Je moet er van houden. Hoop dat het heeft gesmaaktquote:
Oh, had ik geen idee van johquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, eentje van mij met zijn lelijke huis
deze iswas heerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Hoop dat het heeft gesmaakt
schoenen aandoenquote:
Of jij bent gewoon een goede eterquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze iswas heerlijk![]()
was eigenlijk voor 4 personen![]()
moeten het wel mensen zijn die weinig eten
Dat is het bijna altijd zoquote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
deze iswas heerlijk![]()
was eigenlijk voor 4 personen![]()
moeten het wel mensen zijn die weinig eten
Misschien eerst gewoon sokkenquote:
Jij bent 12, wat is dit?quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou op zeggen?
nej, want dan mag ik niet meer met mn voeten op de bankquote:
Die heb ik al aan, wel zomersokkenquote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het bijna altijd zo
[..]
Misschien eerst gewoon sokken
Verrek, ja, een van die lui woont bij jullie daarquote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo plaats jij nu muziek van een plaatsgenoot?
Woohooquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
er zit een fout in de TT![]()
de nummering klopt niet
En ik maar denken aan Down Underquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Verrek, ja, een van die lui woont bij jullie daar![]()
Als ik sokken aan heb dan kan ik geen koude voeten krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nej, want dan mag ik niet meer met mn voeten op de bank
[..]
Die heb ik al aan, wel zomersokken
Niet te snelquote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Verrek, ja, een van die lui woont bij jullie daar![]()
Ik blijkbaar welquote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik sokken aan heb dan kan ik geen koude voeten krijgen
[..]
Niet te snel
Ik heb bijna geen koude voetenquote:
2190quote:Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Welk nummer moet het zijn?
op de laptop kan ik dat niet zo goed opzoeken
het is nog maar 2057 hoorquote:
ik ook niet echt snel, maar blijkbaar tocht het goed hierquote:
Bwoaahhquote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Stuart het volgende:
Even ontspannen na een maandag werken met ACDC
Dat zou het wel zijnquote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook niet echt snel, maar blijkbaar tocht het goed hier
Hier ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
Het is warm.
WARM.
Sterker nog, heel erg warm. 30 graden in de schaduw. Minstens
Ik droom met je meequote:Op maandag 29 november 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
Het is warm.
WARM.
Sterker nog, heel erg warm. 30 graden in de schaduw. Minstens
Dat is echt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
die kan ik spelen op de gitaarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik kan meezingenquote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kan ik spelen op de gitaarrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is echt hoor![]()
Ik heb het HEUL warm
Dan kom ik nu lekker dicht tegen je aan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik kan hem draaienquote:
Toen Thijs die (toevallig gister) zag, zei hij: ooh, mama, mooie muziek en helicopters!quote:
strak plan, kunnen we nog rijk wordenquote:
[..]
Dat is echt hoor![]()
Ik heb het HEUL warm
Geeft ST een warme knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een baas is Thijs ookquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen Thijs die (toevallig gister) zag, zei hij: ooh, mama, mooie muziek en helicopters!
Koen die maakt handbewegingen alsof hij een gitaar bespeeldquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen Thijs die (toevallig gister) zag, zei hij: ooh, mama, mooie muziek en helicopters!
Coolquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt hoor![]()
Ik heb het HEUL warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sugarbureaubladbabe
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nou dan mag ik eerst nog wel een zooi zanglessen nemenquote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
strak plan, kunnen we nog rijk worden
en wat mannelijke hormonen zingenquote:Op maandag 29 november 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan mag ik eerst nog wel een zooi zanglessen nemen
kan ook gewoon vrouwelijke versie er van makenquote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en wat mannelijke hormonen zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |