Uiteindelijk vergaan ook botjes..quote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo? net hier nagevraagd en botjes blijven hoor ik hier ook
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik geloof dat ik (ergens anders) voortleef
Daar geloof ik ook inquote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De experts bij jou zitten er naast. Het duurt lang, maar ook botten vergaan uiteindelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo? net hier nagevraagd en botjes blijven hoor ik hier ook
niemand weet het, ik geloof het alleenquote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Laatste post:
[..]
Uiteindelijk vergaan ook botjes..
[..]
Hoe weet je dat?
zeg niks over experts maar ik vroeg het gewoon... er gaan wel duizenden jaren overheen...quote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De experts bij jou zitten er naast. Het duurt lang, maar ook botten vergaan uiteindelijk.
Nou, wat doe je dan moeilijk over de rest?quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niemand weet het, ik geloof het alleen
Je weet dat graven geruimd worden na een x aantal jaren?quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeg niks over experts maar ik vroeg het gewoon... er gaan wel duizenden jaren overheen...
Ik bedoel dat je fysisch niet meer bestaat. Over de rest zijn de meningen al duizenden jaren verdeeld.quote:Op maandag 29 november 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ging erover of ik echt dood was of levend begraven werd.......quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, wat doe je dan moeilijk over de rest?
ja natuurlijk maar wat doen ze dan met je botten?quote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je weet dat graven geruimd worden na een x aantal jaren?
ik geloof dat ik mijn lichaam nodig heb om voort te leven. vraag me niet hoe en is ook geen discussie over mogelijk over dit maar ik geloof hierinquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je fysisch niet meer bestaat. Over de rest zijn de meningen al duizenden jaren verdeeld.
Je kan je ook laten invriezen, hé is dat geen goed idee?
Over het algemeen checken ze wel even of je dood bent hoor..quote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ging erover of ik echt dood was of levend begraven werd.......
Lekker.. paar bij elkaar geraapte botjes.. daar heb je toch niets aan?quote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mijn lichaam nodig heb om voort te leven. vraag me niet hoe en is ook geen discussie over mogelijk over dit maar ik geloof hierin
Balsemen dan maar, het is je enige kansquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mijn lichaam nodig heb om voort te leven. vraag me niet hoe en is ook geen discussie over mogelijk over dit maar ik geloof hierin
of invriezen of plastinerenquote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Balsemen dan maar, het is je enige kans
Dat geloofden ze in het oude Egypte ook.quote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je weet wel dat je je organen dan kwijt bent héquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je je organen dan kwijt bent hé
Ja, en ook daar horen we nooit meer iets vanquote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat geloofden ze in het oude Egypte ook.
En dan nog zo'n chemisch goedje door je aderenquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
door de neus met die hersenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |