rest van je leven kun je veilig door de sneeuw.
Mompelt iets over gezondheid...quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed punt , veel zuipen veel plezier veel bierik zie het punt niet?
Nou het is te hopen dat het maar 1 keer gebeurd. Dus ik zou altijd uitkijken met die gladheid. Ben vorig jaar ook tot 2 keer toe keihard op mijn giechel gegaan en dat is echt niet fijn. En echt hoor lig je op het parkeerterrein te spartelen. Vraagt een collega ben je gevallen? Nee ik dacht laat ik de vloer eens van dichtbij bekijken zuchtquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat gebeurt je maar 1 keer... Bekijk het ander, de rest van je leven kun je veilig door de sneeuw.
flesquote:
flipsquote:
Oh en CGM ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Symp, Suiker, Pheno en MZ kunnen jullie ff doorgeven of je de meetfoto's al binnen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |