he?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehmmm ik snapte m wel maar vond m zo flauw dat ik dacht dat t geen geintje was.
Aparte humorquote:Op woensdag 1 december 2010 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
O K Als in Operatie Kamer...... Of bedoelde je dat niet?
Nee ik bedoelde dus NUL K, zoals jij al zei.. maar jij zei dat je nul k = nul duizend had opgehaald.....quote:Op woensdag 1 december 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dus dat t geen geintje was.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dus NUL K, zoals jij al zei.. maar jij zei dat je nul k = nul duizend had opgehaald.....
OHHHH zeg dat dan!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dus NUL K, zoals jij al zei.. maar jij zei dat je nul k = nul duizend had opgehaald.....
Hehehehe Ik snap m nu wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef DutchieBre het volgende:
Het wordt er met de post duidelijker op !
En dan geen pingel nemers hebben opgesteld.quote:Omdat er na 90 minuten nog geen winnaar was, werd er verlengd.
Wat bedoelde jij in hemelsnaam dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OHHHH zeg dat dan!![]()
Hoe bedoel je lullen we langs elkaar heen.
Ik dacht dat je grappig probeerde te zijn door te suggereren dat ik een OK had opgehaald.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat bedoelde jij in hemelsnaam dan?
Prent Prent Prent!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan geen pingel nemers hebben opgesteld.
Je moet echt van die sterke drank afblijven Possie.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je grappig probeerde te zijn door te suggereren dat ik een OK had opgehaald.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet echt van die sterke drank afblijven Possie.
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen druppel op man. Ik zit nog aan mn avond eten.
Zit zeker die bonzai boompjes op te roken!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja das waar ja.quote:
Die zijn bevroren op t moment dus dat rookt niet zo lekker!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Zit zeker die bonsai boompjes op te roken!
quote:PRT-speler Naud Prent kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 85e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Jannes Prent moest laten vervangen.
Pfffff zondag moet je pas schitteren voor de GL/VJ cupquote:Toen David Prent in de 87e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van PRT een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen.
Laat me raden; de bakboter was op?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Laat me raden; de bakboter was op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |