Wel als het topic vol is.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Leuk, maar ik kan het niet vinden...
Jah niet normaal!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jezus Possie, hoeveel pingels kan men missen...
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef Drassss het volgende:
Pascal Prent van DEO stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Pip Reiziger. Het bleef 1-1.
Jah sorry daar kwam ik ook net pas achter.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zegt die er dan niet bij he...
quote:
quote:145:00
Piet Van Den Bosch van DEO wees de keeper aan in welke hoek hij de bal ging spelen, en passeerde Pip Reiziger daar inderdaad: 1-2.
quote:145:00
Piet Van Den Bosch van DEO wees de keeper aan in welke hoek hij de bal ging spelen, en passeerde Pip Reiziger daar inderdaad: 1-2.
143:28
Finn La Valle nam namens CM_Portsmouth de penalty perfect, maar Pierre Van den Bosch plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 1-1.
141:48
Pascal Prent van DEO stond te bibberen op zijn benen en schoot zeer slecht in, een makkelijke prooi voor Pip Reiziger. Het bleef 1-1.
140:33
CM_Portsmouth-speler Pip Reiziger vond een aanloop niet nodig. Dat was niet slim: de bal ging aan de verkeerde kant naast de paal. Het bleef 1-1.
139:02
DEO-speler Wybo van den Bosch bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Pip Reiziger. De score veranderde niet: 1-1.
137:18
CM_Portsmouth-speler Antoine Liesveld bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Pierre Van den Bosch. De score veranderde niet: 1-1.
135:55
DEO-speler Yohan van den Bosch bezweek onder de druk. Zijn krachteloze schot eindigde recht in de grijpgrage armen van Pip Reiziger. De score veranderde niet: 1-1.
134:29
De zelfverzekerde Christian Carli van CM_Portsmouth plaatste de bal precies waar hij hem hebben wilde, maar Pierre Van den Bosch liet zien dat hij zijn tegenstanders goed bestudeerd had: geen treffer.
133:22
DEO-speler Bert Jan van den Bosch aarzelde lang voor hij de penalty nam en schoot vervolgens meters naast de linkerpaal. Nog steeds 1-1.
131:34
Megiel Bleecke nam namens CM_Portsmouth de penalty perfect, maar Pierre Van den Bosch plukte de bal uit de kruising. De stand bleef 1-1.
129:48
De hele wedstrijd liep Aad van den Bosch van DEO al nerveus te schutteren en ook zijn penalty ging hopeloos naast. Daarmee bleef het 1-1.
128:22
Janco Klaassen leek erg onzeker toen hij namens CM_Portsmouth de penalty nam en schoot als gevolg daarvan huizenhoog over. Geen goal.
126:41
Het snoeiharde schot van Barend Prent in de benedenhoek leverde DEO geen doelpunt op: Pip Reiziger dook er fraai op. Het bleef 1-1.
125:09
Florian Hergenroether van CM_Portsmouth aarzelde geen seconde en schoot resoluut in, maar Pierre Van den Bosch verrichtte een wereldredding en voorkwam daarmee een doelpunt. Het bleef 1-1.
123:25
Jaak Van den Bosch van DEO stond schijnbaar onaangedaan tegenover Pip Reiziger. Die houding betaalde zich uit, want moeiteloos scoorde hij 1-1.
121:45
Marcos Donlebrún van CM_Portsmouth maakte geen fout. Hij wist blijkbaar precies welke hoek de keeper op zou gaan en scoorde zo de 1-0.
120:00
Nog steeds geen winnaar, ook na verlenging niet, dus moesten penalty's de beslissing brengen
Hahahahaha dan hebben jullie dat allemaal verkeerd gezien!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik meen me ook te herinneren dat er eerst joakim stond
Netjes!quote:
is ie je supporter en wil ie een friendly tegen je spelen.quote:Nieuwe supporter
denstijn6 is vanaf nu een supporter van je team!
Sluiten
Iddquote:
Dat zijn ook de echte eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd![]()
Niet zo als de manager van Stany Van den Bosch (282723338). Die doet ook heel enthousiast en aardig enzo maar die zet m wel voor veel te veel geld op de tl.....
Heuy! Zolang het maar geen bonSai boompjes zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef klootzzz het volgende:
Koppie thee, amandelstaafje en zodirect een bonzai boompje in de fik.
Heren en dames fijne avond, bis morgen!
Ach ik stel net als de voorgaande jaren gewoon mn B team op.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:45 schreef Drassss het volgende:
Ik heb geen makkie, maar moet gewoon kunnen winnen.
Mhaw ik niet, maar ik wissel wel gewoon. Mijn wissels doen weinig onder van mijn A-team eigenlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik stel net als de voorgaande jaren gewoon mn B team op.
Hahahaha ja das de pech dat er zo weinig Prent spelers zijn. Ik heb inm mn A verdediging (op 1 na) binnen en als ik die niet opstel heeft de beste speler uitstekend verdedigen en das een Prent. De beste daarna heeft redelijk verdedigen en is ook een Prent.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw ik niet, maar ik wissel wel gewoon. Mijn wissels doen weinig onder van mijn A-team eigenlijk.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha ja das de pech dat er zo weinig Prent spelers zijn. Ik heb inm mn A verdediging (op 1 na) binnen en als ik die niet opstel heeft de beste speler uitstekend verdedigen en das een Prent. De beste daarna heeft redelijk verdedigen en is ook een Prent.
Edit: dat zijn dan meteen de beste 2 spelers uit mn B team.
Oh nee wacht!quote:
Die zijn net iets beter dan :quote:13. Yohan van den Bosch
17 jaar en 110 dagen, TSI = 640
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
01-12-2010 (Middenvelder)
14. Aad van den Bosch
17 jaar en 76 dagen, TSI = 740
zwak in vorm, conditie zwak [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
01-12-2010 (Middenvelder)
quote:15. Barend Prent
17 jaar en 54 dagen, TSI = 400
redelijk in vorm, conditie redelijk
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
01-12-2010 (Centrale verdediger)
Jah dat wel maar ze hebben net iets meer subskills.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Drassss het volgende:
Helemaal niet, hij ze heeftbben rampzalig spelhervatten en ze zijn ouder!
Zet die dwaas hem alsnog voor 5k op de tlquote:Hallo Mr. Prent,
for sale: Hemmo Prent (307649506).
Hij is echt heel slecht, maar wel technisch en erg jong, dus misschien wil je hem wel...
groeten justus.
Ja dat had ik gezien ja!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Drassss het volgende:
Dit al gelezen Possie?
[..]
Zet die dwaas hem alsnog voor 5k op de tl
quote:16. Kornel van den Bosch
17 jaar en 40 dagen, TSI = 230
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
19. Faas van den Bosch
20 jaar en 26 dagen, TSI = 560
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
17-11-2010 (Middenvelder)
20. Philippe Van Den Bosch
20 jaar en 1 dagen, TSI = 440
goed in vorm, conditie slecht
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
17-11-2010 (Vleugelspeler)
50. Wybo van den Bosch
19 jaar en 110 dagen, TSI = 1 050
matig in vorm, conditie redelijk
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
01-12-2010 (Centrale verdediger)
51. Gustaaf Van Den Bosch
19 jaar en 73 dagen, TSI = 70
zwak in vorm, conditie zwak [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
10-11-2010 (Middenvelder)
52. Andy Van Den Bosch
19 jaar en 6 dagen, TSI = 160
goed in vorm, conditie matig [Onvoorspelbaar]
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
10-11-2010 (Keeper)
Ja, eind van het seizoen he. Maar je mag ze best verkopen als ze in de weg lopenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
Weet je al wanneer je verdedigen gaat trainen trouwens?
Eind van t komend seizoen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, eind van het seizoen he. Maar je mag ze best verkopen als ze in de weg lopenDan koop ik ze gewoon.
Nouja, week 12 ofzo. Dat noem ik eind.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eind van t komend seizoen?Ik dacht al eerder.....
In de weg lopen is weer wat anders. Ik had all1 de het idee om Kornel ook te trainen en dan heb ik 1 trainie teveel. Tenzij ik 2x 532 ga spelen ipv 443 en 532.....
Ik dacht echt dat je dat al eerder van plan was.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja, week 12 ofzo. Dat noem ik eind.
Je mag ze best verpatsen. Als je ze maar niet snachts op de tl zet
Ach joh. Ik heb al wat training gekregenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je dat al eerder van plan was.
Ja en dan? Dan kom ik mn belofte niet na.....Daarbij als ze nu door getraind worden kan je er wat mee. Nu niet.
443 wil ik ook wel spelen misschien dat ik dan eens winquote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eind van t komend seizoen?Ik dacht al eerder.....
In de weg lopen is weer wat anders. Ik had all1 de het idee om Kornel ook te trainen en dan heb ik 1 trainie teveel. Tenzij ik 2x 532 ga spelen ipv 443 en 532.....
Ik heb jou heulemaal geen training gegeven!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach joh. Ik heb al wat training gekregendat ze dan even 4/5 weken rustig aan zullen doen is niet erg.
Das kut....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef MrMoon het volgende:
Uitgeschakeld en weer een middenvelder er geblesseerd af
443 wil ik graag spelen maar dr zijn eigenlijk te weinig goede spitsen te koop....quote:Op woensdag 1 december 2010 21:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
443 wil ik ook wel spelen misschien dat ik dan eens win
3-4-3 en straks 3-5-2 met 2 wingersquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das kut....
Hier zijn we na tig tig tig pingels (ik had ze niet ingesteld) door met 1-2
[..]
443 wil ik graag spelen maar dr zijn eigenlijk te weinig goede spitsen te koop....
Je bent veul te snel!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
3-4-3 en straks 3-5-2 met 2 wingers
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Opent iemand anders het volgende topic strakkies? 3 op rij vind ik wel zat.
behoorlijk kut.. ik had eigenlijk ook op een overwinning gerekend..quote:
je ziet het niet hè? Maar probeer maar eens 443 in te stellen...quote:443 wil ik graag spelen maar dr zijn eigenlijk te weinig goede spitsen te koop....En als ze er zijn staan ze met een vraag prijs die niet normaal is....
ik post nu via mn mobiel dus ik kan er geen openen..quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Outpost76 het volgende:
Opent iemand anders het volgende topic strakkies? 3 op rij vind ik wel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |