Heet ie van den Bosch?quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef RemCOW het volgende:
Iemand nog interesse in een leuke vleugel?
Vleugelspel: wonderbaarlijk
Positiespel: wereldklasse
Passen: formidabel
[koppen]
had stadion van 19k was direct vol na vorige uitbreiding 1 of 2 seizoenen geleden. Nu gepromoveerd dus ook 5 of 10% extra supporters erbij. Daarnaast sponsors al seizoenen lang dolgelukkig, dus ook extra skyboxen. Dus niet echt extreem hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering wat een swa!!Lijkt me totaal niet nodig maar goed iedereen zn eigen keuze. (Waarschijnlijk met t doel dat ie daar voorlopig niet \ nooit meer naar hoeft om te kijken. )
Het maakt ook niet uit. Ik vond t all1 wel grappig om te melden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
had stadion van 19k was direct vol na vorige uitbreiding 1 of 2 seizoenen geleden. Nu gepromoveerd dus ook 5 of 10% extra supporters erbij. Daarnaast sponsors al seizoenen lang dolgelukkig, dus ook extra skyboxen. Dus niet echt extreem hoor
Toch zou ik dit topic even terug lezen want er staat een belangrijke melding als je aan de VJ\GL wil mee doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:16 schreef DutchieBre het volgende:
Morgen ! Alweer een nieuw topic, ik houd het niet meer bij..Zelfs IK houd het niet meer bij
..
quote:29-11-2010 (1/44) Je ontvangt voor deze speler: 104 900 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Ik had me inderdaad al aangemeld !quote:Toch zou ik dit topic even terug lezen want er staat een belangrijke melding als je aan de VJ\GL wil mee doen.
Moggûhquote:
Ah ja ik zie t. Dat had ik nog niet gezien. Nouja beter een keer te veel gewaarschuwd dan een keer te weinig.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had me inderdaad al aangemeld !
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moggûh
Er staat een reusachtig positiespel van den Bosch op de TL. Ik moet nog 1 mid en 2 spitsen en ik ben al bijna door mn geld heen.
[..]
Ah ja ik zie t. Dat had ik nog niet gezien. Nouja beter een keer te veel gewaarschuwd dan een keer te weinig.
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
, maar! je gaat dus die keeper kopen?
Lijkt me toch verstandig. Een keeper krijg je niet snel en zeker niet een van de Bosch. Die gast ook jaren mee dus dan kan je lekker aankloten met de rest van je teamquote:
Ah die heb ik al binnen. Zn deadline was gisteravond.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me toch verstandig. Een keeper krijg je niet snel en zeker niet een van de Bosch. Die gast ook jaren mee dus dan kan je lekker aankloten met de rest van je team
Die van 5.5 miljoen
Het is wel zuur dat je soms van die belgen moet kopen.. Achja doe je niks aan en je team begint al vorm te krijgen zo te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah die heb ik al binnen. Zn deadline was gisteravond.
Een van den Bosch is een van den Bosch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat je soms van die belgen moet kopen.. Achja doe je niks aan en je team begint al vorm te krijgen zo te zien.
Dan zou ik vooral naar een mid kijken en één spits. Laat je die andere plek door een halve waailap opvullen. Over een seizoen kan je weer een betere kopen denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een van den Bosch is een van den Bosch.Ik ben allang blij dat er geen Duitser tussen zit.
Ja het gaat aardig maar ehm ik moet met 3.3 mil nog een mid en 2 spitsen kopen.
Ik heb nog 2 mids op het oog. Waaronder mn pa en een andere wonderbaarlijk mid. Die andere kon op de tl voor 950k dus dan hen ik nog 2.3 over voor een spits. Die waailap heb ik evt al binnen. Een 17 jarige uitstekend spits.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral naar een mid kijken en één spits. Laat je die andere plek door een halve waailap opvullen. Over een seizoen kan je weer een betere kopen denk ik.
Qua salaris zit je nog wel goed zie ik. 82k, alhoewel een nieuwe mid zomaar 30/60k kan verdienen
ach Possie gedraagt zich vaak genoeg als een Belg dus wat dat betreft past het welquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat je soms van die belgen moet kopen.. Achja doe je niks aan en je team begint al vorm te krijgen zo te zien.
Hehehehehe gelukkig ben ik niet de enige daar in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach Possie gedraagt zich vaak genoeg als een Belg dus wat dat betreft past het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehe gelukkig ben ik niet de enige daar in.Lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel makkelijk zijn zeg!
![]()
Nou krijg ik weer aanbod om een A tranie te kopen voor 1.9 mil......Deze is leuker dan andere A trainies waar ik al een bod op heb gedaan....quote:Giosuè Van Den Bosch (272290713)[ 2 yellow cards]
19 years and 106 days, TSI = 8 230
In low(weak) shape, stamina inadequate
Possess a bad level of experience(experiment) and leader's inferior temperament
Guard: 2/20 bad
La Defense: 11/20 glittering
Construction: 2/20 bad
Winger: inadequate 5/20
Pass: inadequate 5/20
Striker: inadequate 5/20
Free kick: catastrophic 1/20
Forum Opties | |
---|---|