Kut, goed punt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Noek het volgende:
[..]
True! Ik mis de homo's wel in je betoog.
Ja, naar buiten kijken bijvoorbeeld. Of koop een sneeuwbol.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
maar volgens mij zijn er best veel, zeer makkelijke, "lichte" alternatieven voor een beetje sneeuw in een bannert?
Er zitten er ook bij met oude rammelbakken (single core, 1 gb ram).quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Had het al aangevuld: 2.5 ghz hier.
maar iedereen heeft tegenwoordig toch wel 2 zo'n beetje?
En je verwacht dat Danny daar rekening mee zou moeten houden? Zodra het conform de richtlijn van de bekende opmaaktaaltjes geprogrammeerd is, is het eigenlijk zijn probleem niet meer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want iedereen heeft exact dezelfde pc en hardware?
Kom op man, ik hoop dat je net wakker bent ofzo, dit niveau dom lullen had ik niet van je verwacht
Serieus
Maak een custom banner van een plaatje ingezoomd op iemands haar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik wil helemaal geen sneeuw in mijn banner. Ik heb een abo zodat ik mijn eigen banner heb en die wordt nu verneukt door lelijke sneeuw.
Ja, dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zitten er ook bij met oude rammelbakken (single core, 1 gb ram).
46% voor een bannert is volgens mij echt belachelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef hondjes het volgende:
Ik zie de pieken gaan van 2% naar 46%.
Is dat erg of normaal
Je doet me denken aan dat stel dat speeltjes uit Kinder Suprise spaart.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, naar buiten kijken bijvoorbeeld. Of koop een sneeuwbol.
Die spaarde ik vroeger, bij 83 ben ik gestopt.
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou goed, dan hebben ze er dus in ieder geval "iets" aan gedaan.
Het kan verder uiteraard aan mij liggen, ik ben hier niet de expert (_!_!_!_! ) maar volgens mij zijn er best veel, zeer makkelijke, "lichte" alternatieven voor een beetje sneeuw in een bannert?
1,67 ghz, 512 mb ram!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Had het al aangevuld: 2.5 ghz hier.
maar iedereen heeft tegenwoordig toch wel 2 zo'n beetje?
oh er komen dingen tevoorschijn waar ik maar niet op klik, heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
ctrl alt del, taakbeheer starten en dan prestaties. Dan zie je een curve.
Wat een lulkoek, dan nog kun je iets onnodig cpu intensief programmeren (of code copy pasten van een site en denken dat deze goed in elkaar steekt).quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je verwacht dat Danny daar rekening mee zou moeten houden? Zodra het conform de richtlijn van de bekende opmaaktaaltjes geprogrammeerd is, is het eigenlijk zijn probleem niet meer.
Ik was 8. Toen was ik alleen een stelletje met onze hond Karel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Dementor het volgende:
Je doet me denken aan dat stel dat speeltjes uit Kinder Suprise spaart.
Ik post in januari wel weer.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef Gert het volgende:
Ik heb alleen to-taaaaaal geen zin om me er verder mee bezig te houden.
Nou da's ongeveer 2.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Toverheks het volgende:
oh hoeveel energie het me kost maakt me niet uit, net zoals er eentje zei van de week dat mijn nieuwe plasma tv meer energie kost per jaar, heb echt zoiets van ja zal wel zo wezen maar ik kijk en internet prima.
Euh, JA!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En je verwacht dat Danny daar rekening mee zou moeten houden?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, JA!?
wtf!?_!_!_!_!_!_!
Het is toch in ZIJN best interest als er zoveel mogelijk mensen op zijn WEBSITEVANHETJAAROMG zitten? Dan doet ieder normaal mens er toch voor zorgen dat zoveel mogelijk verschillende pc's/craptops/homo's* normaal over de site kunnen surfen?
Sorry hoor, misschien moet iemand je nog even voorzien van een bakkie ECHTE koffie ofzo
*Noek, gezien?
Das hetzelfde als zeggen dat microsoft faalt, omdat derden brakke driver-ondersteuning levert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, JA!?
wtf!?_!_!_!_!_!_!
Het is toch in ZIJN best interest als er zoveel mogelijk mensen op zijn WEBSITEVANHETJAAROMG zitten? Dan doet ieder normaal mens er toch voor zorgen dat zoveel mogelijk verschillende pc's/craptops/homo's* normaal over de site kunnen surfen?
Sorry hoor, misschien moet iemand je nog even voorzien van een bakkie ECHTE koffie ofzo
*Noek, gezien?
Ik heb vermoedens dat het iets te maken heeft met ADBLOCKER mensen detecteren en elimineren ofzo.quote:
Door die banner?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij jullie werkt het in ieder geval nog een béétje, hier flikkert de stroom er continu af
Lekker rustig dagje zo, dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |