abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5066329
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:30 schreef Marble het volgende:
Kelly heeft een rol in de nieuwe Net 5-serie Meiden van De Wit.
Kelly is echt de enige die het helemaal voor elkaar heeft.Ik vind het helemaal geweldig!!

Leeft Diane eigenlijk nog??

quote:
KELLY: geen schnabbelkoningin maar actrice!
Kelly heeft tot haar grote blijschap een rolletje gekregen in de nieuwe Net 5-serie Meiden van de Wit.In de serie komt de blonde transsekueel naast grote namen als Renee Schoutendijk, Angela Schijf en Frederique Huydts te staan.
Nu Kelly deze rol heeft bemachtigd via het castingbureau van Hans Kemma, is ze vastberaden haar acteerwerkzaamheden uit te bouwen."Ik wil naar de acteerschool gaan en deze bijrol zie ik gewoon als een goed begin."De spraakmakende ex-deelneemster van BB wil met deze opleiding voorkomen dat ze straks uitsluitend van het doorknippen van lintjes moet leven."Ik wil geen schnabbelkoningin worden!" roept ze vast besloten tegen Prive.
  donderdag 18 juli 2002 @ 20:09:50 #52
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_5067438
Quote: (...) grote namen als Renee Schoutendijk (...)

Huh????? 't Is toch echt Soutendijk!

donderdag 18 juli 2002 @ 23:41:21 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5070407
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 17:22 schreef Tom_Tom- het volgende:

Net als Angela Schijf. O o o wat was Babes toch een ontzettend gave serie. ben nog steeds boos dat die van de TV werd gehaald

Moet je de film 'Ik ook van jou' even kijken! Zie je Angela van een wel heel andere kant!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5157878
Priscella zit achter de kassa bij Noorderdierenpark Emmen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_5158438
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 13:59 schreef CartWOman het volgende:
Echt? Zelf gezien?
De groeten van Ben
  vrijdag 26 juli 2002 @ 19:12:30 #56
16715 Mylene
*schatje*
pi_5161114
quote:
Foto maken!!

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 26-07-2002 22:04]

vrijdag 26 juli 2002 @ 23:36:48 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_5163808
quote:
Ow! Ik heb een abonnement, volgende keer toch maar eens bij die kassa's kijken (en onopvallend een foto maken )
pi_5163827
Priscella wordt zelf nog een attractie.
De groeten van Ben
pi_5165985
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 14:39 schreef BenKetting het volgende:

[..]

Echt? Zelf gezien?

Nee, een collega van m'n vriend wél.
Die herkende haar direct, en toen hij dat zei moest ze even lachen.
Op de ons welbekende manier.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 27 juli 2002 @ 23:10:35 #60
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5173012
Ik liep vandaag Mona weer eens tegen het lijf in een winkelcentrum bij mij in de buurt. Maar ze viel dan ook moeilijk te omzeilen: mevrouw heeft tegenwoordig knalgeel haar. De Shakira-look is echt helemaal in, blijkbaar.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5176320
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 02:48 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Nee, een collega van m'n vriend wél.
Die herkende haar direct, en toen hij dat zei moest ze even lachen.
Op de ons welbekende manier.

Dat wordt een dagje Noorderdierenpark met de kids voor mij.
De groeten van Ben
pi_5226805
Koos doet ook nog wel es wat:
quote:
Bakkum - Zaterdagavond 3 augustus begint om 20.00 uur op camping Bakkum een playbackshow met als presentator Koos, bekend van Big Brother. Hierna verzorgt "Niet Jagen" de band rond Henny Huisman een optreden.
Bron: De Castricummer, 31-7-02

de rest van het artikel zal ik jullie besparen.

Misschien ga ik nog wel kijken ook, het is op loopafstand.

De groeten van Ben
  donderdag 1 augustus 2002 @ 12:13:00 #63
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5227776
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 10:38 schreef BenKetting het volgende:
Koos doet ook nog wel es wat:
[..]

Bron: De Castricummer, 31-7-02

de rest van het artikel zal ik jullie besparen.

Misschien ga ik nog wel kijken ook, het is op loopafstand.

Opa Koos, ouwe snatcher...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_5238464
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 18:28 schreef schatje het volgende:
Leeft Diane eigenlijk nog??
Ja, maar zonder Andries aan haar zijde (getuige de foto die ik gisteren van Andries zag in een of ander roddelblad met een ander meisje, 'zijn vriendin' stond erbij geschreven).
pi_5264412
Foto's van Sterrenslag

pi_5265765
Kijk eens hoe beeldig Kelly is!!

pi_5348046
Gisteren in de paradiso uit zijn dak aan het gaan op 80-ies muziek, met een roze overhemd aan en een beetje suffe te korte witte broek: Gert-Jan.

.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5349550
Ik zag laatst bij een bushalte in Amsterdam Ed uit BB3 in een blauw uniform met één of ander embleempje erop....zag er uit als een security-outfitje. Hij stond met een collega in hetzelfde pakkie. Edje had om zijn 'personality' te benadrukken van die leernicht handschoentjes erbij aangetrokken....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 12 augustus 2002 @ 17:09:05 #69
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_5353111
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 12:56 schreef fashionably_late het volgende:
Ik zag laatst bij een bushalte in Amsterdam Ed uit BB3 in een blauw uniform met één of ander embleempje erop....zag er uit als een security-outfitje. Hij stond met een collega in hetzelfde pakkie. Edje had om zijn 'personality' te benadrukken van die leernicht handschoentjes erbij aangetrokken....
En ik zag 'm bij Ozzfest. En Martijn van K-Otic zag ik daar ook nog, trouwens.
pi_5362239
In de flair:

Welk cijfer geef jij jezelf (qua uiterlijk)?

Gert-jan de Boer (34): Ik geef mezelf een 8. Mijn hele leven woog ik rond de 92 kilo, maar toen ik uit het big-brotherhuis kwam, was er 18 kilo af. Nu ben ik dik tevreden. Sindsdien ben ik ook bewuster gaan leven: ik squash, golf, loop hard en doe aerobics.

Het is wel mijn gert-jan week geloof ik. .

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5362445
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 23:10 schreef Marble het volgende:
Ik liep vandaag Mona weer eens tegen het lijf in een winkelcentrum bij mij in de buurt. Maar ze viel dan ook moeilijk te omzeilen: mevrouw heeft tegenwoordig knalgeel haar. De Shakira-look is echt helemaal in, blijkbaar.
Jemig die doet er ook alles aan om in de picture te komen he.
Wrom geen roze eig???

Btw weet iemand hoe het met Hieke is?

vrijdag 16 augustus 2002 @ 11:45:07 #72
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_5402147
Andries mag wekelijks een eigen stukje schrijven over BB in roddelblad Party.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 11:47:04 #73
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5402172
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:45 schreef marky het volgende:
Oh, hij neemt de fakkel over van Mona? Of was dat de Weekend, waar zij in schreef.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_5402908
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:47 schreef Marble het volgende:

[..]

Oh, hij neemt de fakkel over van Mona? Of was dat de Weekend, waar zij in schreef.

Mona schreef voor Weekend!!
pi_5437433
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:45 schreef marky het volgende:
Heb net zijn eerste schrijfsel gelezen.......wheehhh!!! Mijn haren gingen meteen weer overeind staan!
Hij bespreekt in deze 'collum' nl de presentatoren van de BB's.
Over Patty nadat hij eerst heeft gemeld dat hij haar een lieverd en een lekker ding vindt -voor haar leeftijd:
quote:
Wanneer je me een vraag stelt over haar presentatievaardigheden moet ik uit een ander vaatje tappen. Patty heeft het gewoon niet goed gedaan. Toegegeven, ze toonde volop emotie en medeleven en dat mag je doen ald presentator. Henny Huisman heeft daarvoor ooit de trend gezet in zijn 'Surprise show': op het eind even janken doet het altijd goed. Je mag je dus best betrokken voelen...<knipje: alle fouten van Patty op een rijtje inclusief de te strakke blousjes> Al met al geen pretje om naar te kijken. Ik denk dat Patty voldoende feedback heeft gekregen van publiek en programmamakers om in een volgend programma extra sterk terug te komen
Blèèèh!! Wát een arrogante kwal is het toch!! MeneertjeWeetHetBeter en heeft nu verstand van presentatietechnieken en kan Patty een hart onder de riem steken!!!

Kijk, dat wij hier Patty onderuit halen, is tot daar aan toe...maar dat hij zich opeens opwerpt als proffesionele criticus...dát gaat natuurlijk te ver!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')