Zou aan mij ook niet besteed zijn. Maar hij was erg zen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Noek het volgende:
Ja, bijzonder maar om dat nu elke keer uit te leggen.
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Ik herken 'm amper.Waar is de gekte in zijn ogen?
Zijn verdiende loon.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.
Ja! Gebroken, dat is een juiste omschrijving. Terwijl ik dacht dat niks die man kon raken, gehard door vanaf zijn vroegste jeugd al jarenlang in de nor te zitten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vond ik ook opvallend. Hij lijkt gebroken.
Hij is inmiddels 76 jaar en heeft krap aan 20 jaar van z'n leven buiten de gevangenis doorgebracht.quote:
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 76 jaar en heeft krap aan 20 jaar van z'n leven buiten de gevangenis doorgebracht.
Echt een goed boek! Wel beklemmend zo nu en dan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Ja! Gebroken, dat is een juiste omschrijving. Terwijl ik dacht dat niks die man kon raken, gehard door vanaf zijn vroegste jeugd al jarenlang in de nor te zitten.
Het zal het boek van A.F.Th. wel zijn geweest.
Ik ben bang dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.
Mooi hè die contacten met de locals! Geen cent te makken maar vriendelijk en gastvrij!quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Op Bali een goed gesprek gehad met een Hindoe die een swastika groot op zijn bovenarm had. Als statement om de heritage van dat teken duidelijk te maken en los te koppelen van nazi Duitsland.
Een bijzondere gozer was dat.
Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
dat is toch die randdebiel die de vrouw van polanski omgebracht had?
Eensch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:09 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden hem direct de stoel moeten geven.
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:10 schreef Toverheks het volgende:
Het was immers zo'n genie. Muzikaal, sociaal. En verder ook absoluut geen opportunist. Laat staan een manipulator van het onzuiverste water.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Pffff, beetje Manson lopen haten hier.
Bummert. Gelukkig had Roman the man nog wel wat anders te neuken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sharon Tate
[ afbeelding ]
Zwanger ten tijde van de moord.
Zegt ie. Hij heeft nooit het tegendeel kunnen bewijzen, toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.
ja zit nu te lezen over hem maar denk dat ik nu wel weer alles weet, was eens een doc. over hem en die meisjes die hem blind volgde.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opdracht gegeven tot. Zelf was hij er niet bij.
Hij was er niet bij. Ook niet bij de LaBianca's. Daar was ie dan wel weer goochem genoeg voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef beequeen het volgende:
Zegt ie. Hij heeft nooit het tegendeel kunnen bewijzen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |