Omdat EF ook zo vaak loopt te verbeterenquote:
wie is EF?quote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat EF ook zo vaak loopt te verbeteren
Maar dat zijn mij/ik fouten, daar erger ik mij aan, niet aan typo'squote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat EF ook zo vaak loopt te verbeteren
Elmofanquote:
Ja maar we zitten niet in de klasquote:Op maandag 29 november 2010 20:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar dat zijn mij/ik fouten, daar erger ik mij aan, niet aan typo's
Buiten de klas moet je het ook wetenquote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar we zitten niet in de klas
Klopt, maar er zijn ergere dingen waar je je druk om kan maken. Iedereen maakt fouten.quote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Buiten de klas moet je het ook weten
ik maak ze aan een stuk doorquote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ergere dingen waar je je druk om kan maken. Iedereen maakt fouten.
Nee, ik koop tijdens Sinterklaas kruidnoten in voor het hele jaar.quote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alweer? krijg je na sinterklaas geen afkickverschijnselen?
zo heb je geld teveel ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik koop tijdens Sinterklaas kruidnoten in voor het hele jaar.
Kilozakken van de jumboquote:Op maandag 29 november 2010 20:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, ik koop tijdens Sinterklaas kruidnoten in voor het hele jaar.
Vandaar dat hij zijn rekening van ¤ 76 niet kan betalenquote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo heb je geld teveel ofzo?
Nee, kruidnoten te weinig.quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo heb je geld teveel ofzo?
quote:Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zijn rekening van ¤ 76 niet kan betalen
Je moet Telfort niet de schuld geven. Dat is nogal kortzichtig. Je bent genaaid door dat sms-aanbied-meukquote:
Mijn ISP is Telfortquote:
telfort biedt het toch aan?quote:Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet Telfort niet de schuld geven. Dat is nogal kortzichtig. Je bent genaaid door dat sms-aanbied-meuk
En Telfort bood dat aan, dat abbonement dat ik nam, was van Telfort, Telfort haalt die webpagina uit de lucht, en telfort veranderd mijn contract.quote:Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je moet Telfort niet de schuld geven. Dat is nogal kortzichtig. Je bent genaaid door dat sms-aanbied-meuk
Je kan ook flink genaaid worden door al die sms ringtones bedrijven.quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
telfort biedt het toch aan?
Ga naar een rechtswinkel. Ze mogen niet zomaar het contract veranderen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En Telfort bood dat aan, dat abbonement dat ik nam, was van Telfort, Telfort haalt die webpagina uit de lucht, en telfort veranderd mijn contract.
ja daar weet ik alles vanquote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan ook flink genaaid worden door al die sms ringtones bedrijven.
kloptquote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar doe ik echt niet aan meequote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
We hebben geen bewijzen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga naar een rechtswinkel. Ze mogen niet zomaar het contract veranderen.
Dit dus.quote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en je contract dan?
Het is en blijft contractbreuk
Die was online ofzo, dat heeft mijn pa geregeld.quote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en je contract dan?
Het is en blijft contractbreuk
slimme pa heb je,. nooit iets online afsluitenquote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die was online ofzo, dat heeft mijn pa geregeld.
Een contract is een contract. Online of niet. Er is voor dat contract getekend, dus hebben beide partijen rechten en plichten gedurende de periode dat het contract geldig is.quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die was online ofzo, dat heeft mijn pa geregeld.
Nee joh.quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat heb je wel vaker he Lutje?
Okay, jeeej.quote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet sarcastisch.![]()
Sorry.
Dat weet ik ook wel, en dat kan je heel erg mooi zeggen, maar als we zo'n ding aangaan, verliezen we die gewoon. Daar kan je echt geen fuck aan doen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Een contract is een contract. Online of niet. Er is voor dat contract getekend, dus hebben beide partijen rechten en plichten gedurende de periode dat het contract geldig is.
Die 'nee joh' was ook sarcastisch.quote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je dacht ook dat ik je niet mocht
volgende keer opletten en je laten informeren bij een winkelquote:Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, en dat kan je heel erg mooi zeggen, maar als we zo'n ding aangaan, verliezen we die gewoon. Daar kan je echt geen fuck aan doen.
Je verliest sowieso als je het niet probeert. Telfort staat echt niet boven de wet of zo.quote:Op maandag 29 november 2010 20:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, en dat kan je heel erg mooi zeggen, maar als we zo'n ding aangaan, verliezen we die gewoon. Daar kan je echt geen fuck aan doen.
Nee, we hebben het al geprobeerd, een vriend van mijn vader is bedrijfsadvocaat, die was laatst ook op bezoek, even naar gekeken en die zei al meteen iets van dat je daar niks aan kon doen, of een rechtzaak aangaan, maar dat gaan wij niet doen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je verliest sowieso als je het niet probeert. Telfort staat echt niet boven de wet of zo.
Dat is klote. Zo zie je maar weer dat KPN (waar telfort onder valt) veel te veel macht heeft. Maar dat geldt ook voor andere grote ondernemingen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, we hebben het al geprobeerd, een vriend van mijn vader is bedrijfsadvocaat, die was laatst ook op bezoek, even naar gekeken en die zei al meteen iets van dat je daar niks aan kon doen, of een rechtzaak aangaan, maar dat gaan wij niet doen.
sterkte ermeequote:Op maandag 29 november 2010 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, we hebben het al geprobeerd, een vriend van mijn vader is bedrijfsadvocaat, die was laatst ook op bezoek, even naar gekeken en die zei al meteen iets van dat je daar niks aan kon doen, of een rechtzaak aangaan, maar dat gaan wij niet doen.
Volgens mij kost de rechtzaak zelf al meer dan het bedrag dat hij verloren heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet? niet geschoten is altijd mis..
nee klopt, maar hoe dan ook beter opletten als je weer een abonnement gaat afsluitenquote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar schieten zonder pijlen of met een kapotte boog gaat niet.
Gast, toen we het abbo afsloten, hebben we alles doorgelezen. We zijn gewoon genaaid, en we kunnen er niks aan doen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee klopt, maar hoe dan ook beter opletten als je weer een abonnement gaat afsluiten
Ze is een damequote:Op maandag 29 november 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gast, toen we het abbo afsloten, hebben we alles doorgelezen. We zijn gewoon genaaid, en we kunnen er niks aan doen.
Nee oke, zoek het nu maar uit dan ik weet het ook nietquote:Op maandag 29 november 2010 20:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gast, toen we het abbo afsloten, hebben we alles doorgelezen. We zijn gewoon genaaid, en we kunnen er niks aan doen.
Latexquote:
Jij bent mijn droom die werkelijkheid is gewordenquote:
O nee hij weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Wat ben jij een romanticus.quote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij bent mijn droom die werkelijkheid is geworden
OPROTTEN MAN!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Hoezo?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
OPROTTEN MAN!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent best wel een muts hihihihquote:
Hoezo?quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent best wel een muts hihihih
wel een lieve mutsquote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent best wel een muts hihihih
Zo doe je weleens hoor gekke mallerdquote:
Dankjequote:
Ik vind het wel gezellig hoorquote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ligt het aan mij of is het een stuk gezelliger hier?
voor Stuart altijdquote:
Ja ik ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig hoor
je hoort er gewoon bij hequote:
Hehehequote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ligt het aan mij of is het een stuk gezelliger hier?
Deze SC is ook wel okequote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef L.no het volgende:
Wat een liefde hier.
Daarom vind ik deze sc tof.
Zolang iedereen normaal doet wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef L.no het volgende:
Wat een liefde hier.
Daarom vind ik deze sc tof.
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
PD is HT in bed aan het lokken
En ik alleen jouquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Owja jij naait alleen Micha
quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Owja jij naait alleen Micha
Jup, zelfs jij en PD blijven hier plakken door de tofheid.quote:
Er zijn altijd goede en slechte tijden.quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zolang iedereen normaal doet wel ja
Lief? Ik noem het gewoon normaalquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik tochik alleen jou
[..]
Lief van je
Stiekem kwam ik terug voor de meet. maar jouw theorie is ook goedquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, zelfs jij en PD blijven hier plakken door de tofheid.
[..]
Er zijn altijd goede en slechte tijden.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef L.no het volgende:
Er zijn altijd goede en slechte tijden.
Nou en alsnog is het lief, helemaal als je er zo uit zietquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lief? Ik noem het gewoon normaal
Nu snap ik er niks meer vanquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en alsnog is het lief, helemaal als je er zo uit ziet
laura?quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil Laura hier in de SC zien PD
Was dat een belediging?quote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en alsnog is het lief, helemaal als je er zo uit ziet
Yayquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stiekem kwam ik terug voor de meet. maar jouw theorie is ook goed
Ja die met dat fietsjequote:
Oooh zijquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja die met dat fietsje![]()
Ik zag haar vandaag weer op school, ik ging constant stuk
Juist. alleen is deze sc veel leuker dan die soap.quote:
Precies.quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu snap ik hemJij denkt dat ik zomaar kan kiezen met wie ik wanneer naar bed wil?
omg dat dat ding in mijn klas zitquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Oordeel beste mensen:
[ afbeelding ]
Kassa bij alsjeblieft.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo? ze staan toch voor je in de rij?
Nee, ik ben goede vrienden met veel meiden, ik heb het (denk ik) wel door als ze wat met me willenquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo? ze staan toch voor je in de rij?
Een 8 voor die tieten.quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Oordeel beste mensen:
[ afbeelding ]
Ik wil jouw geile stem weleens via de intercom horenquote:
De rest zie ik niet zo duidelijk en haar gezicht helemaal niet.quote:
Nee ik klink vercracktquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil jouw geile stem weleens via de intercom horen
AH intercom:quote:
ja de klanten: Wtfquote:Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
AH intercom:
"ooh Robin aaaah neuk me!!!"
Hehehequote:
tja ik ga haar hyves niet verspreiden en haar nummer al helemaal nietquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef L.no het volgende:
[..]
De rest zie ik niet zo duidelijk en haar gezicht helemaal niet.
Dan ben ik toch even je klant?quote:
Hoi mopquote:
Voor mijn 2e baan?quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben ik toch even je klant?(niet fout denken
)
Que? Ik vroeg er ook niet naar. Ik beoordeelde haar.quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik ga haar hyves niet verspreiden en haar nummer al helemaal niet
ja via hyves kan je haar beoordelen of niet? ze heeft foto'squote:Op maandag 29 november 2010 20:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Que? Ik vroeg er ook niet naar. Ik beoordeelde haar.
Het karakter niet.quote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja via hyves kan je haar beoordelen of niet? ze heeft foto's
Oh nu snap ik het. Nah, dat hoeft niet hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja via hyves kan je haar beoordelen of niet? ze heeft foto's
zie de foto op pagina 6quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef Oceanview het volgende:
Wat is het onderwerp zodat ik een beetje kan mengen?
Ze gaat wel makkelijk blootquote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee je wilt dr niet kennen
138quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb geen pagina nummerspostnummer?
Ja ze wilt ook een trio en ze aait me constantquote:
Maak je er een filmpje van?quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
138
[..]
Ja ze wilt ook een trio en ze aait me constant
quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
138
[..]
Ja ze wilt ook een trio en ze aait me constant
Hehequote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
het is al week 48![]()
nog maar 4 weken![]()
tering wat gaat het snel
Gaat inderdaad snel.quote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
het is al week 48![]()
nog maar 4 weken![]()
tering wat gaat het snel
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk?
Dat vroeg ik me net afquote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk?
ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 29 november 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
[..]
Jij vraagt je teveel af
Zal ik je de details van gisteren mededelen? Het kan best klinisch worden hoor.quote:
ja goed hoorquote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed hoor! en met jou dan?
Ook he.quote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed hoor! en met jou dan?
Nee, mijn plan om uit te slapen werd verpest. Mijn plan om me vervolgens vol te vreten werd ook verpest. Ik heb een kuthumeur.quote:Op maandag 29 november 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
Nog wat gedaan vandaag?
het werd verpest door je stiefbroer?quote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mijn plan om uit te slapen werd verpest. Mijn plan om me vervolgens vol te vreten werd ook verpest. Ik heb een kuthumeur.
Nee, mijn moeders vriend was thuis vanaf 12 uur.quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het werd verpest door je stiefbroer?
Ongesteld?
Ja ik moet ook ongesteld worden en het komt maar niet en ik heb wel die buikpijn en ik stress hem ook dood hierquote:Op maandag 29 november 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, mijn moeders vriend was thuis vanaf 12 uur.
Ja dat wel. Maar dat was wel een opluchting. Maar nu lijkt het toch al over en nu stress ik em weer
quote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik moet ook ongesteld worden en het komt maar niet en ik heb wel die buikpijn en ik stress hem ook dood hier
ja maar die kennen we al van vorig jaar en het jaar daarvoorquote:
Ik niet.quote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar die kennen we al van vorig jaar en het jaar daarvoor
Juist door die stress kan het uitblijven. Maar ik vind het toch maar doodeng.quote:Op maandag 29 november 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik moet ook ongesteld worden en het komt maar niet en ik heb wel die buikpijn en ik stress hem ook dood hier
dat ga je niet menenquote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist door die stress kan het uitblijven. Maar ik vind het toch maar doodeng.
Dankjequote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef L.no het volgende:
Het is wel kut voor jullie dat jullie zo gestresst zijn dames.Sterkte ermee.
ja nu weten we wel dat mannen geweldig zijnquote:Op maandag 29 november 2010 21:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Wat ben ik af en toe blij dat ik een man ben
quote:
dat lijkt me verstandig. het viel me op aan mijn UI dat hij schattige oortjes heeftquote:
je meisje?quote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
Ben ik weer, heel telefoongesprek gehad
Spannendquote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef Oceanview het volgende:
Ben ik weer, heel telefoongesprek gehad
Ehm...quote:Op maandag 29 november 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw vader is wel oke![]()
denk ik
heb ik toch geen zin inquote:Op maandag 29 november 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig, ik wil niet weer gezeik hier
nee niet echtquote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ook niet
Nog wat gedaan vandaag?
pics?quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tdrone!![]()
hoe staat het met de pics?
ja die nickpics waarover je al een halve eeuw loopt te mekkerenquote:
Kijk in mijn foboquote:
lekker danquote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb hem er al in staan maar ik dacht dat ie van engine was
Ik ben engquote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet?
dan krijg jij er een van mij
Of mijquote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
veel enger dan mij kun je niet zijn
Jawelquote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
veel enger dan mij kun je niet zijn
dan moet die foto eerst per postduif de zee overquote:
welke eerste foto?quote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Oceanview het volgende:
Ik lurkte op CC's dr fobo die eerste foto van wie isie?
Ja alleen de 1equote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat schijnt tdrone te zijnde 2e is NBT en de 3e is Honkeytonk
geloof me nou maar dat ik dat benquote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat schijnt tdrone te zijnde 2e is NBT en de 3e is Honkeytonk
ik geloof je al ik was alleen in de war!quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
geloof me nou maar dat ik dat ben
Maar die 1e is dus met alle baggeraars slow-chatters hierowquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk geef meteen de rest erbij
Dat was je gisteren nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik geloof je al ik was alleen in de war!
met alle vaste zo ongeveer wel jaquote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar die 1e is dus met alle baggeraars slow-chatters hierow
Nee toen was ik lekker wildquote:
met alle sc'ers die toen actief warenquote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar die 1e is dus met alle baggeraars slow-chatters hierow
o.a ik dusquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
met alle sc'ers die toen actief waren
Ja soms vertrekken er mensen en soms komen er mensen bij, zo gaat dat nu eenmaalquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
met alle sc'ers die toen actief waren
En ik ben onregelmatigquote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja soms vertrekken er mensen en soms komen er mensen bij, zo gaat dat nu eenmaal
maar wel vaakquote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben er ook niet altijd
So truequote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja soms vertrekken er mensen en soms komen er mensen bij, zo gaat dat nu eenmaal
Ja dat klopt welquote:
ja soms is het vervelend hoe het moet gaanquote:
Zo is het leven thoughquote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja soms is het vervelend hoe het moet gaan
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is internet, dus we praten hier niet over het echte leven
Juistquote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is internet, dus we praten hier niet over het echte leven
ja in het echte leven ben ik een engerdquote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is misschien ook maar het beste
Ik wil mezelf niet proberen te omschrijvenquote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja in het echte leven ben ik een engerd
Alles behalvequote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja in het echte leven ben ik een engerd
Geen negatief zelfbeeld hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik vind mezelf niet zo bijzonder ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |