ik hoop meequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van zulke mensen hoop je echt dat ze dan op hun eigen stoepetje een flinke smakkerd maken.
Kut, hij is fecking lelijk in paint.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb het volste vertrouwen in je, Ianst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, hij is fecking lelijk in paint.
Je gebruikt maar een beetje fantasie enzeauxHet gaat immers om het idee
Ik vind hem wel hotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., alleen wil ik het dan in grijs, roze en wit. En dat kan best want de vorm ansich is stoer genoeg.
Go hard or go home
Zo strak houden of nog tierelantijntjes eraan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind hem wel hot, alleen wil ik het dan in grijs, roze en wit. En dat kan best want de vorm ansich is stoer genoeg.
Nee, strak. Geen fratsen. Alleen een soort van trademark van jou, ergens stiekem.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo strak houden of nog tierelantijntjes eraan?
Okee, alleen de kleuren een bietje anders en dit keer in Illustrator gemaakt:quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, strak. Geen fratsen. Alleen een soort van trademark van jou, ergens stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, alleen de kleuren een bietje anders en dit keer in Illustrator gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof. Ik heb hem opgeslagen.
Nu ga ik een oud klasgenoot eens bellen voor een afspraak. Dank je wel, TAFKAI_N!
Go hard or go home
Ik wil wel foto's als hij op je pols staat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Erg tof. Ik heb hem opgeslagen.
Nu ga ik een oud klasgenoot eens bellen voor een afspraak. Dank je wel, TAFKAI_N!
Ja natuurlijk, hij wordt niet al te groot want ik wil hem kunnen verdoezelen met een armband of horloge.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's als hij op je pols staat.
Staat ook wel leuk in mijn portfolio, gok ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij wordt niet al te groot want ik wil hem kunnen verdoezelen met een armband of horloge.![]()
En dit is zeker een goede daad, goed voor 10 karmapunten.
Makkie. Hanneke woont aan de Weteringstraat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo dat is pas een wijf met ballen hahahh maar ze heeft gelijk, nu weten ze ook waar ze woond, beetje straten spotten en ik kan ook bij haar voor de deur staan.
Check 'vervolgens' ... plus ik viel zowat met de deur in huis.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt toch ook niet fietsen met zo'n kalf aan de lijn?
Er is blijkbaar vraag naar ook!quote:
'Vervolgens' was toen jij nog op de grond lag te zoeken naar een gedeelte van je gebit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Check 'vervolgens' ... plus ik viel zowat met de deur in huis.
Ik viel heel zachtjes, bijna in slow motion en heb al mijn tanden en ledematen nog.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
'Vervolgens' was toen jij nog op de grond lag te zoeken naar een gedeelte van je gebit?
Werden die beestjes vorig jaar juist niet overvoed? Zoiets staat me bij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
Moet je nou eigenlijk brood en zo op het schuurdak flikkeren voor de vogeltjes?
Of is dat eigenlijk onzin en hebben die fuckers meer dan zat te vreten?
Want dan stuur ik het wel naar de oostvaardersplassen.
O dán is vallen wel leuk hè!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik viel heel zachtjes, bijna in slow motion en heb al mijn tanden en ledematen nog.
Ik heb mijn buurman juist vorige week nog gevraagd z'n oude brood niet in de dakgoot te gooien. De hele tijd krijsende meeuwen en duiven die de hele gevel onderschijten, dat vindt niemand leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
Moet je nou eigenlijk brood en zo op het schuurdak flikkeren voor de vogeltjes?
Of is dat eigenlijk onzin en hebben die fuckers meer dan zat te vreten?
Want dan stuur ik het wel naar de oostvaardersplassen.
Mjaaaah...quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:05 schreef Gert het volgende:
Meteen denken dat het een gave is natuurlijk, en dat ik stuntman moest worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |