Ik ben voornamelijk een stil iemandquote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar jij zal ook geen engerd zijn hoor OV
mwa ik was dat ook op mijn 15e en nu ben ik een losbandig dingquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk een stil iemand
Maar ik begin al wat meer te schreeuwen enzoquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik was dat ook op mijn 15e en nu ben ik een losbandig ding
stoute jongenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar ik begin al wat meer te schreeuwen enzo
was ik ook tot mijn 17e ofzo toen ben ik blijven zitten en moest ik wel vrienden maken dus opzich werl goed voor mequote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk een stil iemand
Moet je eens vragen aan de mensen die in NL in de file stondenquote:
stoute meid!quote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bweheheh inderdaad jaquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik werk nu, en dan heb ik veel klantencontact dus dan kan ik ook niet verlegen zijn, is ook wel goed voor mijquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
was ik ook tot mijn 17e ofzo toen ben ik blijven zitten en moest ik wel vrienden maken dus opzich werl goed voor me
Sneeuw.quote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sneeuw![]()
er ligt hier 3 cm, gelukkig is het opgehouden
quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je eens vragen aan de mensen die in NL in de file stonden
Woensdag en donderdag overdag -7 met ene gevoelstemperatuur van -15.quote:
tegen kou kan je je tenminste gelukkig kleden, als het bloedje heet is kan je moeilijk alles uittrekkenquote:
Die gaan dan met open raam toch met elkaar praten?quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je eens vragen aan de mensen die in NL in de file stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |