Wie het eerst komt, wie het eerst maaltquote:Op maandag 29 november 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kwaliteit, jonge ftw.
dat snelle is niks
wie het eerst komt doet zijn best niet....quote:Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt
quote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie het eerst komt doet zijn best niet....
Evening gentlemen!quote:
wandelen in sneeuw is top, ik heb vanmiddag mijn winterjas ook maar uit de kast gehaald.quote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed, lekker gewandeld in de sneeuw en staks nog een keer dus das wel gezellie met dit weer
weet ik het..quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou op zeggen?
Ik ben nog een jonge vent en kan wel wat hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie het eerst komt doet zijn best niet....
stuartquote:
Dit is weer voor mn bontjasquote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wandelen in sneeuw is top, ik heb vanmiddag mijn winterjas ook maar uit de kast gehaald.
ik werd al raar aangekeken dat ik nog in mijn zomerjas liep en met sneeuw ben ik het er wel mee eens
Het was dat ik zwaar verkouden ben anders had ik de mijne ook nog wel aan hoorquote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wandelen in sneeuw is top, ik heb vanmiddag mijn winterjas ook maar uit de kast gehaald.
ik werd al raar aangekeken dat ik nog in mijn zomerjas liep en met sneeuw ben ik het er wel mee eens
ik moet toegeven, als je stil staat is het wel fris.quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was dat ik zwaar verkouden ben anders had ik de mijne ook nog wel aan hoor
Hoezo plaats jij nu muziek van een plaatsgenoot?quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Stuart het volgende:
Even ontspannen na een maandag werken met ACDC
Plaatsgenootquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo plaats jij nu muziek van een plaatsgenoot?
Ik sta met dit weer ook wel zonder jas buiten zonder dat ik het koud heb zolang ik maar uit de wint staquote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet toegeven, als je stil staat is het wel fris.
maar gewoon doorlopen dan krijg je het niet koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |