Ja inderdaad, fuck al die teringlijers die er last van hebben. Jij voelt niets dus bestaat het probleem niet.quote:
ctrl alt del, taakbeheer starten en dan prestaties. Dan zie je een curve.quote:
Lul nou niet zo dom, want dat jij er geen last van hebt, maakt het geen gezeik om niks.quote:
Volgens mij hebben ze het ook zo gefixt dat als je de banner niet meer in beeld hebt, hij niets meer "doet" dus ook geen CPU "verbruikt". Geen idee, vanochtend happerde de hele zooi bij mij nogal om de sneeuw op gang te krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb nu FOK en politiekstream open, maar echt nergens last van, en heb toch echt wel de goedkoopste pc die er is dus ik snap het niet ik kijk ook steeds naar de sneeuwbanner maar het blijft gewoon doorsneeuwen bij mij.
Hoho!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Noek het volgende:
Lul nou niet zo dom, want dat jij er geen last van hebt, maakt het geen gezeik om niks.
Ik zei het leuker, met meer scheldwoorden en buitenlanders!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Lul nou niet zo dom, want dat jij er geen last van hebt, maakt het geen gezeik om niks.
Al niet iedereen er last van heeft dan is dit in ieder geval niet de bron van het kwaad. Anders zou iedereen er last van hebben lijkt me?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja inderdaad, fuck al die teringlijers die er last van hebben. Jij voelt niets dus bestaat het probleem niet.
Net als die aardbevingen en die overstromingen, ik had nergens last van dus wat janken die teringbuitenlanders nou eigenlijk?
Niet iedereen heeft dezelfde processor, meneer de expert.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al niet iedereen er last van heeft dan is dit in ieder geval niet de bron van het kwaad. Anders zou iedereen er last van hebben lijkt me?
Heb dat zojuist even getest. CPU stijgt naar 20 a 30% mét banner en zakt weer naar onder de 10 zonder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het ook zo gefixt dat als je de banner niet meer in beeld hebt, hij niets meer "doet" dus ook geen CPU "verbruikt".
Want iedereen heeft exact dezelfde pc en hardware?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al niet iedereen er last van heeft dan is dit in ieder geval niet de bron van het kwaad. Anders zou iedereen er last van hebben lijkt me?
Percentueel gezien verschilt het (natuurlijk) per processor type/model.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat zojuist even getest. CPU stijgt naar 20 a 30% mét banner en zakt weer naar onder de 10 zonder.
Ik heb echt een oude laptop en die flikker ik echt niet zomaar weg vanwege een banner.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Laysa het volgende:
Misschien ligt het aan jullei browwser...Ik roep ook maar wat...maar hier hebben we dr seriues geen last van
Ach hij gaf net al af op senseo terwijl hij het zelf ook drinkt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want iedereen heeft exact dezelfde pc en hardware?
Kom op man, ik hoop dat je net wakker bent ofzo, dit niveau dom lullen had ik niet van je verwacht
Serieus
Nou goed, dan hebben ze er dus in ieder geval "iets" aan gedaan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb dat zojuist even getest. CPU stijgt naar 20 a 30% mét banner en zakt weer naar onder de 10 zonder.
Die banner moet in de banquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb echt een oude laptop en die flikker ik echt niet zomaar weg vanwege een banner.![]()
Dus ik weet wel zeker dat ik een oude rammelbak heb. Maar het is wel een lieve.
Maar ik heb net de stofzuiger op het ding gezet. Kijken of die dan wat minder heet wordt.
Oh oeh aaargh.
True! Ik mis de homo's wel in je betoog.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei het leuker, met meer scheldwoorden en buitenlanders!
Animated gifje of flash zou al schelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou goed, dan hebben ze er dus in ieder geval "iets" aan gedaan.
Het kan verder uiteraard aan mij liggen, ik ben hier niet de expert (_!_!_!_! ) maar volgens mij zijn er best veel, zeer makkelijke, "lichte" alternatieven voor een beetje sneeuw in een bannert?
Had het al aangevuld: 2.5 ghz hier.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Percentueel gezien verschilt het (natuurlijk) per processor type/model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |