Het was idd Helden...maar sinds 1 januari is het overgegaan in Peel en Maas....samen met Maasbree, Baarlo, Kessel, Kessel-eik, Meijel en de rest van Helden....quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Koningslust bij Peel&Maas?Ik dacht dat dat gewoon gemeente Helden was!
Wut!quote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het was idd Helden...maar sinds 1 januari is het overgegaan in Peel en Maas....samen met Maasbree, Baarlo, Kessel, Kessel-eik, Meijel en de rest van Helden....
Een soort nieuw Groot Venlomaar dan groot Helden
't scheelt dat ik normaal in Tegelen woon (Nu tijdelijk in Milaan), maar toch een Venlonaar benquote:
Qua oppervlakte en aantal dorpen is het inderdaad groot, maarja als in al die dorpen 10 mensen wonen is het nog niksquote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het was idd Helden...maar sinds 1 januari is het overgegaan in Peel en Maas....samen met Maasbree, Baarlo, Kessel, Kessel-eik, Meijel en de rest van Helden....
Een soort nieuw Groot Venlomaar dan groot Helden
quote:
Het leuke van de naam is dat amper in de Peel ligtquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja qua inwonersintal is t maar een klein gehucht tegenover Venlo. Maar ach...
Voor mijn gevoel is het nogsteeds gemeente Helden....Peel en Maas doe ik nog niet aan
Ik niet, de mijne stond vandaag bij de fietsenmaker voor een winterbeurt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Joysa het volgende:
Wie is er tegen mijn fiets aangereden vanmiddag?
Ja weet ik....en de maas ook alleen maar langs kessel (oke en baarlo)...dus die hele naam slaat nergens op...maar ja, het land van kessel is ook niet echt dat je zegt van WAUW!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef Giua het volgende:
[..]
Het leuke van de naam is dat amper in de Peel ligtDat is maar zo'n klein stukje in de buurt van Meijel.
Het land van Kessel..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja weet ik....en de maas ook alleen maar langs kessel (oke en baarlo)...dus die hele naam slaat nergens op...maar ja, het land van kessel is ook niet echt dat je zegt van WAUW!
Heb je zo'n hok van 5m2 en betaal je weet ik hoe veel geld. Nee laat maar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zat net even te kijken op de website van de Maasboulevard. Zitten toch mooie appartementen tussen. Vanaf ¤175.000 heb je een mooie 1-persoons appartement boven de winkels in de Maasstraat, of hoe die straat ook heet.
Q4...quote:Op woensdag 1 december 2010 00:26 schreef fratsman het volgende:
Kan je net zo goed voor de helft in de Puteanusstraat een appartement kopen. Vlakbij, stukkie groter en nog goedkoper ook.Wel midden in Q4, maar je moet er wat voor over hebben.
Een kennis van een vriendin van mij heeft daar haar appartement schoenendoos te koop staan. 125000 euro(!) vragen, en het dan gek vinden dat je in 2 jaar nog geen enkele bezichtiging hebt gehad, want ja "Nu de Maasboulevard klaar is, is dat toch wel een ideale locatie..." Ik heb nog nooit zo hard geprobeerd om dequote:Op woensdag 1 december 2010 00:40 schreef Giua het volgende:
[..]
Q4...![]()
Dat vind ik nou echt het slechtste plan van de gemeente ooit. Ik heb nog nooit iemand gezien die ook maar enig interesse daar in heeft
Straks maar ff gaan kijken dan!quote:Op woensdag 1 december 2010 06:45 schreef Joysa het volgende:
Vandaag gaat de Jumbo openBen benieuwd of het druk wordt..
Ik vind het veels te koud om nu van de Klaasstraat naar de Maasboulevard te lopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Ruder het volgende:
Venlo-Centrum-Q4 Represent!
Owjah vandaag was ik toevallig een van de eerste klanten bij de Jumbo.
Hele nette overzichtelijke en niet al te grote winkel vind ikprecies goed!
Er was veel te proeven en ik kreeg ook nog een gratis bos bloemen
mietjequote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind het veels te koud om nu van de Klaasstraat naar de Maasboulevard te lopen.![]()
![]()
Huuh! Frisjes!
Meen je niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
mietje
heb 25 gefietst gewoon omdat ik zin had om te fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |