Vergeten te vermelden: er zit één -goede- grijze (orginele) controller bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:53 schreef BIGGI het volgende:
Zitten er 2 controllers bij? Verzenden mogelijk?
Helaas! Maar deze is wel leuk (had ik initieel niet verwacht :p )quote:
Uiteraard is verzending ook mogelijk!quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef unrealbe het volgende:
Als je deze opstuurd heb ik wel intresse.
Nog interesse?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef unrealbe het volgende:
Als je deze opstuurd heb ik wel intresse.
Wat mij betreft prima! Wat jou betreft ook nog?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef Gnomestein het volgende:
Ik wil 'em wel ophalen in Arnhem, hetzij dat ik dit waarschijnlijk wel pas begin januari kan doen (lang leve een gebrek aan vrije dagen door hoog ziekteverzuim)
Hij staat nog voor je klaar, heb je nog interesse?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef Gnomestein het volgende:
Ik wil 'em wel ophalen in Arnhem, hetzij dat ik dit waarschijnlijk wel pas begin januari kan doen (lang leve een gebrek aan vrije dagen door hoog ziekteverzuim)
Hoi Gnomestein,quote:Op zondag 9 januari 2011 12:23 schreef Gnomestein het volgende:
Sorry, ik kijk niet actief op het forum.
Ik heb nog interesse en dan kom ik hem ook ophalen in Arnhem, zoals ik al eerder aangaf. Wanneer heb jij de mogelijkheid?
Hij blijft voor je beschikbaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Gnomestein het volgende:
Nee, ik ben vanavond aan het werk...
Volgende week moet ik even laten afhangen van mijn rooster... Die weet ik zaterdag
In afwachting van je reactie verblijf ik....quote:Op donderdag 13 januari 2011 03:34 schreef Gnomestein het volgende:
Ik weet van de week of ik een week vrij heb, dan wel welke dagen ik vrij ben...
Hoi, ik was even een weekendje LAN-en. Verder kan deze week s 'avonds wel behalve morgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef Gnomestein het volgende:
Sorry, ik was je even vergeten en daarvoor mijn excuses.
Hoe zit jij zondag?
Hoi, de N64 heb ik nog voor je staan.. schikt komend weekend je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:39 schreef Gnomestein het volgende:
Sorry, ik was je even vergeten en daarvoor mijn excuses.
Hoe zit jij zondag?
Zaterdag onder voorbehoud, zondag tot reistijd A'dam (vanaf Arnhem).quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:46 schreef stinow het volgende:
[..]
Hoi, de N64 heb ik nog voor je staan.. schikt komend weekend je?
Groeten,
Stijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |