Ach, tis echt strikt gescheiden.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet echt 1 van die teams dumpen joh
Dat moest er nog eens bijkomenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ach, tis echt strikt gescheiden.
Same herequote:
quote:De getructe bewegingen van PRT-speler Gied Prent vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek. Zeker niet toen hij in de 29e minuut een pass van links knap meenam en doeltreffend uithaalde: 0-1.
quote:In de 30e minuut kwamen de bezoekers op 0-2 via Claus Prent, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
quote:In de 31e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Jari Prent van PRT recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 0-3 om.
Vaker regel dan uitzondering toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:15 schreef kristyle het volgende:
Heel vervelend weer, volgende ronde van de beker tegen iemand die met zijn a-ploeg gaat spelen
Ja verdommequote:Op woensdag 1 december 2010 18:17 schreef klootzzz het volgende:
Hahaha drassss zo blijf je editen he
Raakt zojuist voor de tweede keer in zn prille carriere geblesseerdquote:ieter-Jan van Plateringen (302389401)
17 jaar en 53 dagen, volgende verjaardag: 29-01-2011
Zijn team speelt momenteel een wedstrijd.
Het aantal kaarten en de gezondheid van de speler kunnen anders zijn wanneer de wedstrijd is geëindigd.
Sluiten
matig in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 13-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 4 890
Loon: 810 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:In de 37e minuut sneed PRT-speler Claus Prent door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 0-4.
Claus is op weg naar een Hattrick.quote:Een blunder in de verdediging leidde in de 39e minuut tot een overname op rechts, die PRT op 0-5 zette. Doelpuntenmaker was Mark Prent.
Zit Moon niet mee. Nu wordt Jopie er ook vanaf getrapt bij hem.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nand van Groningen scoort de 2-0.
Zondag staan die 2 vreemde eenden er niet in dus dan hebben we een volledige van den Bosch opstelling.quote:De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Van den Bosch - Prent, Prent, van den Bosch, Van den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Van Den Bosch, van den Bosch - Van den Bosch, van den Bosch.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zondag staan die 2 vreemde eenden er niet in dus dan hebben we een volledige van den Bosch opstelling.
quote:
quote:76:00
Het gejuich van de AHP-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen (Jiang) (Hengsheng) door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 3-1.
Zucht!!! Me nieuwste aankoop en tevens bejaarde FC er af geschopt :/quote:80:14
AHP zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Juan Luis Turrieta na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Willy Pinto.
Zul je zien dat 1 van die waailappen de beslissende penalty mist straksquote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah ik wilde wel de sterkste opstelling en aangezien mn A verdediging nog niet binnen is dan maar 2 van die kaarten pakkers erbij.
Ik heb mn pingel nemers niet ingesteld.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat 1 van die waailappen de beslissende penalty mist straks
Hehe, begrijp het.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn pingel nemers niet ingesteld.Als ik verlies vind ik t niet erg. Ik wilde all1 wel proberen om te winnen. Maar ja met een redelijk middenvelder en een uitstekend spits kom je niet ver denk ik. In de verdediging staat nu ook een redelijk en een goed.
Pascal mis staat niet in mn A team hoor maar ja ik wil een van den Bosch team dus die moet na vandaag genoegen nemen met een plekkie in t B team.
Ik sta nog steeds 0-0quote:Op woensdag 1 december 2010 18:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, begrijp het.
Ik ga weer lekker. Steady 0-5 bij rust. Hopelijk in de 2e helft nog wat goals en dan ben ik tevreden.
Tegen lager geklasseerde wel, maar van een mede zesde klasser hoopte ik eigenlijk dat hij ook met trainees zou spelen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vaker regel dan uitzondering toch?
Ok dat wordt een straf training morgen!!quote:De counteraanval van DEO werd in de 54e gestopt ten koste van een overtreding. Uit de hierop volgende vrije trap werd de bal rechtstreeks naar de andere kant van het strafschopgebied gespeeld, met de bedoeling om Joakim Van den Bosch te bereiken. Helaas stond die even niet op te letten, en de bal belandde dus buiten de lijnen.
Hopen dat de schade mee valt.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef klootzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zucht!!! Me nieuwste aankoop en tevens bejaarde FC er af geschopt :/
Random penaltynemers. En ja, golden goal.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef vanpers het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je geen penaltynemers ingesteld hebt?
En is het golden goal in de verlenging?
Speel met 6 basis spelers en het is 1-1.
Volgens mij selecteert Hattrick er dan random een paar.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef vanpers het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als je geen penaltynemers ingesteld hebt?
En is het golden goal in de verlenging?
Speel met 6 basis spelers en het is 1-1.
Het kan erger...ik heb een +3 bij een miljoenentrainee en een +2 bij een oude spits, maar slechts 54k recette én ik heb verlorenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef klootzzz het volgende:
3-1 winst, recette van 125k en 2 blessures, mijn FC+3 m'n spits+2.
Het seizoen is weer begonnen met doktoren aannemen, typisch.
Wat een prutser zeg!!quote:Pascal Prent had misschien toch langere noppen onder zijn kicksen moeten schroeven. De normaal zo snelle speler slipte constant weg op het natte veld.
Ook een domper inderdaad, zal ik maar een voorzet geven.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het kan erger...ik heb een +3 bij een miljoenentrainee en een +2 bij een oude spits, maar slechts 54k recette én ik heb verloren
Ik heb 0 K binnen gehaald en sta 0-0 tegen iemand die niet vaak inlogt.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb 127 K binnen gehaald en een +1 blessure, ach, het kan slechter.
quote:24-11-2010 08:55 Via 81.175.***.***(7 dagen 10u 1m)
09-11-2010 19:11 Via 77.249.***.***(21 dagen 23u 45m)
06-11-2010 23:48 Via 77.249.***.***(24 dagen 19u 8m)
01-11-2010 19:22 Via 77.249.***.***(29 dagen 23u 34m)
31-10-2010 22:13 Via 77.249.***.***(30 dagen 20u 43m)
0k? Hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 0 K binnen gehaald en sta 0-0 tegen iemand die niet vaak inlogt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |