Mooie foto's!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn blog staan van de traditionele palletbranden.www.photoblogvenlo.nl
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/10956quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:57 schreef Krambo het volgende:
Op de Deken van Oppen singel (thv de Shellpomp) schijnt ook iets aan de hand te zijn. Politie heeft een deel van de weg met een lint afgezet. Die agent wilde nier zeggen wat er was '' dat ga ik u niet vertellen mijnheer''![]()
Iemand hier die toevallig iets meer weet?
Genoeg buitenlandse (dus: goedkope) chauffeurs die er sowieso maar weinig van begrijpen. Gelukkig zijn de problemen nu wel een stuk minder.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik erger me altijd dood aan die ingezonden brieven in DDL. Ik moest het even van me afschrijven.Ingezonden brieven
Amsterdam heeft het gedaan.... Direkt verhuizen zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:09 schreef Hoedendoosch het volgende:
Wat is gebeurd met kroeg De Gouden Tijger ? Er zit nu een of ander modegeval in ? Ik was echt aan het zoeken waar die kroeg gebleven was waar ik in mijn jonge jaren vaker kwam. Ze hebben de hele pui gesloopt en het interieur ook. (Ben geboren Venlonaar, maar woon al dikke tien jaar in de randstad / Amsterdam). Kom nog wel regelmatig in Venlo, maar het viel me laatst pas op. Zonde.
Ich war auch da!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Joysa het volgende:
Beste winse nog allemaol!
Ik ga de stad in![]()
Ik wou net zeggen, Ik was eerst!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Ruder het volgende:
Vandaag Fratsman (of ja eigenlijk, hij, mij) gespot bij de Jumbo
Bah daar hoef ik ook geen vis meer van. Ik bedoel wie weet wat ze nog meer in hun koelcel bewaren. Is dat die vieze toko die op het Nolensplein zit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Klonk het volgende:
Venlo heeft z'n eigen zeehondenopvang
In de koelcel van de Grieze, wat een mafkees, in de negatieve zin...
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Spot mij ook es een keer danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Ruder het volgende:
Vandaag Fratsman (of ja eigenlijk, hij, mij) gespot bij de Jumbo
Volgens mij heb ik jou zaterdag nog in de Tapperie gespot... Tenminste als de naam in je profiel klopt.quote:
`quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou zaterdag nog in de Tapperie gespot... Tenminste als de naam in je profiel klopt.
Wist ik veel. Ik leg nu pas de link met jou naam, en dat je bij Jumbo werkt. Maar ik heb hoi gezegd, je weet zelfs hoe ik heet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
`
Ja daar was ik![]()
En dan zeg je niet even hoi
WTF wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wist ik veel. Ik leg nu pas de link met jou naam, en dat je bij Jumbo werkt. Maar ik heb hoi gezegd, je weet zelfs hoe ik heet.
Omg serieus!?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe!ik ben de schoonbroer van dat petjes-ventje waar je mee in de Tap was.
![]()
Hahaha inderdaad!,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omg serieus!?
dan was jij het dus ook met de parkfeesten toen
en jij kwam vandaag niet aan mijn kassa want ik zag je wel!
Hahaha volgende keer moet je bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad!,maar inderdaad, ik hoorde je wel roepen, maar vervolgens schoot er een andere vent naar toe, en ik was toch al aan de beurt.
Ik maak me ernstige zorgenquote:BNN-programma op bezoek in Venlo
Nieuwsfoto
Deze week zijn er in Venlo opnames gemaakt voor het tv-programma Nu We Er Toch Zijn van BNN. Het programma testte de gastvrijheid in Venlo.
Presentatrice Sophie Hilbrand belt in het programma samen met haar camerateam bij willekeurige adressen aan voor wat te eten of een overnachting.
Burgemeesters van gemeenten waar het team openhartig is ontvangen krijgen een gouden plaquette overhandigd, minder gastvrije gemeenten krijgen een zilveren of bronzen plaquette.
De aflevering wordt volgende week zondag op Nederland 1 uitgezonden.
En dan zijn ze natuurlijk één keer ergens geweigerd, en dan is Venlo meteen weer een koude kille gemeente met alleen maar PVV-stemmers.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef ganzenherder het volgende:
Van Kloeken:
[..]
Ik maak me ernstige zorgen![]()
Is gewoon al de 2e keer dat dit programma in Venlo geweest is...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
En dan zijn ze natuurlijk één keer ergens geweigerd, en dan is Venlo meteen weer een koude kille gemeente met alleen maar PVV-stemmers.
Herder, dit jaar weer mee in d'n optoch?
Maar even serieus, zo op het eerste gezicht lijken Venlonaren me niet het meest gastvrije volkje wat het geeft. En met een beetje pech gaan ze ook nog langs een wijk als Genooij ofzo....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
En dan zijn ze natuurlijk één keer ergens geweigerd, en dan is Venlo meteen weer een koude kille gemeente met alleen maar PVV-stemmers.
Herder, dit jaar weer mee in d'n optoch?
Hoe liep het de 1e keer af?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Is gewoon al de 2e keer dat dit programma in Venlo geweest is...
They like us![]()
Op Kloeken wist er eentje te melden dat ze bloemen bij de bloemist, een maaltijd bij slagerij Schreinemachers, en een kar boodschappen bij de Bruder hebben gekregen. Ook wist er eentje te melden dat ze hebben mogen overnachten bij iemand die aan het Rosarium woont.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar even serieus, zo op het eerste gezicht lijken Venlonaren me niet het meest gastvrije volkje wat het geeft. En met een beetje pech gaan ze ook nog langs een wijk als Genooij ofzo....![]()
Dit jaar weer optocht ja als alles normaal loopt, dich auk?
Was dat een serieuze reactie? Er wordt in datzelfde bericht ook gemeld dat ze een nacht in het Wilhelminapark geslapen hebben...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op Kloeken wist er eentje te melden dat ze bloemen bij de bloemist, een maaltijd bij slagerij Schreinemachers, en een kar boodschappen bij de Bruder hebben gekregen. Ook wist er eentje te melden dat ze hebben mogen overnachten bij iemand die aan het Rosarium woont.Laten we hopen dat het waar is.
Jep, weer met de optoch mee dit jaar. weer met dezelfde groep als vorig jaar.
Mja, Ik ken Chrizis en wat hij zegt klopt 9 van de 10 keer...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Was dat een serieuze reactie? Er wordt in datzelfde bericht ook gemeld dat ze een nacht in het Wilhelminapark geslapen hebben...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mja, Ik ken Chrizis en wat hij zegt klopt 9 van de 10 keer...
En Wilhelminapark is het villapark, niet het Rosarium. Mijn fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar kijken of het geen fotosoep was![]()
PatatFriet
5 over 11, dus je kunt het combinerenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:43 schreef fratsman het volgende:
Hoe laat?!? Ik moet eerst Boardwalk Empire kijken!
Ik zag het al ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
5 over 11, dus je kunt het combineren
Ik ga morgen bij Toine ook proberen 5 gratis bieflapjes los te peuteren!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef ganzenherder het volgende:
Sow dat viel me 100% mee zeg. Alleen wat weerse bejaarden die natuurlijk de deur weer dichthielden.![]()
Die kerel zonder broek aan was ook geniaal. En de winkels waren ook lekker gul bezig al is het natuurlijk pure reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |