SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Geld moet rollen!quote:Op maandag 29 november 2010 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb het inm ook gedaan mja. Ik heb straks nog maar 7 miljoen over
Eerst maar eens zien te vinden en op de tl zien te krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik moet nog 4 basis spelers zien te betalen.
Ik heb de mids al gevonden en ze wilde ze verkopen aan me. Nu moeten ze all1 een keertje online te komen om mn laatste berichtje te lezen en ze dus rond 20.00 op de tl gooien. Maar die spitsen.......quote:Op maandag 29 november 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien te vinden en op de tl zien te krijgen
Nouja!quote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Mijn ouwe lullenspits wel verkocht en mijn trainee niet
Oeh lekker! Heeft ie ook passen en hoe oud is ie?quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef kristyle het volgende:
Mijn nieuwe verdediger:
[Koppen]
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 9/20 formidabel
En hoe oud issie? EN hoe is zn conditie? En wat is zn loon? EN wat heeft ie gekost?quote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Heeft ie ook passen?
Heuy niet te snel. Zie mn edit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En hoe oud issie? EN hoe is zn conditie? En wat is zn loon? EN wat heeft ie gekost?
Je bent gewoon traag, ouwe!quote:Op maandag 29 november 2010 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy niet te snel. Zie mn edit.
Hij kan toch wel keepen he?quote:Op maandag 29 november 2010 19:02 schreef kristyle het volgende:
Mijn nieuwe verdediger:
[Koppen]
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Positiespel: 9/20 formidabel
quote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat ga je krijgen hè.Wacht jij nog maar 4 jaartjes dan praten we verder.
[..]
OMG
Zijn passen is nu nog zwak, maar normaal gezien ga ik later in het seizoen passen trainen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Heeft ie ook passen en hoe oud is ie?
Ik ben benieuwd hoe snel hij dan op goed zit.quote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef kristyle het volgende:
[..]
Zijn passen is nu nog zwak, maar normaal gezien ga ik later in het seizoen passen trainen.
Hij is 23 jaar en 89 dagen, en ik betaalde 3.9miljoen voor hem.
Dit dus!quote:Op maandag 29 november 2010 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen opgelet!!
VJ/GL Seizoen 17 inschrijftopic
Voor de nieuwe mensen hier. Je inschrijving in het oude topic telt niet dus schrijf je even opnieuw in!
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Rainier Klöters.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' slecht op het gebied van Scoren!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Albert van Gendt heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Gerbrand van Hoof.
Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Heet ie van den Bosch?quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef RemCOW het volgende:
Iemand nog interesse in een leuke vleugel?
Vleugelspel: wonderbaarlijk
Positiespel: wereldklasse
Passen: formidabel
[koppen]
had stadion van 19k was direct vol na vorige uitbreiding 1 of 2 seizoenen geleden. Nu gepromoveerd dus ook 5 of 10% extra supporters erbij. Daarnaast sponsors al seizoenen lang dolgelukkig, dus ook extra skyboxen. Dus niet echt extreem hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering wat een swa!!Lijkt me totaal niet nodig maar goed iedereen zn eigen keuze. (Waarschijnlijk met t doel dat ie daar voorlopig niet \ nooit meer naar hoeft om te kijken. )
Het maakt ook niet uit. Ik vond t all1 wel grappig om te melden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
had stadion van 19k was direct vol na vorige uitbreiding 1 of 2 seizoenen geleden. Nu gepromoveerd dus ook 5 of 10% extra supporters erbij. Daarnaast sponsors al seizoenen lang dolgelukkig, dus ook extra skyboxen. Dus niet echt extreem hoor
Toch zou ik dit topic even terug lezen want er staat een belangrijke melding als je aan de VJ\GL wil mee doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:16 schreef DutchieBre het volgende:
Morgen ! Alweer een nieuw topic, ik houd het niet meer bij..Zelfs IK houd het niet meer bij
..
quote:29-11-2010 (1/44) Je ontvangt voor deze speler: 104 900 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Ik had me inderdaad al aangemeld !quote:Toch zou ik dit topic even terug lezen want er staat een belangrijke melding als je aan de VJ\GL wil mee doen.
Moggûhquote:
Ah ja ik zie t. Dat had ik nog niet gezien. Nouja beter een keer te veel gewaarschuwd dan een keer te weinig.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had me inderdaad al aangemeld !
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moggûh
Er staat een reusachtig positiespel van den Bosch op de TL. Ik moet nog 1 mid en 2 spitsen en ik ben al bijna door mn geld heen.
[..]
Ah ja ik zie t. Dat had ik nog niet gezien. Nouja beter een keer te veel gewaarschuwd dan een keer te weinig.
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
, maar! je gaat dus die keeper kopen?
Lijkt me toch verstandig. Een keeper krijg je niet snel en zeker niet een van de Bosch. Die gast ook jaren mee dus dan kan je lekker aankloten met de rest van je teamquote:
Ah die heb ik al binnen. Zn deadline was gisteravond.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me toch verstandig. Een keeper krijg je niet snel en zeker niet een van de Bosch. Die gast ook jaren mee dus dan kan je lekker aankloten met de rest van je team
Die van 5.5 miljoen
Het is wel zuur dat je soms van die belgen moet kopen.. Achja doe je niks aan en je team begint al vorm te krijgen zo te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah die heb ik al binnen. Zn deadline was gisteravond.
Een van den Bosch is een van den Bosch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat je soms van die belgen moet kopen.. Achja doe je niks aan en je team begint al vorm te krijgen zo te zien.
Dan zou ik vooral naar een mid kijken en één spits. Laat je die andere plek door een halve waailap opvullen. Over een seizoen kan je weer een betere kopen denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een van den Bosch is een van den Bosch.Ik ben allang blij dat er geen Duitser tussen zit.
Ja het gaat aardig maar ehm ik moet met 3.3 mil nog een mid en 2 spitsen kopen.
Ik heb nog 2 mids op het oog. Waaronder mn pa en een andere wonderbaarlijk mid. Die andere kon op de tl voor 950k dus dan hen ik nog 2.3 over voor een spits. Die waailap heb ik evt al binnen. Een 17 jarige uitstekend spits.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral naar een mid kijken en één spits. Laat je die andere plek door een halve waailap opvullen. Over een seizoen kan je weer een betere kopen denk ik.
Qua salaris zit je nog wel goed zie ik. 82k, alhoewel een nieuwe mid zomaar 30/60k kan verdienen
ach Possie gedraagt zich vaak genoeg als een Belg dus wat dat betreft past het welquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat je soms van die belgen moet kopen.. Achja doe je niks aan en je team begint al vorm te krijgen zo te zien.
Hehehehehe gelukkig ben ik niet de enige daar in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach Possie gedraagt zich vaak genoeg als een Belg dus wat dat betreft past het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehehe gelukkig ben ik niet de enige daar in.Lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel makkelijk zijn zeg!
![]()
Nou krijg ik weer aanbod om een A tranie te kopen voor 1.9 mil......Deze is leuker dan andere A trainies waar ik al een bod op heb gedaan....quote:Giosuè Van Den Bosch (272290713)[ 2 yellow cards]
19 years and 106 days, TSI = 8 230
In low(weak) shape, stamina inadequate
Possess a bad level of experience(experiment) and leader's inferior temperament
Guard: 2/20 bad
La Defense: 11/20 glittering
Construction: 2/20 bad
Winger: inadequate 5/20
Pass: inadequate 5/20
Striker: inadequate 5/20
Free kick: catastrophic 1/20
Hij is natuurlijk wel bijna 20j en 1.9 miljoen. Ga je daar nog veel winst opmaken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou krijg ik weer aanbod om een A tranie te kopen voor 1.9 mil......
[..]
Deze is leuker dan andere A trainies waar ik al een bod op heb gedaan....
In de zin van?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Nixx- het volgende:
Zijn er hier nog mensen die het NT volgen?
Ja dat is ook weer waar..... Nouja laat maar waaien dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel bijna 20j en 1.9 miljoen. Ga je daar nog veel winst opmaken?
Oh dat.. kan me altijd gestolen wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bondscoach verkiezingen die op dit moment zijn?
Draait niet echt om vrienden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:17 schreef Drassss het volgende:
Oh dat.. kan me altijd gestolen wordenWie de meeste vrienden heeft haalt altijd al de top 3. Dan nog een speech erbij en je bent 1e tja...
NT en de bondscoach kunnen me echt niet boeie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bondscoach verkiezingen die op dit moment zijn?
1,9 miljoen, 19 jaar en briljant verdedigen. Maak daar 21 jaar en bovennatuurlijk verdedigen (3 pops) van en je pakt een hele leuke winst. Laat staan wanneer je hem nog verder doortraint..quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar..... Nouja laat maar waaien dus.
Ja oke, ik overdrijf een beetje natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:22 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Draait niet echt om vrienden.
Soms liggen de verkiezingen dicht bij elkaar.
Vorige NT verkiezing draaide om 7 stemmen verschil tussen nummer 1 en 2.
De echte super talenten worden wel voor het U-20 en NT opgeleidt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef Outpost76 het volgende:
SuperWebber heeft het ooit geprobeerd als lid van de Fok! fed. Toen heb ik het wel gevolgd. Verder vind ik het geen aanwinst voor hattrick.
Dat klopt maar ik heb die 1.9 mil hard nodig voor nog 2 a 3 andere spelers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1,9 miljoen, 19 jaar en briljant verdedigen. Maak daar 21 jaar en bovennatuurlijk verdedigen (3 pops) van en je pakt een hele leuke winst. Laat staan wanneer je hem nog verder doortraint..
Dat is het enige leuke (als je tenminste zo een speler hebt of uit je jeugd hebt geplukt. Verder boeit t me niet. De masters, Ek en Wk ook niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De echte super talenten worden wel voor het U-20 en NT opgeleidt.
Er zijn genoeg mensen die hun team daarvoorbeschikbaar stellen.
Dat is de afweging die je zelf moet makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb die 1.9 mil hard nodig voor nog 2 a 3 andere spelers.
Klopt en omdat ik al een aantal van zulke spelers heb of iig er op geboden heb moet ik hem laten lopen. Die kans is heul klein.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat is de afweging die je zelf moet makenEnige kans dat je op (relatief) korte termijn nog meer financiële armslag krijgt (bijv. overbodige Van den Boschjes of leuke jeugdpull)? Dit is natuurlijk wel een interessante trainee en geschikt voor je A-elftal.. Misschien even sparen en over een paar weken/halverwege het seizoen alsnog kopen?
quote:Tygo van den Bosch (280676507)
19 jaar en 24 dagen,
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Mathijs van den Bosch (282452996)
20 jaar en 73 dagen (ook al is ie oud denk ik hier wel geld mee te kunnen verdienen)
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Piet Van Den Bosch
20 jaar en 57 dagen (ook al is ie oud denk ik hier wel geld mee te kunnen verdienen)
TSI = 15 790
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ok nog niet goed genoeg voor mn A team eigenlijk maar ik moet wel door dat ik geld tekort kom.quote:Jaak Van den Bosch
18 jaar en 37 dagen
TSI = 1 380
redelijk in vorm, conditie zwak
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Dat zou wel geniaal zijn ja. Mja wie heeft er 1,9 mil over voor een trainie van bijna 20 en wil die dan ook trainen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Desnoods vraag je iemand anders of die 'm eerst een stukje voor je op wil trainen totdat je er zelf geld voor hebt
Ik heb sinds 2006 nog maar 1x (1 seizoen verdedigen om en om met spelhervatten) wat anders getraint dan verdedigen en dat was ik nu ook niet van plan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:39 schreef Drassss het volgende:
Possie, ik denk dat je er wel vanuit moet gaan dat je om de 3 seizoenen van training gaat veranderen en zodoende moet je incalculeren dat bij een switch je 3/4 bruikbare spelers overhoudt die je aan het trainen was ( die moeten dus goed genoeg zijn voor je A team ).
Het verschil is wel dat je een grote bak met spelers heb en minder afhankelijk zal zijn van het zelf trainen van spelers. ( was ik even vergetenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2006 nog maar 1x (1 seizoen verdedigen om en om met spelhervatten) wat anders getraint dan verdedigen en dat was ik nu ook niet van plan.
Ik heb straks mn eigen nieuwe A spelers verdedigers want B trainies heb ik zat.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat je een grote bak met spelers heb en minder afhankelijk zal zijn van het zelf trainen van spelers. ( was ik even vergeten). Ik kan me dat iig niet veroorloven, want dan weet ik zeker dat ik straks geen verdedigers/middenvelders heb hehe.
Misschien had je iets minder moeten investeren in oa middenveld/aanval/keeper? Zitten een paar hele mooie spelers bij, gezien je ze echter niet gaat trainen gaan ze snel devalueren.. Aan de andere kant kunnen ze, als je ergens tussen V-VII blijft zweven ook zo een seizoen of 6 mee nog..quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok nog niet goed genoeg voor mn A team eigenlijk maar ik moet wel door dat ik geld tekort kom.
Hij is inmiddels 20 en daarmee is de tvgl nog 'maar' 1,5 mln (al zal hij door het lage aantal dagen wel 1,75 mln opbrengen). Op zich heb ik volgende week nog een trainingsplek vrij voor iets minder dan een seizoen (daarna maak ik een switch naar SP), als jij hem tzt over kunt/wilt nemen, dan zou ik 'm nu best 1-2 levels voor je op willen trainen. Gaat 'ie iets van tussen de 750k-1mln in waarde mee stijgen (gezien huidige marktprijzen), dus op zich is dat ook geen hele slechte investering..quote:[..]
Dat zou wel geniaal zijn ja. Mja wie heeft er 1,9 mil over voor een trainie van bijna 20 en wil die dan ook trainen?
quote:We're sorry to say your access to Hattrick Stage (our testing platform) has been revoked. This naturally does not affect your access to our live website (www.hattrick.org).
Veel andere keuze qua middenveld / aanval en keepen heb ik niet of zijn er helemaal niet. Ik had idd het idee om ze een aantal seizoenen te gebruiken. Ik heb niet de illusie om te promoveren of de angst om te degraderen dus ik denk dat dat wel goed komt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien had je iets minder moeten investeren in oa middenveld/aanval/keeper? Zitten een paar hele mooie spelers bij, gezien je ze echter niet gaat trainen gaan ze snel devalueren.. Aan de andere kant kunnen ze, als je ergens tussen V-VII blijft zweven ook zo een seizoen of 6 mee nog..
Hij wil er all1 minimaal 1.9 voor hebben dus is het niet echt winstgevend voor jou of een andere verdedigen trainer.quote:Hij is inmiddels 20 en daarmee is de tvgl nog 'maar' 1,5 mln (al zal hij door het lage aantal dagen wel 1,75 mln opbrengen). Op zich heb ik volgende week nog een trainingsplek vrij voor iets minder dan een seizoen (daarna maak ik een switch naar SP), als jij hem tzt over kunt/wilt nemen, dan zou ik 'm nu best 1-2 levels voor je op willen trainen. Gaat 'ie iets van tussen de 750k-1mln in waarde mee stijgen (gezien huidige marktprijzen), dus op zich is dat ook geen hele slechte investering..
Volgens mij kan ik je niet helemaal volgen. Ik heb me daar nooit aangemeld. Kan ik niet op hattrick nou dan nie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
, nee ik vond het totaal nutteloos en fouten in Hattrick te gaan melden vond ik ook erg suf
Ging om ht-stage. Kort gezegd vond ik er geen kont aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik je niet helemaal volgen. Ik heb me daar nooit aangemeld. Kan ik niet op hattrick nou dan nie.
Ik zie net dat ik morgen niet eens bij Gisbert van den Bosch (261697045) zijn deadline kan zijn....
Zo snugger ook van die gast dat ie niet leest... Als ik vraag rond 20.00, zet je m er om 12.57 op natuurlijk.![]()
Ow ging t daarom.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ging om ht-stage. Kort gezegd vond ik er geen kont aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik heb nooit de moeite voor genomen. Ik laat dat soort zooi meestal maar aan andere over.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow ging t daarom.
Ja de rol van profiteur bevalt mij ook primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik heb nooit de moeite voor genomen. Ik laat dat soort zooi meestal maar aan andere over.![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja de rol van profiteur bevalt mij ook prima
Misschien dat je met het oog daarop voor een training als Korte Pass had kunnen kiezen? Daar zouden zowel je middenvelders als aanvallers wat aan hebben gehad, terwijl het ook bij hogere leeftijden (tot pakweg 25/26 jr) best nog vlot traint. Bovendien kun je er ook meteen een paar leuke counterdefs mee creëren voor later..quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel andere keuze qua middenveld / aanval en keepen heb ik niet of zijn er helemaal niet. Ik had idd het idee om ze een aantal seizoenen te gebruiken. Ik heb niet de illusie om te promoveren of de angst om te degraderen dus ik denk dat dat wel goed komt.
21j bovennatuurlijk doet momenteel ruim 3 miljoen, dus winstgevend blijft het wel hoor. Zeker wanneer er een soort 'verkoopgarantie' door je kan worden afgegevenquote:[..]
Hij wil er all1 minimaal 1.9 voor hebben dus is het niet echt winstgevend voor jou of een andere verdedigen trainer.
Weet ik, maar ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoelde ik nou ook weer niet.
Tegen de tijd dat ik iets opgemerkt heb zijn er al tig voor me die het gemeld hebben. Imo dus overbodig om daar energie in te steken.
Gezien mijn B trainies moet ik wel verdedigen trainen anders heb ik over een paar seizoenen geen goede vervangers voor mn huidige A trainies. Iets anders trainen is imo dan ook geen optie. Openingen maken misschien een paar weekjes omdat ze daar ook profeit bij hebben maar korte pass tijdens het seizoen wordt m niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Misschien dat je met het oog daarop voor een training als Korte Pass had kunnen kiezen? Daar zouden zowel je middenvelders als aanvallers wat aan hebben gehad, terwijl het ook bij hogere leeftijden (tot pakweg 25/26 jr) best nog vlot traint. Bovendien kun je er ook meteen een paar leuke counterdefs mee creëren voor later..
Ik kan geen verkoop garantie geven omdat ik zelf verdedigen train. Zijn we dan bv 1 of 2 seizoenen verder en is ie 21 heeft hem kopen voor mij geen nut meer. Het is nu of niet.quote:21j bovennatuurlijk doet momenteel ruim 3 miljoen, dus winstgevend blijft het wel hoor. Zeker wanneer er een soort 'verkoopgarantie' door je kan worden afgegeven
Ik zou het wel leuk vinden als je hem traint maar ik denk niet dat dat nut heeft.quote:'t Scheelt natuurlijk ook nogal of 'ie Briljant +0 of Briljant +5 oid is. In het laatste geval is die 1,9 miljoen sowieso wel te doen. Cash en vrije trainingsplek zijn aanwezig. Ik heb een nieuwe trainee volgende week woensdag in principe pas nodig, dus laat me binnenkort maar weten of je er iets in ziet..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Ik vond t all1 wel grappig om te melden.Je weet dat je aan bepaalde verhoudingen moet voldoen om het beste uit je stadion te krijgen hè!
Dacht dacht ik al. Mja ik moest wel ff reageren en ook daar deed je t uiteraard voor.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kon het niet laten
Ik weet t maar de verhoudingen zijn in de tussentijd weer veranderd dus dacht meld t nog maar ff.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]ben geen newbie
Maar bedankt voor het advies
Kloptquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht dacht ik al. Mja ik moest wel ff reageren en ook daar deed je t uiteraard voor.
Tja wie met regelmaat de bal kaatst....quote:
Nou maar hopen dat ik genoeg geld heb.quote:Stany Van den Bosch (282723338)
Goaltending: 1/20
Defending: 3/20
Playmaking: 3/20
Winger: 2/20
Passing: 8/20 Uitstekend
Scoring: 10/20 uitmuntend
Set Pieces: 4/20
Ik kreeg gister nog een ton voor een oud jeugd speler. (Die had ik zonder te trainen door verkocht.)quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef Drassss het volgende:
Ah ik ga voor het eerst vorig clubgeld krijgen van een Prent. Dat gaat straks wel tegen vallen... zoveel handel ik niet meer en vroeger kon ik altijd 3 a 5 ton binnen harken met moeder/vorig clubgeld
Klopt als ik maar geld genoeg heb.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:03 schreef Drassss het volgende:
Das een leuke spitsKan ook weer jaren mee. Vooralsnog lijkt me dat het makkelijkste. Even alles vrij jong inkopen, zodat je zelf een mooi kan ontwikkelen hoe je straks alles weer gaat opvangen als die gasten oud worden.
S'nachts na het zuipen rond 04.00quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt als ik maar geld genoeg heb.Ik denk trouwens niet dat ie vanavond nog op de tl komt. Zn manager komt helaas niet zo veel per week online.... Zal wel ergens volgende week worden. Maar goed dan weet ik ook wat ik nog te besteden heb.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou krijg ik weer aanbod om een A tranie te kopen voor 1.9 mil......
[..]
Deze is leuker dan andere A trainies waar ik al een bod op heb gedaan....
Welke talen zijn dat in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja wie met regelmaat de bal kaatst....
Deze komt er misschien vanavond ook op :
[..]
Nou maar hopen dat ik genoeg geld heb.
Hehehehe hij weet dat ik om 20.00 heb gevraagd want dat bevestigde hij net.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
S'nachts na het zuipen rond 04.00
In de zelfde volgorde : Frans en Spaans.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Welke talen zijn dat in hemelsnaam?
Oh vertaald? Ze mogen die vertaler wel een schop geven danquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe hij weet dat ik om 20.00 heb gevraagd want dat bevestigde hij net.
[..]
In de zelfde volgorde : Frans en Spaans.
Ja idd jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oh vertaald? Ze mogen die vertaler wel een schop geven dan
Zou het misschien komen dat het een nieuw seizoen is en dat de tv prijzen nog van de " slechte " weken 14/15/16 zijn. Zodoende denk je dat de prijzen te hoog zijn, maar zijn ze eigenlijk best reëel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:37 schreef RemCOW het volgende:
Het valt niet mee om een goede middenvelder te vinden met goede bijstats voor een beetje 'marktconforme' prijs, lijkt wel of iedereen +1 miljoen boven de transfervergelijking probeert binnen te harken....
Nee. Ze zijn inderdaad buiten proporties op dit moment.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou het misschien komen dat het een nieuw seizoen is en dat de tv prijzen nog van de " slechte " weken 14/15/16 zijn. Zodoende denk je dat de prijzen te hoog zijn, maar zijn ze eigenlijk best reëel?
Ah de afzetters..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn inderdaad buiten proporties op dit moment.
vergeet dan maar niet om je strafschopnemers in te stellen...quote:Op woensdag 1 december 2010 07:35 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag het begin van (alweer) een nieuw seizoen
Het lot heeft bepaald dat ik wederom geen gemakkelijke tegenstander tref, helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |