quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:51 schreef Clan het volgende:
@ Cobra, ik heb een topic geopend met die achterkanten, dit is maar her begin, komen binnenkort meer.
Geen excuus, haha, nee, neem je tijd, jij werkt, ik nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:55 schreef Sine_Pari het volgende:
Was je niet vergeten, maar zoals gezegt moet even wachten tot me maat terug is.
Helloquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen allenen Cobra
Weer heel aangekomen op het werk!
Negat, Stap net uit het vliegtuig. Warme top had geen overbodige luxe geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:26 schreef Sine_Pari het volgende:
Ligt de rest nog in zijn rukbunker (haar vingerkistje)?
Done en gereageerd en die jongen begint met een behoorlijk verkeerde instelling met solliciteren als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:05 schreef Cobra4 het volgende:
Whehe, deze moeten jullie even lezen: KMA Fysiek Zwaar??
hehe dat klinkt bekend!! Ikzelf heb ook op de KL dagen gestaan en idd, de verbindingsdienst loopt iedereen altijd voorbij omdat het niet interessant en stoer is. Tis alleen jammer dat ons defensie apparaat tegenwoordig gewoonweg niet functioneerd zonder verbindingen. De infanterie in het voorterrein is erg stoer, ze doen alleen vrij weinig als ze niet met een hoger net kunnen lullen of vuursteun oid aan kunnen vragen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 01:22 schreef Clan het volgende:
[..]
De psychologische testen lijken hem geen probleen, waarna een zin volgt 'ik ben bang' voor de fysieke testen.
Tja, dan ga je psychologisch al de mist in.
Ik had vroeger een collega wiens zoon altijd het leger wilde ingaan, die heeft het nog geen anderhalf jaar volgehouden, en dat was niet fysiek. Ik denk dat je een beetje een 'hardheid' moet hebben voor defensie, en vooral 'psychisch' het is zeker 'stoer' om iemand in uniform te zien, maar daar draait het werk niet om. Wat je op die landmachtdagen allemaal ziet is leuk 'machtsvertoon', maar werk wat ook belangrijk is zoals computers en computersystemen is blijkbaar saai, en daar zie je niemand. In Oirschot zag ik een paar jaar terug een jonge korporaal ( Verbinding ) die voor een EZB zat, en niemand die hij zijn werk kon tonen. Vond ik een beetje sneu om te zien, dus ik liep op hem af en vroeg wat zijn functie was, hij mij alles uit leggen, liet me de kabels zien, ik zeg tegen hem, die hadden wij in de zestiger jaren ook al, en als de boer die kapot had gereden kon je de breuk gaan zoeken, en ieder onderdeel had zijn eigen kleur, Artillerie natuurlijk zwart rood. De jongeman fleurde meteen op. Had zich volgens mij de hele dag verveeld, maar die jeugd kijkt alleen naar tanks, helikopters, pantserwagens, dat straalt wat uit.
Is toch wel een verkeerd beeld wat ze van de organisatie hebben, natuurlijk trek je geen mensen met saaie administratie, maar zou eens goed zijn dat ze dat ook inzien, het is veel in de boeken zitten, afzien en niet opgeven.
Klopt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:46 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
hehe dat klinkt bekend!! Ikzelf heb ook op de KL dagen gestaan en idd, de verbindingsdienst loopt iedereen altijd voorbij omdat het niet interessant en stoer is. Tis alleen jammer dat ons defensie apparaat tegenwoordig gewoonweg niet functioneerd zonder verbindingen. De infanterie in het voorterrein is erg stoer, ze doen alleen vrij weinig als ze niet met een hoger net kunnen lullen of vuursteun oid aan kunnen vragen.
Ging perfect met die kwartiermutsen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:05 schreef Pumatje het volgende:
Die petjes.. echt ordinair gewoon.
Beetje denken rond te kunnen lopen met zo'n ding.
Het USMC doet het vooral heel erg lijken alsof iedereen bij hun een turbo infanterist is, vooral deze is wat dat betreft vrij ernstig:quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Pumatje het volgende:
enne betreft die recruiting in de VS.
je wilt er bijna bijhoren..bij dat clubbie.. doen ze echt netjes.
Elk beroep zie je in onderstaand filmpje bijna, Bestuurders, pantserinfanterie,Genie,Hondegeleiders,Brandweer,Geneeskundigen etc.
aan de andere kant, ze slaan de plank ook vaak zo mis.
Voor het Amerikaanse Marine korps kan maar beter eens een boek gaan lezen betreft recruitment ads
dat is de bekende, dat is gewoon achterlijk en belachelijk.. kom op.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Vortix het volgende:
[..]
Het USMC doet het vooral heel erg lijken alsof iedereen bij hun een turbo infanterist is, vooral deze is wat dat betreft vrij ernstig:
De reclames worden toch aangepast aan de doelgroep?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dat is de bekende, dat is gewoon achterlijk en belachelijk.. kom op.
Dat is een veredeld stukje uit de power rangers ofzo....
US army doet dat veel netter..
Airforce en navy zijn allebij ook beetje dom daarin.. kinderlijk.
Muah, afgezien van een paar a-hua reclames zitten er ook hoopjes goede tussen:quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:14 schreef Pumatje het volgende:
Voor het Amerikaanse Marine korps kan maar beter eens een boek gaan lezen betreft recruitment ads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |