Wacht even ... jij had er toch heel veel over te zeggen? Dan maakt dat toch van jou de expert, volgens je redenatie van gisteren?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij bent de expert ik kan het weten!
Vertel het de bankrekening van Gates maar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens faalt Microsoft per definitie, maar dat terzijde.
Jij faalt dubbel omdat je iets probeert te verklaren waar je geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent de expert ik kan het weten!
Ik ben alleen blij als leek dat ik geen last heb van die sneeuwstorm! Dus wat het ook doet, ik doe het goed
AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
Duisenberg doet aangifte tegen PowNews
RIJSWIJK - Gretta Duisenberg heeft maandag aangifte gedaan tegen het programma PowNews van de omroep PowNed. Ze beticht verslaggever Rutger Castricum van smaad en laster. Dat heeft Duisenberg maandagavond gemeld op de website www.stopdebezetting.com.
Ha ha ha , dat was best leuk ja, die Rutger; "'wij dachten, dat is toch voor een antisemiet wel een lekkere dag"![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)angifte__.html?p=3,1
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij jullie werkt het in ieder geval nog een béétje, hier flikkert de stroom er continu af
Lekker rustig dagje zo, dat dan weer wel
Want?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel het de bankrekening van Gates maar!
Hoe hoog was iedere order?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Marrije het volgende:
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanToen maar even met de winkel gebeld, blijkt dat ze nu 55 orders hebben van mij en dat betalingen automatisch geincasseerd worden als de storing is opgelost
Nou ik zag hier vanochtend nog gewoon iemand posten die ads blockt en dat zelfs op het forum verkondigt, dus zo streng is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens dat het iets te maken heeft met ADBLOCKER mensen detecteren en elimineren ofzo.
Dat is niet zo mooi maar je bent iig een doorzetter!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
over storing gesproken, de bank heeft een storing en ik wilde online een betaling doen, kreeg ik telkens een foutmelding, dat het niet beschikbaar was en dat ik het later nog eens moest proberen. Dat heb ik 55 x gedaanToen maar even met de winkel gebeld, blijkt dat ze nu 55 orders hebben van mij en dat betalingen automatisch geincasseerd worden als de storing is opgelost
Nee, door alle machines die we gelijkertijd gebruiken en de schoonmaakster die wil stofzuigenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door die banner?
Ik zie weer een topic voor het altruïstische subforum.
Ik weet niets van computers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht even ... jij had er toch heel veel over te zeggen? Dan maakt dat toch van jou de expert, volgens je redenatie van gisteren?
Die faalt nietquote:
Je redenatie van gisteren volgend, had je dus eigenlijk stil moeten blijven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niets van computers.![]()
Die moderne fratsen interesseert de mensheid eik geen moer.
Je hebt gewoon 55 keer een nieuwe laptop besteld omdat Danny dat zei?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef Marrije het volgende:
jawel hoor, die van mij haalde de 100%
Gert, Gert, Gert...quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik zag hier vanochtend nog gewoon iemand posten die ads blockt en dat zelfs op het forum verkondigt, dus zo streng is het allemaal niet.
Hey.. er wordt niet "zomaar" wat "gebitcht" hè.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:31 schreef Laysa het volgende:
nah...Ondanks de uber gezwellige sfeer hier ga ik even wat anders doen....Bitch lekkers verder met zn alle![]()
En dat maal 55?quote:
Er staat dan ook met zn alle gertjelief...niemand uitgezonderdquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey.. er wordt niet "zomaar" wat "gebitcht" hè.
Maar ga effe lekker met de blote voetjes in de sneeuw en kom zo weer een bakkie doen dan. Ik heb een uitstekende crema mét gevulde spekelulaas!
Ik heb geen idee. Ik onthoud nooit welke onzin ik uitkraam. Apart dat anderen dat wel doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je redenatie van gisteren volgend, had je dus eigenlijk stil moeten blijven?
mijn kindjes hebben hoognodig moonboots nodig. 't Zijn wel hele leukjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt gewoon 55 keer een nieuwe laptop besteld omdat Danny dat zei?
had vanmorgen al powned gezien, hoe hij dat bloemetje achter liet voor haar, maar ze heeft wel ballen hoor, hoppa deur dichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
Duisenberg doet aangifte tegen PowNews
RIJSWIJK - Gretta Duisenberg heeft maandag aangifte gedaan tegen het programma PowNews van de omroep PowNed. Ze beticht verslaggever Rutger Castricum van smaad en laster. Dat heeft Duisenberg maandagavond gemeld op de website www.stopdebezetting.com.
Ha ha ha , dat was best leuk ja, die Rutger; "'wij dachten, dat is toch voor een antisemiet wel een lekkere dag"![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)angifte__.html?p=3,1
Oooo... gelukkig is er nog iemand bij de les!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, Gert, Gert...
Stel dat één van de verzetsleden zich openbaar "out" en we zouden hem/haar meteen tegen de muur zetten, dan verstoppen de anderen zich toch nog beter?
We laten ze eerst dénken dat het veilig is om toe te geven en er voor uit te komen en dan over een maand: PAF! RAZZIA! Alle verraders in één klap van ons forum VERNICHTEN!1!!!!
Dan weet ik dus vanaf nu helemaal zeker dat ik je niet au serieux moet nemen. Dat vermoeden bestond al, maar altijd prettig om het bevestigd te krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb geen idee. Ik onthoud nooit welke onzin ik uitkraam. Apart dat anderen dat wel doen.
Ja da's waar. Ik ga vast koffie zetten!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er staat dan ook met zn alle gertjelief...niemand uitgezonderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |