Okquote:
abschiessenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:27 schreef z80 het volgende:
Kan iemand die eikels van de weg halen die met zomerbanden proberen binnendoor wegen te berijden. en daarmee al het andere verkeer hinderen.
alles rijd 80KMh, zit er ineens een slak op de weg die niet harder dan 30KMh durft en de hele weg nodig heeft
Ze zijn toch verplicht in Duitsland?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:27 schreef z80 het volgende:
Kan iemand die eikels van de weg halen die met zomerbanden proberen binnendoor wegen te berijden. en daarmee al het andere verkeer hinderen.
alles rijd 80KMh, zit er ineens een slak op de weg die niet harder dan 30KMh durft en de hele weg nodig heeft
ja, maar in Nederland niet. en er rijden ook in Duitsland genoeg Nederlanders gewoon op zomerbanden in de sneeuw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn toch verplicht in Duitsland?
Kloptquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
Zelfs met zomerbanden kan je prima in de sneeuw rijden. Moet je alleen wel kunnen rijden
vind koel gebak altijd lekkerder dan warmquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Damn, die muffins zijn afgekoeld ook echt goed te eten
Dat zijn de leukste shop-actiesquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens sintcadeautjes zoeken voor mijn neefjes![]()
Niks zo lekker als een warme muffinquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind koel gebak altijd lekkerder dan warm
met echte zomer banden (dus niet de M&S banden) is het toch glibberen en glijden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
Zelfs met zomerbanden kan je prima in de sneeuw rijden. Moet je alleen wel kunnen rijden
Ik ben ziekig. Net in een van m'n allerdrukste wekenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, zo word het niks vandaag he? Waarom zijn we nou verdikkie zo traag in de SC?
Tsja, ik ga de moeite niet nemen voor die 15 dagen sneeuw in Nederland. Het kost mij sowieso vier velgen waarvan ik niet eens weet of ik ze nog kan vinden en dan nog eens de banden. Dat geld geef ik wel liever uit aan het onderhoud van de auto zelf.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
Ah nee hequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ziekig. Net in een van m'n allerdrukste wekenGewoon werken, dus
oh ik ben een drama met verjaardagenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Nee, Ross is al lang jarig geweest.
Maar ik voel me al beter dat ik continue iedereeens verjaardag hier vergeet![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik voel me al beter dat ik continue iedereeens verjaardag hier vergeet![]()
niet zoveelquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt daar dan dat je moet graven, DE
nu pas 6 gezienquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Harry Potter 6 gisteren gezien en vanavond naar HP 7.1
En gelukkig hoef ik niet met de auto de weg op
*hugs*quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
weegschaal was niet lief net![]()
dit gaat echt de verkeerde kant op. Toch nu maar vast terug op strak regime, het lukt me niet eens mijn gewicht vast te houden dus.. bah.. wordt er spontaan depressief van..
Waarom knalt Duitsland dan die boetes niet omhoog, kunnen ze ook lekker cashenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:52 schreef z80 het volgende:
[..]
ja, maar in Nederland niet. en er rijden ook in Duitsland genoeg Nederlanders gewoon op zomerbanden in de sneeuw.
onder het mom van als ze me pakken is 40¤ altijd nog goedkoper als een setje winterbanden.
vandaag ook een lijnbus van de weg zien schuiven met gladde banden.
blijkbaar is het geen enkel probleem om je klanten in gevaar te brengen.
Beterschap meisquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ziekig. Net in een van m'n allerdrukste wekenGewoon werken, dus
Ja do'hquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
*hugs*
hoe straks is je strakke regime? want je moet toch ook gewoon kunnen leven en stabiel blijven, toch?
Maak je nu niet al te druk he meis.. tis ook winter dan reageert je lichaam volgens mij ook wat sterker op koolhydraatrijk voedsel. Opletten is uiteraard wel heel goed.. maar stress ervan is ook niet goed werkt ook tegen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja do'hmaar ik blijf nu dus niet stabiel, dus dat wordt toch weer rigoureus schrappen in de KH rijke dingen en geen gevuld speculaas meer en zo. Ook niet 1x per week. Ben gewoon echt weer aan het aankomen, voel het al 2 weken gebeuren nu en het stopt niet
gefeliciteerd nog dan ISaquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Voel me momenteel echt kut anders... het mooie is er namelijk al weer afquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Maak je nu niet al te druk he meis.. tis ook winter dan reageert je lichaam volgens mij ook wat sterker op koolhydraatrijk voedsel. Opletten is uiteraard wel heel goed.. maar stress ervan is ook niet goed werkt ook tegen.
Sowieso al knap dat je al flink bent afgevallen en je ziet er hartstikke goed uit!!!!
ik gebruikte altijd hyves ter herinnering.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Potverdikkiequote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
dus dat wordt toch weer rigoureus schrappen in de KH rijke dingen en geen gevuld speculaas meer en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Maar deze week was toch de week van de poetsdrang?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja do'hmaar ik blijf nu dus niet stabiel, dus dat wordt toch weer rigoureus schrappen in de KH rijke dingen en geen gevuld speculaas meer en zo. Ook niet 1x per week. Ben gewoon echt weer aan het aankomen, voel het al 2 weken gebeuren nu en het stopt niet
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PotverdikkieDaar gaat mijn grap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
is dat ff jammer..
maar als je het nou toch stuurt, en ik beloof dat ik alleen maar proef en Thijs het laat opeten??![]()
![]()
Niet zo depressief doen. Dat heeft iedereen wel eens johquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:36 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
weegschaal was niet lief net![]()
dit gaat echt de verkeerde kant op. Toch nu maar vast terug op strak regime, het lukt me niet eens mijn gewicht vast te houden dus.. bah.. wordt er spontaan depressief van..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PotverdikkieDaar gaat mijn grap
Stuur maar door naar mij hoor, ik blijf mijn dikke kont toch wel houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerd naamgenootje![]()
Het is niet iets alleen van deze week. Ben de afgelopen 3 weken niet meer onder de 77,5 kilo gekomen terwijl ik de 76 eerder zelfs gehaald had. Was nu zelfs 79+ en ja, dat heeft wel íets te maken met de menstruatie, maar niet alles.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar deze week was toch de week van de poetsdrang?dat kan er ook sowieso mee te maken hebben
En je moet je niet depri voelen hoor, komt wel weer goed
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
is dat ff jammer..
maar als je het nou toch stuurt, en ik beloof dat ik alleen maar proef en Thijs het laat opeten??![]()
Oh dat kan ik heel goed hoor. Als ik nu besluit dat soort dingen niet te eten, dan knaag ik met alle liefde op een worteltje als alternatiefquote:
Okquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat kan ik heel goed hoor. Als ik nu besluit dat soort dingen niet te eten, dan knaag ik met alle liefde op een worteltje als alternatief
Ik weet niet waar je vandaan komt maar het kan toch zijn dat je even een plateau hebt van 76?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is niet iets alleen van deze week. Ben de afgelopen 3 weken niet meer onder de 77,5 kilo gekomen terwijl ik de 76 eerder zelfs gehaald had. Was nu zelfs 79+ en ja, dat heeft wel íets te maken met de menstruatie, maar niet alles.
Cool ende gaafquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg telefoon, maar ja, ik ben jarigIk heb een keukenmachine van Ross gekregen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkLoop ik straks naar het postkantoor ipv ze aan mijn collega's te voeren
Misschien komt het omdat ik al maanden dingen zeg als: dit zou veel beter/makkelijker/sneller gaan met een keukemachine!quote:
Maar sun (en misschien wil je me wel in elkaar meppen hierna, omdat ik me ermee bemoei), als je wilt afvallen of zelfs stabiel blijven, moet je concessies doen. Of enorm veel gaan sporten. Of in de bouw gaan werken of zo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, plateau van 77 ongeveer, al sinds augustus. Bleef keurig op gewicht, had zelfs het idee dat ik qua vorm nog steeds de goede kant op ging. Maar het gaat nu dus omhoog! Vorm zakt weer weg, buik puilt weer uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je vandaan komt maar het kan toch zijn dat je even een plateau hebt van 76?
Ik heb ook ooit de 69 gezien maar toen was ik ziek en at ik veel en veel te weinig, maar ik voelde me wel slecht toen ik dus bleef steken op 74 (waar ik nu weer heel blij mee zou zijn, maar dat is een ander verhaal)
Daarom moet ik naar het postkantoor. Dit is niet meer door de brievenbus te wurmenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoop dat ze beter over komen dan de moorkop waar ik je over vertelde
![]()
![]()
Vind het wel heel lief van je btw
Nou, dan heeft-ie iig de hint heel goed begrepenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik al maanden dingen zeg als: dit zou veel beter/makkelijker/sneller gaan met een keukemachine!
Kan het een bijwerking van de medicijnen zijn? Want dat moet je jezelf sowieso inderdaad niet de schuld geven (jezelf kut voelen gaat zeker niet helpen met afvallen)quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja, plateau van 77 ongeveer, al sinds augustus. Bleef keurig op gewicht, had zelfs het idee dat ik qua vorm nog steeds de goede kant op ging. Maar het gaat nu dus omhoog! Vorm zakt weer weg, buik puilt weer uitHet is gewoon even heel erg demotiverend. Maar goed, ik weet wel hoe het komt, dus ik ga er ook wat aan doen. Ik hoop alleen maar dat die medicijnen niet ook een rol spelen, want daar is niet zo maar wat aan te doen
Mannen en hun humorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom moet ik naar het postkantoor. Dit is niet meer door de brievenbus te wurmen
Maar ik baal wel hoorWant ik had dit serieus als leuke grap willen uithalen
Maar ja, ik wil je ook weer niet in verleiding brengen en zo
Bijwerking is bekend ja van dit medicijn: toename gewicht en toename eetlust.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan het een bijwerking van de medicijnen zijn? Want dat moet je jezelf sowieso inderdaad niet de schuld geven (jezelf kut voelen gaat zeker niet helpen met afvallen)
En weet je zeker dat je vorm wegzakt? Spieren wegen ook zwaarder dan vet
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom moet ik naar het postkantoor. Dit is niet meer door de brievenbus te wurmen
Maar ik baal wel hoorWant ik had dit serieus als leuke grap willen uithalen
Maar ja, ik wil je ook weer niet in verleiding brengen en zo
Het stomme is gewoon dat je er steeds meer voor moet gaan doen en op een gegeven moment is het gewoon niet mogelijk om dat vol te blijven houdenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude: check ff wat ik vlak na je postik hoef je dus helemaal niet te slaan
![]()
De grap is wel. dat ik heel lang echt flink afviel toen ik nog minder sportte en wél ook die blokjes kaas en wijn nam (niet dagelijks, maar regelmatig). En als ik een keer calorieën tel dan kom ik stiekem lager uit dan ik zou 'moeten' eten volgens de 'regels'.... Ik moet nu gewoon weer terug naar pakembeet april/mei, hoe ik toen at. Maar dan mét mijn extra sport dag.. dat is er door omstandigheden ook bij in geschoten de laatste weken.
Allemaal verklaarbaar dus, maar ik baal gewoon even flink nu!!
Zal er over ophouden nu verder![]()
Ik heb heel veel humor jaquote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor hequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Het stomme is gewoon dat je er steeds meer voor moet gaan doen en op een gegeven moment is het gewoon niet mogelijk om dat vol te blijven houden
dikke kans dat ze het aanbieden als ik thuis ben, mocht het morgen komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb heel veel humor ja![]()
Ik wilde dit eigenlijk ook nog aangetekend laten verzenden
Een aangezien Sunnie moet werken morgen, had ze naar het postkantoor gemoeten hiervoor
Daarom was ik ook al zo blij dat ik zo lang stabiel was, zonder er heel veel extra voor te doen. Sterker nog, ik kon een stukje de teugels laten vieren. Maar helaas heb ik dat iets te enthousiast gedaan blijkt nu..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor he
Ik zal het zo direct versturenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dikke kans dat ze het aanbieden als ik thuis ben, mocht het morgen komen![]()
Dat is die 'uitrolfase'. Het vervelende is dat het dan net lijkt alsof je dan dus gewoon zo door kan gaan, want je valt toch af? De grap is om bij stilstand het mechanisme weer in werking te zetten. Nu dus!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
De grap is wel. dat ik heel lang echt flink afviel toen ik nog minder sportte en wél ook die blokjes kaas en wijn nam (niet dagelijks, maar regelmatig). En als ik een keer calorieën tel dan kom ik stiekem lager uit dan ik zou 'moeten' eten volgens de 'regels'.... Ik moet nu gewoon weer terug naar pakembeet april/mei, hoe ik toen at. Maar dan mét mijn extra sport dag.. dat is er door omstandigheden ook bij in geschoten de laatste weken.
Ja. Shit happens! Teugels wat strakker aantrekken en niet meer zo depri doen. Die kilo's zijn er echt wel weer af te werkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daarom was ik ook al zo blij dat ik zo lang stabiel was, zonder er heel veel extra voor te doen. Sterker nog, ik kon een stukje de teugels laten vieren. Maar helaas heb ik dat iets te enthousiast gedaan blijkt nu..
Waar voor? dat je ooit moet gaan sporten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een beetje bang voor he
In het dieettopic eten ze gemiddeld rond de 1000kcal, lijkt me niet echt te veel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is die 'uitrolfase'. Het vervelende is dat het dan net lijkt alsof je dan dus gewoon zo door kan gaan, want je valt toch af? De grap is om bij stilstand het mechanisme weer in werking te zetten. Nu dus!
En die gekte rondom 'je moet niet te weinig eten', tja. Natuurlijk klopt dat als het te extreem wordt, maar je moet toch echt onder je behoefte gaan zitten om af te vallen. Dat is de hele truc.
In het dieettopic valt ook niemand af, want ja je moet niet te weinig eten hoor! .
Succes lieve dame, het komt vast goed. De knop moet even om.
Het slank-topic dan, weet ik veel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het dieettopic eten ze gemiddeld rond de 1000kcal, lijkt me niet echt te veel hoor
Maar juist de weinig waardoor ze niet afvallen
Maar goed niet mijn onderwerp om over me te praten
Wil iemand het nog over sneeuw of breien hebben?
Ik was jongquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Hemel, Sarabi, je was altijd zo snel van oordeel in de dieetclub vroeger en toen dacht ik wel eens 'je komt er misschien nog wel achter hoe moeilijk op gewicht blijven is' en nu heb je het door en vind ik het echt vervelend voor je.
Ik ken ook eigenlijk niemand die na veel afvallen stabiel is geblevenZe zijn altijd een paar jaar later weer op dieet etc.
Mijn oma heeft het me volgens mij ooit geleerd toen ik 6 was ofzo......maar sindsdien nooit meer gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
1000 kcal is ook te weinig, daar gaat je lijf van in hongerstaking.
Weet je dat ik nog nooit gepunikt heb? Echt, nog nooit. Geen idee hoe dat moet.
Komt goed! Moest het ook gewoon ff kwijt zodat ik die knop ook echt óm kan zetten.. Hik er al een week of wat een beetje tegenaan..quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is die 'uitrolfase'. Het vervelende is dat het dan net lijkt alsof je dan dus gewoon zo door kan gaan, want je valt toch af? De grap is om bij stilstand het mechanisme weer in werking te zetten. Nu dus!
En die gekte rondom 'je moet niet te weinig eten', tja. Natuurlijk klopt dat als het te extreem wordt, maar je moet toch echt onder je behoefte gaan zitten om af te vallen. Dat is de hele truc.
In het dieettopic valt ook niemand af, want ja je moet niet te weinig eten hoor! .
Sporten doen we niet aan. Dat had ik toch al voldoende duidelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar voor? dat je ooit moet gaan sporten?
vind ik stiekem ook welquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat je er prima uitziet overigens
Grote voordeel: speculaas is er nog maar een week hequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
en vooral geen dingen als koek en speculaas en zo..
Das waarquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sporten doen we niet aan. Dat had ik toch al voldoende duidelijk gemaakt?
Neem hem mee de 11equote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Sarabi het volgende:
dus de oplossing is om de weegschaal weg te gooien
Dat lijkt me wel cool.....alleen jammer dat mijn ouders hem volgens mij nog wel willen gebruikenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem hem mee de 11eDan gooien we hem van de flat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grote voordeel: speculaas is er nog maar een week heDaarna komen de kerstkransjes
Dat stadium hoop ik niet te bereikenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Isabeau het volgende:
En P, ik ken iemand die 100+ kilo woog en ook heel trots was dat hij 30 kilo was afgevallen zonder te sporten. Daar was hij echt over aan het opscheppen dat sporten helemaal niet nodig was. Hij is nu zwaarder dan ooit.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Deed ik voorheen ook heel braaf, dus ik weet nu dat ik dat best kan![]()
Zo, en jullie mogen me slaan als ik me niet aan mijn eigen woord hou!!![]()
Kan wel, als de pannenkoekjes en aardappeltjes los zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal wat anders verzinnen dan voor onze meet in januari
Geen roti. Da's waaaaaaaaaaaaay teveel kcals en koolhydraten.
in Duitsland is het meer een waarschuwing, duwtje in de goed richting.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarom knalt Duitsland dan die boetes niet omhoog, kunnen ze ook lekker cashen!
Echte liefdequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg telefoon, maar ja, ik ben jarigIk heb een keukenmachine van Ross gekregen
Die punkte werken beterquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef z80 het volgende:
[..]
in Duitsland is het meer een waarschuwing, duwtje in de goed richting.
het zelfde als een paar KM te hard rijden hier, kost maar een paar Euro.
geen parkeerschijf waar het wel moet kost slechts 5¤
in NL is het zo snel mogelijk de schatkist vullen.
ga je naar de sneeuw?quote:
quote:
Neh..ik verzin wat andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan wel, als de pannenkoekjes en aardappeltjes los zijnMaar iets anders mag ook natuurlijk! Ik kan heel goed schiften: wat wel en wat niet te eten
haha komt vast goed!! En bij jou eten schaar ik onder 'speciale gelegenheid' uiteraard, dus toetje magquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh..ik verzin wat andersOok de rest is nogal kcals en kh intensief volgens mij
en past ook beter bij mijn ideeen over een lekkere maaltijd met toetjes en zo
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha komt vast goed!! En bij jou eten schaar ik onder 'speciale gelegenheid' uiteraard, dus toetje mag![]()
Oh leuk ja!! Gister bij DWDD een en ander over gehoord. Niet iets om te volgen voor mij, maar vind het wel een super concept.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef borisz het volgende:
Voor diegenen die het intressant vinden TedX in Amsterdam --> http://tedxams.vpro.nl/
Mét de nieuwe keukenmachinequote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen wel een dieet-kook-meeting houden waar iedereen zijn beste slanke gerecht klaar maakt
* Isabeau gaat verder met huishouddingetjes
Zolang het lekkere gerechtjes zijn vind ik alles bestquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen wel een dieet-kook-meeting houden waar iedereen zijn beste slanke gerecht klaar maakt
Nou...vertel maar wanneer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
De zon breekt hier af en toe door![]()
Ik moet zo nog cadeautjes kopen voor de klas btw![]()
Toch leuk. We krijgen daar ieder jaar een bedrag voor van de ouderraad, dit jaar 50,- (meestal is het het dubbele), om een klassekadeau te kopen
Zo maar eens kijken of ik zo veel mogelijk spelletjes kan krijgen daar voor
had ik dus ook last van.. begrijp het goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voel me momenteel echt kut anders... het mooie is er namelijk al weer afKan ook een bijeffect van de medicijnen zijn.. die zouden me vrolijker moeten maken, maar als dit het resultaat is dan werkt het behoorlijk averechts
Zelfs mijn sportkleding zit niet goed meer..
Leuk Leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef DarkElf het volgende:
Mijn autootje startte als een zonnetjeen dat voor zo'n oud brikkie, ik ben trots op hem
en heb allemaal leuke cadeautjes voor mijn neefjes voor Sinterklaas gekocht
Oh leuk is datquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk Leuk
Wij zijn in afwachting van het kadootje voor Babi J's verjaardag, we hebben zo'n activiteitentafeltje besteld bij Intertoys met een hoop fijne korting
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Isabeau het volgende:
En P, ik ken iemand die 100+ kilo woog en ook heel trots was dat hij 30 kilo was afgevallen zonder te sporten. Daar was hij echt over aan het opscheppen dat sporten helemaal niet nodig was. Hij is nu zwaarder dan ooit.
Mijne ook. Pruttelt ook lekker in de kouquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef DarkElf het volgende:
Mijn autootje startte als een zonnetjeen dat voor zo'n oud brikkie, ik ben trots op hem
en heb allemaal leuke cadeautjes voor mijn neefjes voor Sinterklaas gekocht
Zelf dat werkt, alleen moet ik wel een tijdje geduld hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijne ook. Pruttelt ook lekker in de kou. Alleen ik krijg hem niet meer warm gestookt
.
Ja klopt maar ik doe het ook in goed overleg met mijn zusquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke dingen DE![]()
Ik vind cadeautjes voor kinderen altijd heel erg moeilijk. Voor mijn gevoel hebben ze altijd alles al
`quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Ja dat scheelt allemaal enorm!! Wij hebben geen eigen neefjes of nichtjes maar de kids van vrienden waar we wel eens een verjaarscadeautje voor moeten kopen. Vind het iedere keer weer een crime.. Liefst koop ik een boek, want weet dat de meeste kinderen dat niet hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik doe het ook in goed overleg met mijn zusen moet eerlijk zeggen dat mijn neefjes geen kinderen zijn die massa' s speelgoed hebben waar ze nooit naar omkijken (nou ja die ene is een baby maar je snapt wat ik bedoel). Als D ergens niet mee speelt dan ruimt mijn zus t op, en geeft t een paar maanden later weer. is hij weer helemaal blij ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
@ Sun :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
@ Sun :Oh maar dat doe ik ook wel hoor, dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat grappig he, die voorkeurenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:09 schreef DarkElf het volgende:
Oh leuk is dat
Ik heb voor kleine neefje een dierendraaitol van Vtech en voor grote neefje een sleepwagen (met auto die je kan hijsen enzo ... Hij is zo'n enórm jongetje in zijn voorkeuren) en heb nog een bijtring voor kleine neefje en voor grote neefje verf en allemaal stempels..
Jaquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
Jatoen hij net kon praten werd hij al helemaal enthousiast als hij een schepauto! zag (zo'n grote laadbakauto weet je wel?
En toen ik in t zkh lag werd er buiten druk gewerkt aan een nieuwe toestand voor radioactieve onderzoeken, dus veel beton storten enzo. Als mijn zus dan op bezoek kwam ging hij op zijn knietjes op de vensterbank zitten met zijn neus tegen het raam, onderwijl allemaal enthousiaste kreten uitslaand
Dat is ook zo!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind cadeautjes voor kinderen altijd heel erg moeilijk. Voor mijn gevoel hebben ze altijd alles al
ah ok, nou er is sms dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Isabeau het volgende:
DE, ik heb al jarenlang hetzelfde nummer, maar vergeet ook al jarenlang mijn mobiele telefoon op delader te doen
Dat werkt met Sam's speelgoed ook heel goed jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is ook zo!
Ik ruimde vaak de helft v/h bestaande speelgoed op. In zakken achter 'het schot' op de overloop ('s avonds of als ze naar school waren) en dan wisselde ik het na een paar weken weer om (of als ze ergens naar vroegen)
Als ze klein zijn lukt het prima
Vreselijk zeikwijf jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een zeurpiet kan ik zijn hethanx for listening..
De laatste die dat kreeg kon er niet zo heel goed tegen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk zeikwijf ja
Het is wel fijn om het de delen lijkt me en dan krijg je misschien ff wat ander tegengeluid van ons
Dank je welquote:
Dan neemt ze maar een andere naam en is alles andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
De laatste die dat kreeg kon er niet zo heel goed tegen.
@ Sun :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie woorden
Welnee, daar hou ik echt helemaal niet van. Ik verwacht overdag 5 mensen, ik vind het prima.quote:
Hup, naar huis jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
het werd 10 min geleden ineens zwart voor mn ogen, duizelig en nu niet lekker
Is ze nu toch weer op hoge benen vertrokken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan neemt ze maar een andere naam en is alles anders![]()
Het valt me altijd op dat jonge mensen altijd maar dingen 'moeten' van zichzelf, dingen najagen en de lat hoog leggen, terwijl eigenlijk veel in hun leven al heel goed gaat als je het bekijkt door de ogen van mensen die het fysiek en/of financiël bijv. stukken minder goed hebben.quote:
Heb jij een jetlag mss?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Is ze nu toch weer op hoge benen vertrokken?
Isa is jarig! Leuk dat het dit jaar een leuke verjaardag isGefeliciteerd!
Dank jequote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
Isa is jarig! Leuk dat het dit jaar een leuke verjaardag isGefeliciteerd!
Ja, had ik ff nodig. Gewoon meedogenloos zijn hoor dames!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vreselijk zeikwijf ja
Het is wel fijn om het de delen lijkt me en dan krijg je misschien ff wat ander tegengeluid van ons
Nou, ik heb jarenlang echt heel erg tegen de herfst/winter opgezien en werd daar oprecht heel somber (nog somberder) van. Dus noemde ik dat maar een herfstdepressie. Inmiddels besef ik dat dat eigenlijk een gewone depressie was want ik geniet nu oprecht van dit seizoen!quote:
wat fijn voor je!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb jarenlang echt heel erg tegen de herfst/winter opgezien en werd daar oprecht heel somber (nog somberder) van. Dus noemde ik dat maar een herfstdepressie. Inmiddels besef ik dat dat eigenlijk een gewone depressie was want ik geniet nu oprecht van dit seizoen!Ik vind het vroeg duister worden nu gezellig en romantisch en dat voelt ook echt zo. Niks geen somberheid in dit alles
Wijze woorden van tante Bloes! In het algemeen heb ik wel leren relativeren, maar soms...quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Het valt me altijd op dat jonge mensen altijd maar dingen 'moeten' van zichzelf, dingen najagen en de lat hoog leggen, terwijl eigenlijk veel in hun leven al heel goed gaat als je het bekijkt door de ogen van mensen die het fysiek en/of financiël bijv. stukken minder goed hebben.
Alles is relatief natuurlijk, maar het valt me wel op. Ook omdat ik zoveel 50'ers of jonger ken die al overleden zijn. Dan is het najagen/de schijnbare ontevredenheid van onbelagrijkere zaken zo zonde van je tijd en energie.
Kan ook komen door de tijd v/h jaar natuurlijk dat het sommige mensen allemaal zo zwaar valt en ik ben geen psycholoog
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De laatste die dat kreeg kon er niet zo heel goed tegen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan neemt ze maar een andere naam en is alles anders![]()
Nou, Steer en ik maakten wat opmerkingen over hardlopen en gewrichtspijn en dat dat niet handig is en zo. Dat was niet goed want ze had niet om advies gevraagd of zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ze nu toch weer op hoge benen vertrokken?
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd dat ik het nu zo anders ervaar.quote:
Neequote:
Geen excuusquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
NeeSorry
Maar ik heb je adres ook niet
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd dat ik het nu zo anders ervaar.
Weet ikquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb jarenlang echt heel erg tegen de herfst/winter opgezien en werd daar oprecht heel somber (nog somberder) van. Dus noemde ik dat maar een herfstdepressie. Inmiddels besef ik dat dat eigenlijk een gewone depressie was want ik geniet nu oprecht van dit seizoen!Ik vind het vroeg duister worden nu gezellig en romantisch en dat voelt ook echt zo. Niks geen somberheid in dit alles
Hey beloof jij aan iedereen mosselen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet ikKom ze anders een keer gewoon proeven hier in Delluf
Doen we gelijk de mosselen erbij
Mijn adres wel. Dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
NeeSorry
Nee, dat is iets tussen P en mijquote:
Ik kan me dat heel erg goed voorstellen.. Ik weet nog dat ik 2 jaar terug nauwelijks last van somberheid had in de winter (mooie vrieskou helpt me daar goed bij trouwens, zon!) en dat was een verademing. Helaas kwam er daarna een flinke voorjaarsvermoeidheid achteraan, en ik ben er nog lang nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Des te beter!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Ook al zo fijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb me ook neergelegd bij mijn sombere inslag.
En op het moment dat ik dat deed, werd het ineens een stuk minder zwaar allemaal![]()
komt ook door mijn huidige relatie, deze man snapt het tenminste allemaal![]()
Ik heb heel lang rondgelopen met sterke gevoelens van falen, spijt, mislukking, verdriet, mezelf heel lelijk en dik vinden (ook toen ik 69 kg woog) en vooral denken dat ik alle kansen in het leven had laten lopen. Sinds ik probeer te genieten van wat ik nu heb en wat er nu is en niet zoveel meer terug blik, maar naar de toekomst kijk (en mezelf vooral niet vergelijk met anderen!) zijn de meeste van die gevoelens gewoon weg en voel ik me stukken gelukkiger. Er zijn toekomstplannen, ik zit best lekker in mijn vel en het leven is mooiquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me ook neergelegd bij mijn sombere inslag.
En op het moment dat ik dat deed, werd het ineens een stuk minder zwaar allemaal![]()
komt ook door mijn huidige relatie, deze man snapt het tenminste allemaal![]()
Jup! Rotzakken zijn het, die hormonen!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:58 schreef Bluezz het volgende:
Sun het gaat altijd met periodes die stemmingswisselingen als het in je systeem zit. En dan wordt e.e.a. hormonaal ook nog eens versterkt. Kut hormonen![]()
Amen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
En het is reuze fijn om een vent te hebben die je begrijpt
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey beloof jij aan iedereen mosselen?
Ik ben ook heel benieuwdquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Jup! Rotzakken zijn het, die hormonen!!![]()
Maar goed, pilletjes en slaapcentrum FTW (hoop ik)
Heb gebeld en krijg eerst een vragenlijst om in te vullen en terug te sturen. Daar gaat een neuroloog naar kijken en dan wordt er een afspraak gemaakt. Ben benieuwd..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
En het is reuze fijn om een vent zooi FOK!-kers te hebben die je begrijpt
Er zijn anders wel heel erg veel fokkers waar ik geen snars van snapquote:
Mijn adres heb je wel!quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeSorry
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn anders wel heel erg veel fokkers waar ik geen snars van snap
Ja. Ze zijn al opquote:
Maar ik heb het over julliequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn anders wel heel erg veel fokkers waar ik geen snars van snap
Yeah babyquote:
Zie antwoord aan Bluezzquote:
Wandel zequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga de sneeuw/zon eens in! Met Sammie lopen en daarna met de auto een rondje speelgoedwinkels..
Ging-ie toch al niet want hij moet zo nodig naar die blonde chick in Belgie werd mij gister duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Op? Nou dan komt de mr ook niet langs natuurlijk
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ging-ie toch al niet want hij moet zo nodig naar die blonde chick in Belgie werd mij gister duidelijk gemaakt
Zo had ik het ook niet opgevat hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
troost je, hij stopt niet eens bij mijn of zijn zus dus tis niet persoonlijk
weet ik tochquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo had ik het ook niet opgevat hoor
quote:
Ja rode linzensoep met veel kruiden en kipfilet , en bak er wat naanbrood bij met koriander denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En wat ga je vanavond voor lekkere dingen eten
Oh wacht ff..een lekker soepje geloof ik he?
Fijn dat het zo goed met je gaat Isaquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn toekomstplannen, ik zit best lekker in mijn vel en het leven is mooi![]()
het gaat beter. ben niet meer zo duizelig gelukkig. houden zo hoop ik want vnv Gaga!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb heel lang rondgelopen met sterke gevoelens van falen, spijt, mislukking, verdriet, mezelf heel lelijk en dik vinden (ook toen ik 69 kg woog) en vooral denken dat ik alle kansen in het leven had laten lopen. Sinds ik probeer te genieten van wat ik nu heb en wat er nu is en niet zoveel meer terug blik, maar naar de toekomst kijk (en mezelf vooral niet vergelijk met anderen!) zijn de meeste van die gevoelens gewoon weg en voel ik me stukken gelukkiger. Er zijn toekomstplannen, ik zit best lekker in mijn vel en het leven is mooi![]()
Misschien wat gezonder eten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik eet vnv denk een broodje bal of worst in de Ahoy
[ Bericht 9% gewijzigd door PdeHoog op 30-11-2010 14:08:02 ]"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Foute opmerking, Den_Haagquote:
Ik raad het je persoonlijk echt af. Niet om het ongezonde, maar omdat ze echt niet te vreten zijn daarquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
ik eet vnv denk een broodje bal of worst in de Ahoy
haha dat sowieso, maar ik bedoel te zeggen dat dat het enige is in Ahoy denk wat betreft avondetenquote:
oja geen idee. ik associeer Ahoy en voetbalstadions met broodjes bal. maar puik ideequote:Op dinsdag 30 november 2010 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik raad het je persoonlijk echt af. Niet om het ongezonde, maar omdat ze echt niet te vreten zijn daar.
Geen idee waar je parkeert, maar Zuidplein is er tegenover. Dan is de Mac nog beter.
Er zit van alles op Zuidplein. Hoewel ik niet weet tot hoe laat het open is. Maar een La Place zit er iig, wat broodjes zaken en wat snelle vreetschuren zoals McDonalds en Bram Ladage.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja geen idee. ik associeer Ahoy en voetbalstadions met broodjes bal. maar puik idee
Anders krijgt hij ook de wind van voren van je, net als Peequote:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anders krijgt hij ook de wind van voren van je, net als Pee
thanks! ligt eraan of we tijd hebben. vertrekken om 18u vanuit Leiden en om 19.30u worden in Ahoy' verwacht. ligt beetje aan de drukte/gladheid dus. LaPlace zou het beste zijn maar we mogen zeker van daar geen eten meenemen en in Ahoy' opeten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit van alles op Zuidplein. Hoewel ik niet weet tot hoe laat het open is. Maar een La Place zit er iig, wat broodjes zaken en wat snelle vreetschuren zoals McDonalds en Bram Ladage.
Beter te doen dan Ahoy. Die toko is vreselijk.
*Trekt stiekum de stekker uit de kerstlampjes van peequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Verder "vrede op aarde, lang leve kerst, bla bla bla "
* PdeHoog ziet de kerstboom zonder lampjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Trekt stiekum de stekker uit de kerstlampjes van pee
Klinkt goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:19 schreef DarkElf het volgende:
Zo eens lunch maken, heb zin in roerei met bieslook
echt? Joh gekkerd! Als je wilt verplaatsen moet je t zeggen hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had trouwens een betaalde foto-opdracht kunnen hebben 18 decemberMaar ja...DE's boekenkast trekt toch meer
DE en mr. DE trouwens ook
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? Joh gekkerd! Als je wilt verplaatsen moet je t zeggen hoor
oeh! Nou ik voel mij vereerd hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb al nee gezegd
Het was een gala-feest bij een waterpolo-club. Twee uurtjes. Allemaal vrouwen in gala-jurk
De verwachtingen gaan nu echt zwaar omhoog hequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh! Nou ik voel mij vereerd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De verwachtingen gaan nu echt zwaar omhoog he
Je krijgt gewoon wat de pot schaft, niets bijzonders hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Geen moeite meequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon wat de pot schaft, niets bijzonders hoor![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen moeite meezeker niet gezien de normale pot bij jou
quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Anders krijgt hij ook de wind van voren van je, net als Pee
heb ik P. wel eens de wind van voren gegeven?quote:
kiprolladequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Boodschappies binnen.
Straks ga ik DIT maken, nu staat golfer een groentensoepie te maken.
Mijn laarzen ook opgehaald bij de schoenenjuwelier, op de zijkant hakken zaten strips rondom op die loslieten, die heeft ie er af gehaald en netjes geschuurd. Voor 3 eur kan ik de winter weer door
Nou het is al minstens 100 jaar geleden dat ik het gegeten heb, kan het me niet eens herinnerenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
kiprolladelekker kruidig vind ik dat
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Ga je nou Elfs boekenkast fotograferen Pee, of snap ik iets niet
Nou ja...niet dat ik onder de indruk was hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
heb ik P. wel eens de wind van voren gegeven?
niet dat ik weet maar wat goed van mezelf hahahah
Hij gaat in de boekenkast neuzen naar ideetjes voor kookboeken en met de mr ouwehoeren (misschien mag ik ook wel wat zeggen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Ga je nou Elfs boekenkast fotograferen Pee, of snap ik iets niet
Mazzel Sunnyquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz: 3x raden wat ik net bij de poelier heb gekocht
![]()
Stom, wilde de deur op slot draaien toen ik weg ging, breekt toch zo de sleutel afZette niet eens kracht
Gelukkig restje er met een tang uit kunnen peuteren. Morgen maar even een nieuwe laten maken (had ik net geen zin in..)
Hij is klaar schat. Je kunt eten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Boodschappies binnen.
nu staat golfer een groentensoepie te maken.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij gaat in de boekenkast neuzen naar ideetjes voor kookboeken en met de mr ouwehoeren (misschien mag ik ook wel wat zeggen!) en ik voeder ze ondertussen
Ja was al even bang dat het een groot probleem zou worden. Viel mee dus. Heb ook meteen gemerkt dat bij ons slot je wel nog gewoon aan de andere kant een sleutel er in kan steken (deed ik om het restje er weer een beetje uit te duwen zodat ik grip had met de tang). Maar toch fijn dat het er uit is.quote:
ouderwets maar lekker en lekker sappig vind ik hetquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou het is al minstens 100 jaar geleden dat ik het gegeten heb, kan het me niet eens herinneren
Dus leek me wel weer eens leuk ism dit receppie.
Die van ons kwam ook van de dorpspoelier. Geen idee wat er verder in zit. Ook een beetje te veel gekocht (bijna 1kg), maar wat over blijft verwerken we in een salade of als broodbeleg.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz: 3x raden wat ik net bij de poelier heb gekocht
![]()
ik leer het ooit welquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja...niet dat ik onder de indruk was hoor
of ik kom een keer langs om alles op te etenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van ons kwam ook van de dorpspoelier. Geen idee wat er verder in zit. Ook een beetje te veel gekocht (bijna 1kg), maar wat over blijft verwerken we in een salade of als broodbeleg.
praatjes jongeman! jij hebt nooit ergens tijd voorquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of ik kom een keer langs om alles op te eten
idd, als broodbeleg is al lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van ons kwam ook van de dorpspoelier. Geen idee wat er verder in zit. Ook een beetje te veel gekocht (bijna 1kg), maar wat over blijft verwerken we in een salade of als broodbeleg.
over een paar maanden welquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
praatjes jongeman! jij hebt nooit ergens tijd voor
gezond eten hequote:Op dinsdag 30 november 2010 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of ik kom een keer langs om alles op te eten
nog zo jong en nu al iedere dag middagdutjes nodigquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou thuis gaan studeren maar heb net een dutje gedaaneven een dagje zo mag wel maar niet langer want dan ga ik mezelf zo zielig voelen
ik heb het ook best goed gedaan hoorquote:
Soempia's oid?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ouderwets maar lekker en lekker sappig vind ik het
baas geeft me hete zoutjes uit Indonesië. eet er een paar en nu heb ik dus een vissmaak in mn bek.. zegt ie niet ff erbij dat er visaroma inzit
Die dingen zijn altijd te veel voor 2, maar goed te gebruiken als lunch ja. Dat was hier ook het planquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ken ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
"Nan Salero" staat op de verpakking
Niet nodig, maar vind het wel heerlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog zo jong en nu al iedere dag middagdutjes nodig
klinkt beter dan deze hier. zijn ook pittig, zeg maar gerust heet. mn porien springen openquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ken ik nietSoempia's wel
Dat waren een soort van eenhapsloempia-achtige dingen. Goed spul. Lekker pittig ook
gelukkig maar, anders zou ik me zorgen makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet nodig, maar vind het wel heerlijk
En sowieso niet iedere dag (hoogstens de helft)
Hier nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:45 schreef DarkElf het volgende:
Potverdikkie wat ruikt het hier lekker!!!
Ik scrollde ff in noodvaart door alles heen maar even deze quote van dude 'liken'quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Duderella het volgende:
[..]
quote:
Ja hier ook. Bulgari pour Homme.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:45 schreef DarkElf het volgende:
Potverdikkie wat ruikt het hier lekker!!!
geen idee hoe dat ruikt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hier ook. Bulgari pour Homme.
Zal ik er nog ff over doorgaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
maak je een foto als hij af is? ben benieuwdquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gaat het straks ook lekker ruikenMaar eerst een bakkie thee zetten
![]()
Vanaaf de opwindmuis afmakenVerven is goed gelukt.
Alsof je een fles 7-UP over je heen hebt gegotenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee hoe dat ruikt!
hier ruikt het vooral naar veel kruiden
Oh, nou .. ja. Dat klinkt.. heel ... zoet vooralquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alsof je een fles 7-UP over je heen hebt gegoten
Klein beetje zoet, niet mierzoet. Verdunde 7-Upquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh, nou .. ja. Dat klinkt.. heel ... zoet vooral
*grinquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klein beetje zoet, niet mierzoet. Verdunde 7-Up
FF, wat voor weegschaal hebben jullie? 3 KG erbij en dan weer 1.5 KG eraf klinkt als een brakke weegschaal. Digitale? Welk merk?quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had ik dus ook last van.. begrijp het goed
maar eindelijk stabiliseert het zich weer. eergisteren normaal gegeten en gisteren veel gegeten en toch ineens 1,5 kg eraf. nu steek ik op 1,5 kg gewichtstoename (door de meds, kan niet anders) en daar kan ik wel mee leven. ik hoop dat het bij jou ook op een gegeven moment gaat zakken maar deze dagen zullen niet leuk zijn als je mijn posts over gewichtstoename had gelezen
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:02 schreef DarkElf het volgende:
Mopperpee let je op? Tis bijna sluitingstijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |