Nee Microsoft faalt pas op het moment dat ze derde partijen niet in de gelegenheid stellen om een WHQL certificering te halen voor hun drivers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das hetzelfde als zeggen dat microsoft faalt, omdat derden brakke driver-ondersteuning levert.
Op je iPad draait het vast allemaal fantástisch, sterker: er is vast al een sneeuw app!quote:
Nee, dat is het niet. Maar omdat je duidelijk onder de invloed bent van drugs of zoiets zal ik je er mee weg laten komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das hetzelfde als zeggen dat microsoft faalt, omdat derden brakke driver-ondersteuning levert.
Jij bent de expert ik kan het weten!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee Microsoft faalt pas op het moment dat ze derde partijen niet in de gelegenheid stellen om een WHQL certificering te halen voor hun drivers.
Die vergelijking gaat dus niet op.
Dus voor jou hadden ze beter de Owl Post kunnen realiseren i.p.v. de Howlers?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij jullie werkt het in ieder geval nog een béétje, hier flikkert de stroom er continu af
Lekker rustig dagje zo, dat dan weer wel
Mooi!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
Maar kom op, ik ga m'n energie niet in de banner steken. Als er een nummertje moet worden veranderd daarentegen: I'm your man!
Wacht even ... jij had er toch heel veel over te zeggen? Dan maakt dat toch van jou de expert, volgens je redenatie van gisteren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij bent de expert ik kan het weten!
Vertel het de bankrekening van Gates maar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens faalt Microsoft per definitie, maar dat terzijde.
Jij faalt dubbel omdat je iets probeert te verklaren waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent de expert ik kan het weten!
Ik ben alleen blij als leek dat ik geen last heb van die sneeuwstorm! Dus wat het ook doet, ik doe het goed
AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
Duisenberg doet aangifte tegen PowNews
RIJSWIJK - Gretta Duisenberg heeft maandag aangifte gedaan tegen het programma PowNews van de omroep PowNed. Ze beticht verslaggever Rutger Castricum van smaad en laster. Dat heeft Duisenberg maandagavond gemeld op de website www.stopdebezetting.com.
Ha ha ha , dat was best leuk ja, die Rutger; "'wij dachten, dat is toch voor een antisemiet wel een lekkere dag"![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)angifte__.html?p=3,1
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij jullie werkt het in ieder geval nog een béétje, hier flikkert de stroom er continu af
Lekker rustig dagje zo, dat dan weer wel
Want?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel het de bankrekening van Gates maar!
Hoe hoog was iedere order?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Marrije het volgende:
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanToen maar even met de winkel gebeld, blijkt dat ze nu 55 orders hebben van mij en dat betalingen automatisch geincasseerd worden als de storing is opgelost
Nou ik zag hier vanochtend nog gewoon iemand posten die ads blockt en dat zelfs op het forum verkondigt, dus zo streng is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens dat het iets te maken heeft met ADBLOCKER mensen detecteren en elimineren ofzo.
Dat is niet zo mooi maar je bent iig een doorzetter!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanToen maar even met de winkel gebeld, blijkt dat ze nu 55 orders hebben van mij en dat betalingen automatisch geincasseerd worden als de storing is opgelost
Nee, door alle machines die we gelijkertijd gebruiken en de schoonmaakster die wil stofzuigenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door die banner?
Ik zie weer een topic voor het altruïstische subforum.
Ik weet niets van computers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... jij had er toch heel veel over te zeggen? Dan maakt dat toch van jou de expert, volgens je redenatie van gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |