Ik ben voornamelijk een stil iemandquote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar jij zal ook geen engerd zijn hoor OV
mwa ik was dat ook op mijn 15e en nu ben ik een losbandig dingquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk een stil iemand
Maar ik begin al wat meer te schreeuwen enzoquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik was dat ook op mijn 15e en nu ben ik een losbandig ding
stoute jongenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik begin al wat meer te schreeuwen enzo
was ik ook tot mijn 17e ofzo toen ben ik blijven zitten en moest ik wel vrienden maken dus opzich werl goed voor mequote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk een stil iemand
Moet je eens vragen aan de mensen die in NL in de file stondenquote:
stoute meid!quote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bweheheh inderdaad jaquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik werk nu, en dan heb ik veel klantencontact dus dan kan ik ook niet verlegen zijn, is ook wel goed voor mijquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
was ik ook tot mijn 17e ofzo toen ben ik blijven zitten en moest ik wel vrienden maken dus opzich werl goed voor me
Sneeuw.quote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sneeuw![]()
er ligt hier 3 cm, gelukkig is het opgehouden
quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je eens vragen aan de mensen die in NL in de file stonden
Woensdag en donderdag overdag -7 met ene gevoelstemperatuur van -15.quote:
tegen kou kan je je tenminste gelukkig kleden, als het bloedje heet is kan je moeilijk alles uittrekkenquote:
Die gaan dan met open raam toch met elkaar praten?quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je eens vragen aan de mensen die in NL in de file stonden
Gezellig. Of liedjes zingenquote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die gaan dan met open raam toch met elkaar praten?
doe ik wel altijd dan zwaai ik naar ze vanaf mn scooter en dan draaien hen hun raampje open en dan hebben we een conversatiequote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die gaan dan met open raam toch met elkaar praten?
Gelukkig heb ik met jou veel leukere conversatiesquote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe ik wel altijd dan zwaai ik naar ze vanaf mn scooter en dan draaien hen hun raampje open en dan hebben we een conversatie
Ja, leuk, een jas aan trekken in huis.quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tegen kou kan je je tenminste gelukkig kleden, als het bloedje heet is kan je moeilijk alles uittrekken
Vraag je dan ook of die gene op Fok! zit?quote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe ik wel altijd dan zwaai ik naar ze vanaf mn scooter en dan draaien hen hun raampje open en dan hebben we een conversatie
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag overdag -7 met ene gevoelstemperatuur van -15.
in huis hebben we een kachelquote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, leuk, een jas aan trekken in huis.
Ja uiteraard!quote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vraag je dan ook of die gene op Fok! zit?
Kijk er naar uitquote:
Hoezo??quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Oceanview het volgende:
CC kun je me ophalen met de scooter?
Omdat het kanquote:
haha ja je woont natuurlijk kilometers verder weg ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omdat het kan
nah kverveel me en weet niet veel te zeggen
Ja, ik ook, maar niet in het hele huis. In de slaapkamer hebben we er ook eentje, maar zelfs dan vriezen de ramen van binnen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in huis hebben we een kachel
[..]
Ja uiteraard!
[..]
Kijk er naar uit
Amsterdam en jij Amstelveen toch?quote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja je woont natuurlijk kilometers verder weg ofzo
Damnquote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amsterdam en jij Amstelveen toch?
Welke film?quote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja daar was ik ook, ging naar de bios
Ervaring zie ik?quote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
CCis naar sinterklaas en het grote pakjesmysterie geweest !
Nee ik mag Sinterklaas nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
CCis naar sinterklaas en het grote pakjesmysterie geweest !
Vaker achter je kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja hoe weet je dat eigenlijk?
mag ik nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
ik zit aan de gevulde speculaas
Deel!?quote:Op maandag 29 november 2010 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Nee. wegens de bezuinigingenquote:
jij hebt een chocolademeisje!quote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. wegens de bezuinigingen
Ja en zondag een gevulde chocolademeisjequote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt een chocolademeisje!
quote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en zondag een gevulde chocolademeisje
Lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Deel 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Van buiten wit en van binnen wit?quote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en zondag een gevulde chocolademeisje
ik weet wie de vriend van CC is!quote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hebt een chocolademeisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van buiten wit en van binnen wit?![]()
heb je een perser dan?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet wie de vriend van CC is!Die doet het in de winter goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Sinaasappelperserquote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja
[..]
heb je een perser dan?
lekker iddquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet wie de vriend van CC is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de perfecte man
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Genadequote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan krijg je met mij te maken!
Micchasquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
Negers negers, jullie hebben alweer 2 topics volgespamd
Goedenavond![]()
een goedenavond Herr Michhasquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
Goedenavond![]()
Welterustenquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
Goedenavond![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
Goedenavond![]()
Hoi!quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Michhas het volgende:
Goedenavond![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Sorryquote:
quote:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent niet goed bij je pan
quote:
Vragen mag altijdquote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef Michhas het volgende:
CC en PD, mag ik jullie een vraagje stellen?
Vraag maarquote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef Michhas het volgende:
CC en PD, mag ik jullie een vraagje stellen?
ja al sinds 29 oktoberquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een stelletje? Official?
Good morningquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zijn jullie nou een stelletje? Official?
Ooh ja?quote:
Waarom niet sinds 28 oktober? Op mijn verjaardag zou dat awesome zijn namelijk.quote:
1 maandquote:
quote:
What thequote:
Shut up foolquote:
tja het kon niet andersquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom niet sinds 28 oktober? Op mijn verjaardag zou dat awesome zijn namelijk.
1 maand is nog niet zo heel veelquote:
Maar alsnog?quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
1 maandDat is in feite nog niks
Dat is wel leuk om te vieren vind ik altijd. Een maand, een half jaar, een heel jaar en dan iedere jaar.quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
1 maandDat is in feite nog niks
Het is wel leuk hoorquote:
dankje Michquote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
What theDat heb ik dus allemaal gemist omdat ik er 's avonds amper ben
Anyway, congrats
[..]
Shut up fool
1 jaar en 15 dagen is ook altijd leukquote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te vieren vind ik altijd. Een maand, een half jaar, een heel jaar en dan iedere jaar.
hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
1 jaar en 15 dagen is ook altijd leuk
Why?quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
What theDat heb ik dus allemaal gemist omdat ik er 's avonds amper ben
Anyway, congrats
[..]
Shut up fool
Hoerzo?quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon.. Is toch leukLekker samen met je lover enzo
dan vier ik het elke weekquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
dus je bent alleen samen met je lover om het jaar en de 15 dagen?quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Au revoirquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ga douchen en dan naar bed
doei
Slaap lekker maatquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef tdrone het volgende:
doei
Truste Schatjequote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef tdrone het volgende:
doei
Slaapzequote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef tdrone het volgende:
doei
Nee, elke dagquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus je bent alleen samen met je lover om het jaar en de 15 dagen?
Byequote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef tdrone het volgende:
doei
Ja elke dag jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, elke dagMaar een jaar en 15 dagen is ook leuk
en een jaar en 16 dagen, en 17 dagen
ow oke, ik snap hetquote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik het elke dag vier, dan ben ik wat geld kwijt. Dat je iedere dag moet genieten, dat geloof ik prima.quote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja daar ging het ook om denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik het elke dag vier, dan ben ik wat geld kwijt. Dat je iedere dag moet genieten, dat geloof ik prima.
Ja, maar bij mij ging het om het vieren.quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar ging het ook om denk ik
hehe ik ook niet meer en na gister helemaal niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga elke week naar CC toe. Ik zou geen week over kunnen slaan
Hehehe wederzijdsquote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ik ook niet meer en na gister helemaal niet meer
Jij gaat het dan vijfen?quote:
ja lekker is dat ik had 2 tienen gehaald bij engels geeft die doos iedereen een 6 omdat niemand op niveau zitquote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Michhas het volgende:
Alleen maar tienen, net als op school
Voor 'biologie' krijg je van mij een 10quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja lekker is dat ik had 2 tienen gehaald bij engels geeft die doos iedereen een 6 omdat niemand op niveau zit
haha er zit ook steeds zo'n assistent bij,.quote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voor 'biologie' krijg je van mij een 10
die assistenten toch ookquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha er zit ook steeds zo'n assistent bij,.
Jij kijkt niet eng als je wat aan mij vraagtquote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hij kijkt altijd zo eng als ie wat aan me vraagt
haha ja ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij kijkt niet eng als je wat aan mij vraagtIk zie het aan je 'vragende' ogen
Bij ons moest hij uitleggen gevaren bij seks en condooms enzo en de leraar had daar geen zin in omdat ie homo wasquote:Op maandag 29 november 2010 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hij kijkt altijd zo eng als ie wat aan me vraagt
Seks is vies, begin er nooit aanquote:Op maandag 29 november 2010 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij ons moest hij uitleggen gevaren bij seks en condooms enzo en de leraar had daar geen zin in omdat ie homo was
quote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Seks is vies, begin er nooit aan
Yes motherquote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dan zie je zo'n naakt persoon voor je liggen met her en der beharingquote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ikquote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dan zie je zo'n naakt persoon voor je liggen met her en der beharing
Braaf Stuartquote:
Dat is dan wel weer lief!quote:
Zit er haar op een lichaam?quote:
En heb hem gebruiktquote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Braaf Stuart
[..]
Dat is dan wel weer lief!
[..]
Zit er haar op een lichaam?
Nee gevuld met iets andersquote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gevuld met water en naar een meisje gegooid ??
Ik ga het hier niet over jouw lichaam hebbenquote:
Werkt hij als hoerquote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef Michhas het volgende:
Ik kreeg laatst 100 condooms van mijn huisgenootHij had er 200 gratis gekregen
Okee gezellig!quote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee gevuld met iets andersen naar een meisje gegooid
Mijn lichaam is inderdaad privebezit jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga het hier niet over jouw lichaam hebbenDat is privé
Nee grapjequote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee gezellig!
[..]
Mijn lichaam is inderdaad privebezit ja
alsof je 450 euro krijgt echt fantastischquote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar je hebt dus al seks gehad?
hoe voelt dat nou?
quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
alsof je 450 euro krijgt echt fantastisch
Neu, ik weet ook niet waar hij ze van hadquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neu, ik weet ook niet waar hij ze van hadKwam ineens met een doos condooms aanzetten en flikkerde de helft bij mij neer.
Prima
quote:
Ze hebben hun mond vol?quote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef Oceanview het volgende:
Waarom zijn PD en CC ineens zo stil?
Niets. Gewoon een dag. Niets bijzonders. Wachten tot we weer weekend hebbenquote:
Oke.quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets. Gewoon een dag. Niets bijzonders. Wachten tot we weer weekend hebben
Ja hequote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
Heey wat leuk, onze smilies draaien gelijktijdig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dit topic lijkt niet meer te leven. Ik ga ook nog niet echt slapenquote:
Mag ik bij je komen wonen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dit topic lijkt niet meer te leven. Ik ga ook nog niet echt slapen
Zou je in Londen willen wonen danquote:
Natuurlijk. Dat accent van die mannen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je in Londen willen wonen dan![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat accent van die mannen.![]()
![]()
Ja, het magquote:Op maandag 29 november 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Dat is een goede reden toch? Dus, het mag?
Ehm, de kat kan niet meekomen vrees ikquote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yay.![]()
Ik neem ook mijn katje mee en ben er over een weekje.
NOESSSSSquote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, de kat kan niet meekomen vrees ik
Ja, goed ideequote:Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Nou vooruit dan maar, dan ga ik wel elk weekend terug om mijn katje te zien.
Goed hoor. Het is maandag dus weinig spannends eigenlijk. Et toiquote:
Ach ik mag niet klagen, heb Almere heen en terug overleefdquote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed hoor. Het is maandag dus weinig spannends eigenlijk. Et toi
Nee, alleen in het noorden van Engeland en Schotland really. Hier vooralsnog niet. Gelukkigquote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen, heb Almere heen en terug overleefd
FOrs wat sneeuw in de UK zag ik. Daar ook?
beter. Momenteel draaien we bij ons op de zaak een groot ERP project en er komen er een aantal uit de UK (Leeds airport of Manchester) en die zaten al te twijfelen of ze wel konden komenquote:Op maandag 29 november 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, alleen in het noorden van Engeland en Schotland really. Hier vooralsnog niet. Gelukkig
Daar zal best wel sneeuw liggen jaquote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter. Momenteel draaien we bij ons op de zaak een groot ERP project en er komen er een aantal uit de UK (Leeds airport of Manchester) en die zaten al te twijfelen of ze wel konden komen
Maar ik vind sneeuw leuk, om te zien
Verder heb ik een pesthekel aan die rotzooi
dat dusquote:Op maandag 29 november 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal best wel sneeuw liggen ja
Van mij hoeft het ook niet. Hele hele land raakt in paniek (UK en NL) bij een paar vlokken sneeuw en alles duurt gelijk 25x langer
Je verwoord het uitstekend zo. Voor de kinderen is het leuk en verder is het alleen maar lastigquote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
Vind het leuk voor de kinderen, maar verder heb ik er alleen maar last van
God beware ons dat we weer zo'n pokkewinter krijgen als de vorige
Hi Koen!quote:
heb je hier geloof ik 1x 's avonds een keer tegelijk met mij gespotquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Hi Koen!Had ik jou al meegemaakt hier??
Ahhh vandaar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je hier geloof ik 1x 's avonds een keer tegelijk met mij gespot
Verder ben ik vaak een late-evening sjetter
af en toe roep ik tijdens het werk wel eens wat her en der als er niet continue mensen achter me staanquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh vandaar!Ik kom hier alleen overdags
Ahh vandaar, nou dan zie ik je vanzelf nog wel eensquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe roep ik tijdens het werk wel eens wat her en der als er niet continue mensen achter me staan
aan jouw postgeschiedenis te zien is die kans binnen GRTDOJW vrij grootquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh vandaar, nou dan zie ik je vanzelf nog wel eens
Ja, ik kom verder haast helemaal nergens joh..quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan jouw postgeschiedenis te zien is die kans binnen GRTDOJW vrij groot
ben hier week terug verzeild geraakt, normaal is de TAL SC mijn thuisbasis. Maar het is hier zeker ook gezellig en op sommige momenten een stuk drukkerquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:01 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, ik kom verder haast helemaal nergens joh..Vind het alleen hier gezellig..
Ja vooral smiddags!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben hier week terug verzeild geraakt, normaal is de TAL SC mijn thuisbasis. Maar het is hier zeker ook gezellig en op sommige momenten een stuk drukker
Daarom ben ik maar op tijd vertrokken vanochtend.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:11 schreef NBT het volgende:
volgens mij zit iedereen vast in de sneeuw
Auwwwwwquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:11 schreef NBT het volgende:
Ik ben gister trouwens keihard onderuit gegaan!
Ja, heel verstandig maar volgens mij was het vanmorgen ook al wat drukker dan normaal, achja..quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar op tijd vertrokken vanochtend.
Gisteren om 18:00 Almere-Zoetermeer gereden, deed er 2 uur over via allerlei binnen en omwegen....
Viel me nog reuze mee
Ja dat was echt Lame!quote:
je hebt nog geluk dat die mafkezen je zagen, voor hetzelfde geld was er 1 doorgeredenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat was echt Lame!Ik had heel veel pijn, en fietste huilend verder! .. ik lag in de koplampen van de automobilisten!
Ze waren boos aan het toeteren dat ik aan de kant moest, maar ik lag daar met pijn!
stelletje mafkezen!
Daar heb je wel een punt ja! Maar je kan moeilijk om mij heen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt nog geluk dat die mafkezen je zagen, voor hetzelfde geld was er 1 doorgereden
heb m'n best gedaan Utrecht en Amsterdam te vermijden, reed via allerlei kruip-door sluip-door wegenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, heel verstandig maar volgens mij was het vanmorgen ook al wat drukker dan normaal, achja..
2 uur? dat valt inderdaad mee als je hier hoort hoelang mensen in de file hebben gestaan!
Dat kan 2 dingen betekenenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja! Maar je kan moeilijk om mij heen!
Was daar wel gestrooid? of ging je daar ook traaag!?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb m'n best gedaan Utrecht en Amsterdam te vermijden, reed via allerlei kruip-door sluip-door wegen
haha ik bedoel heel wat andersquote:
overal was eigenlijk wel enigsids gestrooid, viel meestal met 50-80 te rijden, en da's harder dan stilstaan in de filequote:Op dinsdag 30 november 2010 08:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Was daar wel gestrooid? of ging je daar ook traaag!?
Ja dat is nog te doen, zo kom je tenminste ergens!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overal was eigenlijk wel enigsids gestrooid, viel meestal met 50-80 te rijden, en da's harder dan stilstaan in de file
ik ga eens eenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat is nog te doen, zo kom je tenminste ergens!
Koffie haalse/drinkse/genietse!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga eens eenscoren, ben aardig dorstig
Hee Hups!quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een welkom![]()
Ik ga even mn auto opwarmen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |