Okquote:
abschiessenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:27 schreef z80 het volgende:
Kan iemand die eikels van de weg halen die met zomerbanden proberen binnendoor wegen te berijden. en daarmee al het andere verkeer hinderen.
alles rijd 80KMh, zit er ineens een slak op de weg die niet harder dan 30KMh durft en de hele weg nodig heeft
Ze zijn toch verplicht in Duitsland?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:27 schreef z80 het volgende:
Kan iemand die eikels van de weg halen die met zomerbanden proberen binnendoor wegen te berijden. en daarmee al het andere verkeer hinderen.
alles rijd 80KMh, zit er ineens een slak op de weg die niet harder dan 30KMh durft en de hele weg nodig heeft
ja, maar in Nederland niet. en er rijden ook in Duitsland genoeg Nederlanders gewoon op zomerbanden in de sneeuw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn toch verplicht in Duitsland?
Kloptquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
Zelfs met zomerbanden kan je prima in de sneeuw rijden. Moet je alleen wel kunnen rijden
vind koel gebak altijd lekkerder dan warmquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Damn, die muffins zijn afgekoeld ook echt goed te eten
Dat zijn de leukste shop-actiesquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens sintcadeautjes zoeken voor mijn neefjes![]()
Niks zo lekker als een warme muffinquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind koel gebak altijd lekkerder dan warm
met echte zomer banden (dus niet de M&S banden) is het toch glibberen en glijden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
Zelfs met zomerbanden kan je prima in de sneeuw rijden. Moet je alleen wel kunnen rijden
Ik ben ziekig. Net in een van m'n allerdrukste wekenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, zo word het niks vandaag he? Waarom zijn we nou verdikkie zo traag in de SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |