Rechtsboven in het schermquote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef eer-ik het volgende:
Ja he verdomme, waar kom ik op m'n profiel?
oeh, jaquote:
Sneeuwgeniequote:
Tot morgenquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Ik ga ervandoor tot morgen luitjes![]()
Pepernotenquote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef Pien85 het volgende:
Euj, ze zijn aant strooien hier in de straat
Bis Laterquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Gebruikersvriendelijkheidsonderzoekquote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef eer-ik het volgende:
Tering zeg, gaat iemand deze site ook nog eens zo maken dat je geen photoshop nodig hebt om een fatsoenlijke UI in te stellen?
tot morgenquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Daaaag vraariquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Wel oppassen natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, ik had bijna een stoeprand in mijn auto net![]()
Het is een beetje glad
Ik las net over het woordje een heenquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, ik had bijna een stoeprand in mijn auto net![]()
Het is een beetje glad
Je bent wel een kei in klagen zegquote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef eer-ik het volgende:
Tering zeg, gaat iemand deze site ook nog eens zo maken dat je geen photoshop nodig hebt om een fatsoenlijke UI in te stellen?
mag ik, mag ik ??quote:
Dan had ik wel een eindje om moeten rijden..paar honderd kilometer maarquote:Op maandag 29 november 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik las net over het woordje een heen
Zeker, maar ik doe er graag aan mee want ik vind het echt een onoverzichtelijke bende. Het is niet handig, niet gemakkelijk, en ik kom nog wel uit het digitale tijdperkquote:Gebruikersvriendelijkheidsonderzoek
Lang woord
ja, maar ja..je hebt zijn hoofd gezien he?quote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent wel een kei in klagen zeg
doeisels en dagselsquote:Op maandag 29 november 2010 21:25 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |